SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Was dat je avondeten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een broodje rookworst. Hema is teruggekeerd naar het oude recept. Erg lekker
Ook nog iets erbij of was dit het?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantie geboekt voor de zomer, lekker in Nederland
Wij zitten in Drenthe straks. En in oktober op Texelquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga in april een paar dagen weg met Pa en broers gezin. Voor de zomer nog geen plannen. Mijn lange drie weken vakantie zijn ook pas in September, dan is het al bijna geen zomer meer...
Waar in Drenthequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zitten in Drenthe straks. En in oktober op Texel
Tegen de grens met Groningen.quote:
ik dacht dat er mens stond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede mes viel bijna op de grond. Gelukkig nog opgevangen met mijn pols.
Er gaan absoluut totaalidioten die de boel bij elkaar blaffen gewoon eigenwijs carnaval vieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Operaties uitgesteld om griep, minister vraagt zieke carnavalsvierders thuis te blijven - https://nos.nl/l/2602310
Vier het in kleine kring @:haags @:zipportal
Daar wonen alle niet leuke Drenties.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen de grens met Groningen.
Hoeveel liter bloed ben je al kwijt?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daarom kunnen we de grens snel overquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar wonen alle niet leuke Drenties.
Gelukkig heb ik zelf mijn EHBO-diploma’s.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel liter bloed ben je al kwijt?
Handig!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf mijn EHBO-diploma’s.
Ben je geëvacueerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook weer eens met de trein zeg.
Ik heb flashbacks. PTSSquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Operaties uitgesteld om griep, minister vraagt zieke carnavalsvierders thuis te blijven - https://nos.nl/l/2602310
RIPquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet eens in Dwingelooquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen de grens met Groningen.
Laatste cursus was wel leuk. Toen was ik een koppel met iemand die al trauma-arts bij Defensie was. Gingen vrij soepel door alle praktijkonderdelen heen.quote:
Nee, maar als je wilt komen we langs hoorquote:
Je mag extra genieten van een bepaald weiland?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat is niet zo heel handigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je toen wel iets geleerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste cursus was wel leuk. Toen was ik een koppel met iemand die al trauma-arts bij Defensie was. Gingen vrij soepel door alle praktijkonderdelen heen.
De eerste coronagolf is ook verspreid door carnavalquote:
Ja ik woon niet echt in de buurt van Drenthe hequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar als je wilt komen we langs hoor
Ik kan tenminste wel de krenten vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Wat doen jullie ammel rare dingen in de keuken
Nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ohwquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon niet echt in de buurt van Drenthe he
Heul niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Kende straks lekker meej ons Franske op d'n vroemfiets toerenquote:Een bijzondere mijlpaal in het leven van Frans Bauer. De zanger uit Fijnaart haalde donderdag zijn motorrijbewijs. Hij is ‘keitrots’.
https://www.bndestem.nl/m(...)n-keitrots~a22e4570/
Tis but a flesh wound!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze bij Defensie iets minder voorzichtig zijn in trauma-situaties
I understood that reference.quote:
Hier waren ze vorige week ook aan het trainen https://www.internetbode.(...)in-gemeente-moerdijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze bij Defensie iets minder voorzichtig zijn in trauma-situaties
Neeeheeequote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
al zin in een zure bom met slagroom?
Het waren rozijnenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel de krenten vinden
Zijn allebei gedroogde druivenquote:
quote:Horrorfans, opgelet! Op vrijdag 27 februari is het weer tijd voor de Kinepolis Horror Night met Scream 7! Wij zorgen voor de enge vibes en een super spannende film—jullie voor het gegil, de zweethanden en de adrenaline. Klinkt als een deal, toch? Durf jij het aan?
Oh God no.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
[..]
Kende straks lekker meej ons Franske op d'n vroemfiets toeren
Your arm is off!quote:
is vast niet alleen de griep die heerst, collega heeft ook overduidelijke corona klachten (opeens opkomende hoofdpijn, warm/koud, veel spierpijn o.a.)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
JESUS CHRIST!quote:
Ook een saladequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
gezond een maaltijdsalade opgepeuzeld..
wat hebben jullie gegeten?
Alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
met wat extra smaak las ik vlug terug?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Your arm is off!
No it isn't!
Uhuh..quote:
Je bent vroegquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
met wat extra smaak las ik vlug terug?
niet handig, is het heel erg?
Maar denk dat ik ze allebei niet in huis hebquote:
Heb jij kapsalon gehad?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn jullie saai met die salades
Nee jij dan met je eeuwige muffins elke keer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is vast niet alleen de griep die heerst, collega heeft ook overduidelijke corona klachten (opeens opkomende hoofdpijn, warm/koud, veel spierpijn o.a.)
Wat ben je goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mac 'n cheese uit de oven met extra kaas, want zo rol ik
Ik voel me ook al 2 weken bijzonder matig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja moet je maar niet zo willen uitsloven hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
Ohnoesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar denk dat ik ze allebei niet in huis hebEn als ik dat wel heb dan gok ik dat ze ietwat over de datum zijn
Ik had een speciaal patatjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee jij dan met je eeuwige muffins elke keer.
Is ammel op te zoekenquote:
Dat klinkt niet direct heel smakelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes
Mijn gedroogde druiven zijn... Ingedroogd?
Lolzquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.
Is helemaal retroquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Ik doelde meer op dat het wel mee zal vallen met bederven, tenzij er vocht bij is gekomen en het os gaan schimmelenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet direct heel smakelijk
Patatjesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Gelukkig heb ik een griepprikkie gehadquote:
was een kortingssticker dingetje vanmiddagquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
geen werk, dan kan ik vroeger zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent vroeg
Ik had vegaballetjes en groenten op tortilla's
gelukkig maar..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
mja, ik heb gewoon een griepje te pakken gelukkig, mn collega heeft et flink zwaarder dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |