SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Was dat je avondeten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een broodje rookworst. Hema is teruggekeerd naar het oude recept. Erg lekker
Ook nog iets erbij of was dit het?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantie geboekt voor de zomer, lekker in Nederland
Wij zitten in Drenthe straks. En in oktober op Texelquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga in april een paar dagen weg met Pa en broers gezin. Voor de zomer nog geen plannen. Mijn lange drie weken vakantie zijn ook pas in September, dan is het al bijna geen zomer meer...
Waar in Drenthequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zitten in Drenthe straks. En in oktober op Texel
Tegen de grens met Groningen.quote:
ik dacht dat er mens stond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede mes viel bijna op de grond. Gelukkig nog opgevangen met mijn pols.
Er gaan absoluut totaalidioten die de boel bij elkaar blaffen gewoon eigenwijs carnaval vieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Operaties uitgesteld om griep, minister vraagt zieke carnavalsvierders thuis te blijven - https://nos.nl/l/2602310
Vier het in kleine kring @:haags @:zipportal
Daar wonen alle niet leuke Drenties.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen de grens met Groningen.
Hoeveel liter bloed ben je al kwijt?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede mes viel bijna op de grond. Gelukkig nog opgevangen met mijn pols.
Daarom kunnen we de grens snel overquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar wonen alle niet leuke Drenties.
Gelukkig heb ik zelf mijn EHBO-diploma’s.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel liter bloed ben je al kwijt?
Handig!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf mijn EHBO-diploma’s.
Ben je geëvacueerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook weer eens met de trein zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |