Die dude is 10 jonger dan ik. Ik date geen kleuters.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is die gewoon aan het appen met micromaus
Morguhquote:
hopelijk niks doen en uitziekenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:30 schreef dud0r het volgende:
Gaan we allemaal leuke dingen doen vandaag?
Het is vrijdag de 13.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:30 schreef dud0r het volgende:
Gaan we allemaal leuke dingen doen vandaag?
Hey mschol, lief dat je vraagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.Heel veel sterkte komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel veel sterkte komende tijd.
Dat is morgen pas lieverdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijne Valentijnsdag allemaal
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duim voor jullie
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
slaapkopquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja daarom dusquote:
Dag te vroeg luckyquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.OKe. Flink duimen dat de operatie goed verloopt en op een goede uitslag van de testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:
Dank je bitterbalquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OKe. Flink duimen dat de operatie goed verloopt en op een goede uitslag van de test
ja idd. Zou super mooi zijn als het met een operatie gedaan is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Dank je bitterbal![]()
Ik hoop dat hij geen chemo nodig heeft, weet uit ervaring dat het meer kapot maakt dan je lief is.
Ja, Gelukkig is hij super positief en doet hij er alles aan om snel aan te sterken, veel te bewegen om zijn darmen in werking te houden. Werkt een klein beetje, sport zover hij dat nu mag. Wandeld veel en is heel heel erg postief. Ben echt super trots op hemquote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Zou super mooi zijn als het met een operatie gedaan is.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Dat is morgen pas lieverd
Kan gebeuren,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat in mijn hoofd dat dat vandaag was.
Ik vond het wel grappig dat Valentijnsdag en vrijdag de 13e op dezelfde dag waren. Maar dat gaat helaas niet op nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan gebeuren,
maar
Vandaag is het
[ afbeelding ]
Dan hoop ik dat je niet vandaag een doosje bonbons bij je hebt voor die leuke collegaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat in mijn hoofd dat dat vandaag was.
maar ga je wat doen morgen voor valentijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat Valentijnsdag en vrijdag de 13e op dezelfde dag waren. Maar dat gaat helaas niet op nu.
bosje lego rozenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet vandaag een doosje bonbons bij je hebt voor die leuke collega
Nee, voor mij is het een gewone dag als alle anderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ga je wat doen morgen voor valentijn?
Ik ga toch geen chocolade weggeven.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet vandaag een doosje bonbons bij je hebt voor die leuke collega
samequote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het een gewone dag als alle anderen.
Nee, dat zal nooit samen opgaanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat Valentijnsdag en vrijdag de 13e op dezelfde dag waren. Maar dat gaat helaas niet op nu.
IK heb er ook nooit wat aan gedaan. Het is een commerciele dag voor de winkeliers niet meer niet minderquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n bloesems komen uit
EindelijkKoop elk jaar van die bloesemtakken en het is fiftyfifty of die dingen ook gaan bloeien.
Precies.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zal nooit samen opgaan
Maar was wel een leuke combi
Krijg je dan niets van een valentijn kan je je altijd zeggen dat vrijdag de 13de nog nooit geluk voor je heeft gebracht
FOTO!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n bloesems komen uit
EindelijkKoop elk jaar van die bloesemtakken en het is fiftyfifty of die dingen ook gaan bloeien.
ik zou nooit een bloemetje kopen of een specifiek valentijns ding.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er ook nooit wat aan gedaan. Het is een commerciele dag voor de winkeliers niet meer niet minder
Om te delen. Duh. Kan je er zelf ook van eten terwijl je haar romantisch voert.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga toch geen chocolade weggeven.
Ik heb liever iets spontaan en niet omdat het valentijnsdag is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou nooit een bloemetje kopen of een specifiek valentijns ding.
zoals ik boven al opperde: bosjes lego rozen
snap ik ook wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever iets spontaan en niet omdat het valentijnsdag is.
zo zou ik het ook benaderen, maar dat is idd niet meer doelstellingquote:Het is ook helemaal zijn doel voorbijgeschoten. Ooit was het bedoeld om een geheime liefde iets te geven
quote:Als ik van mijn partner een cadeau nodig hebt om te weten of hij van mij houdt zit het al fout![]()
quote:En van legorozen zou ik niet blij worden eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |