Wie weet is het de beste match everquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
pas maar op, straks wil nattekat je daten
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ho maar weer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie weet is het de beste match ever
2 nuquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere datingdinges
Op hoeveel zit je er nu @:nattekat?
Poes voor een natte kat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
2quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Poes voor een natte kat.
Moet je helemaal een wandeling maken terwijl het echt oersaai is, mag je niet eens zoenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik weleens verteld hier
Hoogtij coronadagen, dus het werd een wandeldate, niemand aanraken etc.
Nou prima. Hij kwam naar Hoorn, zodat we mooi door de binnenstad konden wandelen.
Ik heb echt mijn best gedaan. Maar hij stelde 0 vragen, sneed geen onderwerpen aan.. en als ik iets vertelde of een vraag stelde dan kwamen er hooguit 3 woorden als reactie.
Heb het echt geprobeerd. Zelfs minutenlang stil geweest in de hoop dat hij wat zou zeggen. Want wellicht is ie gewoon erg nerveus? Er kwam niets.
Het was super ongemakkelijk. Echt 0 klik. Ik wilde gewoon weer naar huis.
Zijn we weer terug bij het station, probeert hij me uit het niets ineens te zoenen???
Op basis waarvan dacht je dat dit een goede date was dude??? Welke signalen heb jij gezien dat dit wel kon?
Dus ik Matrix stijl de zoen™ ontweken, iets gemompeld over 'afstand houden' en snel de trap opgestormd richting mijn fiets
Dit zie ik voor mequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef essnhills het volgende:
Dus ik Matrix stijl de zoen™ ontweken
Je verwacht op zijn minst een zoute snor te halen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je helemaal een wandeling maken terwijl het echt oersaai is, mag je niet eens zoenen.
Oja sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je helemaal een wandeling maken terwijl het echt oersaai is, mag je niet eens zoenen.
Ja, precies. Wees dan direct duidelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja sorry
Ik was natuurlijk weer zo'n achterlijke trut die hem aan het lijntje heeft gehouden
Nou3quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwacht op zijn minst een zoute snor te halen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.Nou, dat is (naar omstandigheden) goed nieuws, Dotteke! Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je Budaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat is (naar omstandigheden) goed nieuws, Dotteke! Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat!
Dat is best snel. Al zal het voor jullie oneindig wachten lijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Budaja dat hopen wij ook. Zoals het er nu voor staat wordt hij 2 maart geopereerd.
We duimen!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Budaja dat hopen wij ook. Zoals het er nu voor staat wordt hij 2 maart geopereerd.
Ja ze zijn bang als het te lang duurt zijn dunnen darmen gaan opzwellen en dan wordt een operatie riskant. Maar doen ze het te vroeg zijn ze bang dat hij niet fit genoeg is. Maar hij voelt zich goed werkt een paar uurtjes sport inde begeleiding en rust tussen door. Vandaag een fitheidstest in het ziekenhuis gehad. Nadeel was dat die voor ouderen mensen is omdat zo jong vrijwel geen darmkanker voorkomt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is best snel. Al zal het voor jullie oneindig wachten lijken.
Thnx lieffie 😘quote:
Hoe oud is hij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang als het te lang duurt zijn dunnen darmen gaan opzwellen en dan wordt een operatie riskant. Maar doen ze het te vroeg zijn ze bang dat hij niet fit genoeg is. Maar hij voelt zich goed werkt een paar uurtjes sport inde begeleiding en rust tussen door. Vandaag een fitheidstest in het ziekenhuis gehad. Nadeel was dat die voor ouderen mensen is omdat zo jong vrijwel geen darmkanker voorkomt.
41quote:
quote:
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel heel jong om zoiets te krijgen.
Ja, dat snap ik. Gaan ze ook nog het DNA onderzoeken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.
Hiervoor moet je bij @CherryLips zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Thrillers, detectives, crime, dood en verderf
Of bij muis denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hiervoor moet je bij @:cherrylips zijn.
Dus tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.
Jip helaas. Zijn geen leuke onderzoekenquote:
Lovecraft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Thrillers, detectives, crime, dood en verderf
Trekt klanten misschien? Bij een X aantal wel de moeite. Is de rest van de boodschappen daar net zo duur als bestellen bij de AH?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het statiegeld op de plastic tasjes is bij Picnic ineens verhoogd van 35 naar 39 cent.
Misschien heeft me dat wel 4 cent winst opgeleverd. Of het was al een tijdje. Maar waarom zou je zoiets doen?
Die rotziekte houdt geen rekening met leeftijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel heel jong om zoiets te krijgen.
Dat is de titel?quote:
Nee idd..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip helaas. Zijn geen leuke onderzoeken
nee dat X aantal maakt dus niet uit. Je levert per keer gewoon "de tasjes" in en dan krijg je een bedrag terug.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Trekt klanten misschien? Bij een X aantal wel de moeite. Is de rest van de boodschappen daar net zo duur als bestellen bij de AH?
Nee, de schrijver. Dan zou je Necronomicon moeten hebben.quote:
Snap niet zo goed waarom hoor veder niemand in de familie tot aan mijn opa’s en oma’s hebben het gehad. Ze hebben bij mijn zoon die test gedaan en was niet de erfelijke dus waarom moeten wij ons dan later onderzoekenquote:
niet genoeg tasjes retour?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het statiegeld op de plastic tasjes is bij Picnic ineens verhoogd van 35 naar 39 cent.
Misschien heeft me dat wel 4 cent winst opgeleverd. Of het was al een tijdje. Maar waarom zou je zoiets doen?
geen idee, er is ook geen informatie over gegeven, ik zie het net per toeval.quote:
Die vraag is dus niet gesteld of niet duidelijk gegevenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hoor veder niemand in de familie tot aan mijn opa’s en oma’s hebben het gehad. Ze hebben bij mijn zoon die test gedaan en was niet de erfelijke dus waarom moeten wij ons dan later onderzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |