Ja zeker. We zitten beiden nu van: kunnen we alle overige collega's deletenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt toch een directe collega die wel functioneert? Das opzich wel fijn
Ctrl A, delete, ctrl Squote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. We zitten beiden nu van: kunnen we alle overige collega's deleten
En het ks allemaal.stabiel toch nu?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
De schrik zit er ook na 7 jaar nog steeds wel in. Gelukkig heb ik die controles om de zoveel tijd
1quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere datingdinges
Op hoeveel zit je er nu @:nattekat?
Ja er is toen wel iets in mijn hersens ontdekt, wat trouwens los staat van het infarct, maar zolang dat niet groeit (wat ook niet de verwachting is), is er niks aan de hand,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het ks allemaal.stabiel toch nu?
pfftquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben gewoon blijven werken toen ik een herseninfarct bleek te hebben gehad. Pas toen na 2 dagen mijn hand nog steeds niet in orde was, heb ik aan de bel getrokken...
voor een keertje niet erg toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn baas belde vanmiddag even voor zessen op, of ik maandag eenmalig een uur later wil beginnen.
Ik moet samen met iemand anders een wijk doen. Maar die werkt pas net bij ons en kent niet heel de wijk. Zowel bij mijn baas als bij mij is niet bekend welk stuk zij kent. Ik hoef haar gelukkig niet in te leren, dat scheelt weer een hoop stress bij mij.. Zij begint pas om 9 uur dus is het beter dat ik dat ook doe dus
Ahjaquote:[..]
Ja er is toen wel iets in mijn hersens ontdekt, wat trouwens los staat van het infarct, maar zolang dat niet groeit (wat ook niet de verwachting is), is er niks aan de hand,
ah, het is lente en je gaat de bloemetjes buiten zettenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig kan ik via Amersfoort naar Ede
Ja, daarom ook nooit zo'n total body scan doen. De kans dat dat je leven vernielt door 'plekjes' en daardoor onderzoeken en angst etc. is groter dan dat je ergens te laat bij bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
Het schijnt dat iedereen wel 'plekjes' heeft die met scans tevoorschijn komen. En de meeste van die plekjes doen uiteindelijk niets
Op basis van mijn eigen date-ervaring kunnen dat best wel terechte klachten zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op basis van mijn eigen date-ervaring kunnen dat best wel terechte klachten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |