Die dude is 10 jonger dan ik. Ik date geen kleuters.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is die gewoon aan het appen met micromaus
Morguhquote:
hopelijk niks doen en uitziekenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:30 schreef dud0r het volgende:
Gaan we allemaal leuke dingen doen vandaag?
Het is vrijdag de 13.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:30 schreef dud0r het volgende:
Gaan we allemaal leuke dingen doen vandaag?
Hey mschol, lief dat je vraagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.Heel veel sterkte komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel veel sterkte komende tijd.
Dat is morgen pas lieverdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijne Valentijnsdag allemaal
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duim voor jullie
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
slaapkopquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja daarom dusquote:
Dag te vroeg luckyquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.OKe. Flink duimen dat de operatie goed verloopt en op een goede uitslag van de testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |