Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is vast niet alleen de griep die heerst, collega heeft ook overduidelijke corona klachten (opeens opkomende hoofdpijn, warm/koud, veel spierpijn o.a.)
Wat ben je goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mac 'n cheese uit de oven met extra kaas, want zo rol ik
Ik voel me ook al 2 weken bijzonder matig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja moet je maar niet zo willen uitsloven hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
Ohnoesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar denk dat ik ze allebei niet in huis hebEn als ik dat wel heb dan gok ik dat ze ietwat over de datum zijn
Ik had een speciaal patatjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee jij dan met je eeuwige muffins elke keer.
Is ammel op te zoekenquote:
Dat klinkt niet direct heel smakelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes
Mijn gedroogde druiven zijn... Ingedroogd?
Lolzquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.
Is helemaal retroquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Ik doelde meer op dat het wel mee zal vallen met bederven, tenzij er vocht bij is gekomen en het os gaan schimmelenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet direct heel smakelijk
Patatjesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Gelukkig heb ik een griepprikkie gehadquote:
was een kortingssticker dingetje vanmiddagquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn jullie saai met die salades
geen werk, dan kan ik vroeger zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent vroeg
Ik had vegaballetjes en groenten op tortilla's
gelukkig maar..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
mja, ik heb gewoon een griepje te pakken gelukkig, mn collega heeft et flink zwaarder dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |