quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Operaties uitgesteld om griep, minister vraagt zieke carnavalsvierders thuis te blijven - https://nos.nl/l/2602310
Vier het in kleine kring @:haags @:zipportal
Raar om te gaan Playstationen als je wilt slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Film afgelopen. Nog even de PlayStation aan en dan langzaam bedtijd
Ben niet zo goed in naar bed toe gaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar om te gaan Playstationen als je wilt slapen
Nee dat blijkt, je lijkt die Zeeuw welquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in naar bed toe gaan.
Omdat we allemaal netjes op tijd naar bed gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachtenlang plezier op FOK! mee gehad. Alleen nu is er niet zoveel meer te beleven hier.
Tijden veranderen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat we allemaal netjes op tijd naar bed gaanDaarom is het hier nu 's ochtends vroeg waar het vroeger was uitgestorven
Ja die nachten heb ik ook wel gehad, volgens mij deden ze er op een gegeven moment ook niet de moeite meer voor, zolang ik de muziek maar op de koptelefoon deedquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijden veranderen inderdaad.
Mijn ouders hebben me volgens mij wel eens vervloekt als ik weer achter m'n PC zat midden in de nacht
Beeje downloaden met Napster, Kazaa, Limewirequote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die nachten heb ik ook wel gehad, volgens mij deden ze er op een gegeven moment ook niet de moeite meer voor, zolang ik de muziek maar op de koptelefoon deed
Ja en beetje muziek maken in Fruityloopsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beeje downloaden met Napster, Kazaa, Limewire
Daarvoor Magix Music Maker van een Twilight gehaald natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en beetje muziek maken in Fruityloops
Soulseek voor de onvindbare platen in hoge kwaliteitquote:
Toen was de wereld wel beetje mooier.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soulseek voor de onvindbare platen in hoge kwaliteit
Ohja die Twilight cd-rom's die altijd wel ergens opdokenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor Magix Music Maker van een Twilight gehaald natuurlijk.
Ja toen socials nog niet bestonden en de grote bedrijven hun businessmodel nog niet haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was de wereld wel beetje mooier.
Je bedoelt au bain-mariequote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:20 schreef CherryLips het volgende:
https://www.laurasbakery.nl/pindarotsjes/
Waarom moet dat smelten nou met een extra stap?
Boys in the Valley, Philip fracassi voor je dood en verderf.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Thrillers, detectives, crime, dood en verderf
Neuhquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:20 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Denk je dat die moeder van die presentatrice nog leeft?
Omdat je anders kans hebt dat de chocolade verbrandt. Als je eerst een deel smelt en dan de rest erbij flikkert koelt de pan af door de koude chocolade terwijl die chocolade ook smelt door de warmte van de rest. Volgens mij kun je ook alles tegelijk er in doen, maar dan moet je het heel snel van het vuur af halen en in koud water zetten dat ook weer niet te koud is omdat het dan te snel stolt. Dan is in 2 delen smelten makkelijker en een stuk minder gekutquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet je niet alles er in een keer in yeeten?
https://archive.org/details/cdrom-twilight-001quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor Magix Music Maker van een Twilight gehaald natuurlijk.
Ik was bij de Dille en Kamille en moest aan je denken. Erg leuke vilten lentebloemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is weekend. En proestende collega is er volgende week niet want hij heeft vakantie
Stukje Nederlands erfgoed.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://archive.org/details/cdrom-twilight-001
Ik heb al vaak chocola au bain Marie gesmolten maar dit zie ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je anders kans hebt dat de chocolade verbrandt. Als je eerst een deel smelt en dan de rest erbij flikkert koelt de pan af door de koude chocolade terwijl die chocolade ook smelt door de warmte van de rest. Volgens mij kun je ook alles tegelijk er in doen, maar dan moet je het heel snel van het vuur af halen en in koud water zetten dat ook weer niet te koud is omdat het dan te snel stolt. Dan is in 2 delen smelten makkelijker en een stuk minder gekut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |