Ik zou niet eens meer weten hoe oud de mijne ismaar om mee te streamen en te fokken is die primaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:34 schreef Ama het volgende:
De mijne is nog dik prima na bijna twee jaar.
Ik wil toch lekker kunnen gamen zonder dat de laadtijden uren duren en de actie op een PowerPoint presentatie lijkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten hoe oud de mijne ismaar om mee te streamen en te fokken is die prima
Ditquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil toch lekker kunnen gamen zonder dat de laadtijden uren duren en de actie op een PowerPoint presentatie lijkt.
Die ik daarvoor had heb ik ook heel wat jaren gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten hoe oud de mijne ismaar om mee te streamen en te fokken is die prima
5070 wordt niet meer gemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
5070 TI en 32GB hier straks.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik vorig jaar een nieuwe laptop heb gekocht met 5070 videokaart en 32gb aan DDR5 ram
De spelletjes die ik speel vallen niet echt onder gamen denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil toch lekker kunnen gamen zonder dat de laadtijden uren duren en de actie op een PowerPoint presentatie lijkt.
Naast mijn gewone laptop heb ik nog een windows surface laptop 2. Die is zo dun en licht, die gaat overal mee op reis. En met touchscreen. Dat is ook handig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ik daarvoor had heb ik ook heel wat jaren gehad.
Nee daarom moet ik snel zijn. De voorraden slinken.quote:
https://frame.work/nl/enquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee daarom moet ik snel zijn. De voorraden slinken.
Brons?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooie medaille voor Bergsma,
Schijnt dat ie 40 isquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooie medaille voor Bergsma,
yupquote:
ja is ook past zeshonderdduizend keer aangehaald in de uitzendingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
volgens wikipedia klopt dat
Ik ben van de werk aan een serie begonnen op hbo max. Euphoria. Best interessantquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:10 schreef Ama het volgende:
Tijd voor een film. Bring Her Back.
(@:cherrylips)
Euphoria is erg goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben van de werk aan een serie begonnen op hbo max. Euphoria. Best interessant
Heb nu 4 afleveringen gekeken, maar het bevalt me welquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Euphoria is erg goed.Binnenkort eindeeeeeelijk een nieuw seizoen. Misschien eerst ook alles weer een keer kijken.
Werkmail of je privé mail??quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:13 schreef mschol het volgende:
hmm, die mail had ik al even niet geopend... 7000+ inmiddels bijna 10000 mailtjes ontvangen
Ik vond 'm mehquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:10 schreef Ama het volgende:
Niet eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://frame.work/nl/en
zo'n laptop wil ik op den duur hebben.
een wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef gianni61 het volgende:
Misschien was het niet heel verstandig om nog een liquid cocaïne te bestellen voor het avondeten
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef gianni61 het volgende:
Misschien was het niet heel verstandig om nog een liquid cocaïne te bestellen voor het avondeten
Dit moest ik opzoeken. Dacht al wat ben jij ineens aan het doen dan haha.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef gianni61 het volgende:
Is bier van een brouwerij uit Boedapest.quote:
Floryquote:
Mad Scientist heeft hier ook meerdere barren in de stadquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
https://bierbink.nl/mad-scientist-liquid-cocaine
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is bier van een brouwerij uit Boedapest.
Maar het is wel een pittige.
Double ipa van 9%
[..]
Flory
Deze is echt lekker. Maar wel gevaarlijk.quote:
Ook. Anders, maar ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:41 schreef Ama het volgende:
Mijn eerste gedachte was cocaïne voor het avondeten lijkt me sowieso niet handig.
Die was goed eh.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:10 schreef Ama het volgende:
Stabiel misselijk en u?quote:
Ehquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef gianni61 het volgende:
al zin in een zure bom met slagroom?quote:
Ben je in Boedje?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:37 schreef gianni61 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |