De Picnic komt hier ergens in 2100 pas denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja de Picnic komt pas om 21:00 hier vanavond.
Ik deed net laatst net alsof ik ziek was zodat ik middagje vrij had. Daarna nog 2 collega’s aangestoken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had collega die gisteren keihard aan het hoesten was op werk. Waarbij ik zei: als jij mij weer ziek maakt, oef dan ben ik echt helemaal klaar met je. Er is een dikke vette griepgolf en jij denk dat je weer proestend naar werk kan komen? Ga dan thuiswerken of meld je gewoon ziek. Ik zit er niet op te wachten.
Hij: boeiend dat ik ziek werd. Hij had alleen last van vastzittend slijm in de ochtend.
Vandaag in de dagstart: ja ik ben toch wel ziek denk ik.![]()
![]()
Dit is niet de eerste keer dat hij dus ziek naar werk komt om zijn bacillen te verspreiden. Deze gast heeft echt een speciaal soort autisme geloof ik.
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, een idd alsof je een marathon loopt als je je naar de wc 4 stappen verder moet slepen.
Het is Tessa?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is van boulderen en D&D spelen. Meer weet ik niet over hem. Nouja dat hij een onrealistische kijk heeft op de wereld.
Ja, dat heb ik ook, maar ik ben dan ook te koppig om in bed te gaan rusten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg dan
Tessa is leuk.quote:
Jupquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg dan
Ja dat probleem heb ik ook, gewoon stug door blijven lopen tot je die deur vol in je gezicht krijgtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar ik ben dan ook te koppig om in bed te gaan rusten.
Zo'n aardige jongen heeft geen vriendin?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tessa is leuk.
En mijn collega heeft geen vriendin
Vroeger kon ik me er helemaal aan overgeven als ik ziek was en dan was ik ook zo weer beter. Volgens mij is dat stug doorgaan niet zo slim, maar ik kan gewoon heel moeilijk rustig in bed liggen overdag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook, gewoon stug door blijven lopen tot je die deur vol in je gezicht krijgt
Als hij 30 jaar ouder was geweest hadden mensen gezegd dat hij een vies oud manentje is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n aardige jongen heeft geen vriendin?
Even wat hulptroepen inschakelen in dat geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou met griep gewoon de hond moeten uitlaten
Ja ik ken het probleem helaasquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me er helemaal aan overgeven als ik ziek was en dan was ik ook zo weer beter. Volgens mij is dat stug doorgaan niet zo slim, maar ik kan gewoon heel moeilijk rustig in bed liggen overdag.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij 30 jaar ouder was geweest hadden mensen gezegd dat hij een vies oud manentje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben gewoon blijven werken toen ik een herseninfarct bleek te hebben gehad. Pas toen na 2 dagen mijn hand nog steeds niet in orde was, heb ik aan de bel getrokken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |