Hoe oud is hij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang als het te lang duurt zijn dunnen darmen gaan opzwellen en dan wordt een operatie riskant. Maar doen ze het te vroeg zijn ze bang dat hij niet fit genoeg is. Maar hij voelt zich goed werkt een paar uurtjes sport inde begeleiding en rust tussen door. Vandaag een fitheidstest in het ziekenhuis gehad. Nadeel was dat die voor ouderen mensen is omdat zo jong vrijwel geen darmkanker voorkomt.
41quote:
quote:
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel heel jong om zoiets te krijgen.
Ja, dat snap ik. Gaan ze ook nog het DNA onderzoeken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.
Hiervoor moet je bij @CherryLips zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Thrillers, detectives, crime, dood en verderf
Of bij muis denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hiervoor moet je bij @:cherrylips zijn.
Dus tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.
Jip helaas. Zijn geen leuke onderzoekenquote:
Lovecraft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Thrillers, detectives, crime, dood en verderf
Trekt klanten misschien? Bij een X aantal wel de moeite. Is de rest van de boodschappen daar net zo duur als bestellen bij de AH?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het statiegeld op de plastic tasjes is bij Picnic ineens verhoogd van 35 naar 39 cent.
Misschien heeft me dat wel 4 cent winst opgeleverd. Of het was al een tijdje. Maar waarom zou je zoiets doen?
Die rotziekte houdt geen rekening met leeftijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel heel jong om zoiets te krijgen.
Dat is de titel?quote:
Nee idd..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip helaas. Zijn geen leuke onderzoeken
nee dat X aantal maakt dus niet uit. Je levert per keer gewoon "de tasjes" in en dan krijg je een bedrag terug.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Trekt klanten misschien? Bij een X aantal wel de moeite. Is de rest van de boodschappen daar net zo duur als bestellen bij de AH?
Nee, de schrijver. Dan zou je Necronomicon moeten hebben.quote:
Snap niet zo goed waarom hoor veder niemand in de familie tot aan mijn opa’s en oma’s hebben het gehad. Ze hebben bij mijn zoon die test gedaan en was niet de erfelijke dus waarom moeten wij ons dan later onderzoekenquote:
niet genoeg tasjes retour?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het statiegeld op de plastic tasjes is bij Picnic ineens verhoogd van 35 naar 39 cent.
Misschien heeft me dat wel 4 cent winst opgeleverd. Of het was al een tijdje. Maar waarom zou je zoiets doen?
geen idee, er is ook geen informatie over gegeven, ik zie het net per toeval.quote:
Die vraag is dus niet gesteld of niet duidelijk gegevenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hoor veder niemand in de familie tot aan mijn opa’s en oma’s hebben het gehad. Ze hebben bij mijn zoon die test gedaan en was niet de erfelijke dus waarom moeten wij ons dan later onderzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |