Bij veel medische dingen is het gewoon beter pas iets te gaan doen als er een aanleiding is. Anders ben je je hele leven aan het kijken of je al doodgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
En heb ook weleens gelezen dat alle scans zelfs de kans op iets vergroten (want straling enzo)..
Dus beter doe je dat alleen bij mensen met hoge risicofactoren en niet bij iedereen.
Je leest ook af en toe wat over de ontwikkeling van bloedtesten voor kanker etc.
Als die dan positief is dan moet je vervolgens wel een full body scan hebben, maar dan is er tenminste een aanleiding voor
@Nattekatquote:
Dat komt vast goed als ik full body armor draag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dan meteen samen gaan wonen
Ik vind samen niet leukquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen zin in.Maar alleen is ook niet leuk.
Neuh als het maar (voorlopig) bij deze keer blijft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
voor een keertje niet erg toch?
Ook dat jaquote:[..]
Ahja
Het schijnt dat iedereen wel 'plekjes' heeft die met scans tevoorschijn komen. En de meeste van die plekjes doen uiteindelijk niets
Heb ik weleens verteld hierquote:
2 voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Bij mij krijg je nog een poes erbij cadeau hihaho.
pas maar op, straks wil nattekat je datenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Bij mij krijg je nog een poes erbij cadeau hihaho.
Wie weet is het de beste match everquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
pas maar op, straks wil nattekat je daten
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
pas maar op, straks wil nattekat je daten
Ho maar weer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie weet is het de beste match ever
2 nuquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere datingdinges
Op hoeveel zit je er nu @:nattekat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |