quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks iedereen terug van wintersport en lekker carnaval gevierd.
Haha, net een andere variantquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een griepprikkie gehad
Ja denk het niet, zou ook niet weten waar ik rozijnen voor in huis zou hebben, laatste keer dat ik een appeltaart heb gebakken is 10 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:13 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik doelde meer op dat het wel mee zal vallen met bederven, tenzij er vocht bij is gekomen en het os gaan schimmelen
Of dat er beestjes in zitten
Echt de griep is juist zo ziekmakendquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
was een kortingssticker dingetje vanmiddag
[..]
geen werk, dan kan ik vroeger zijn
[..]
gelukkig maar..
[..]
mja, ik heb gewoon een griepje te pakken gelukkig, mn collega heeft et flink zwaarder dus
begreep ook dat 5 minuten douchen zich voordeed als een marathon
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ikquote:
Moet je toch eens boven de rivieren komenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ik
Maar volgens mijn bacillenverspreidende collega was het allemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt de griep is juist zo ziekmakend
Wat wij 'een griepje' noemen is vaak gewoon een wat zwaardere verkoudheid.
Maar echt griep als in influenza dan lig je gewoon te rillen in bed
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat hij dus ziek naar werk komt om zijn bacillen te verspreiden. Deze gast heeft echt een speciaal soort autisme geloof ik.
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?
Het is maar een griepje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar volgens mijn bacillenverspreidende collega was het allemaal niet zo erg
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!
Ja te rillen in bed terwijl je je helemaal de pleuris zweetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt de griep is juist zo ziekmakend
Wat wij 'een griepje' noemen is vaak gewoon een wat zwaardere verkoudheid.
Maar echt griep als in influenza dan lig je gewoon te rillen in bed
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je toch eens boven de rivieren komen
Oh ja de Picnic komt pas om 21:00 hier vanavond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ik
Zijn Tweakers account danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!
Jup, een idd alsof je een marathon loopt als je je naar de wc 4 stappen verder moet slepen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te rillen in bed terwijl je je helemaal de pleuris zweet
Ja. Maar het was wel lekker.quote:
Wat had jij dan Dikkie dikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn jullie saai met die salades
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |