SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Zoals altijd veel horror, JRPG's en andere vage gamesquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
Bijna tijd voor de State of Play.
Wolverine, Phantom Blade Zero sowieso denk ik.
Benieuwd naar de rest.
Bier en nootjes staan klaar.
Ontzettend sfeervol, tof, en met verrassend pittige bossfights.quote:
Demo is sinds een week beschikbaarquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:13 schreef Friday12 het volgende:
Wel vet dat demo's een beetje terugkomen
Het oogde wat saai ja, ik miste muziek en sound design.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
Mwoah, ziet er zo veel minder tof uit als Control
Krafton is een publisher, geen studio.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:32 schreef StateOfMind het volgende:
Krafton is toch die studio van Calippo Protocol?
Naam kwam me bekend voorquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Krafton is een publisher, geen studio.
Nee hoeft ook niet, die 2 heb ik niet gespeeld als enige in de seriequote:Op donderdag 12 februari 2026 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet echt remastered. Was die vol 1vook niet
quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:49 schreef Friday12 het volgende:
Die Japanners moeten echt wat minderen met de drugs soms
Volgens mij zit niemand hier op te wachtenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:57 schreef Friday12 het volgende:
Ze hadden beter Destiny 3 kunnen naken dan dir
8e is een mooi prijsje maar ik wil altijd het liefst fysiekquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:00 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gratis upgrade van de PS4 versie. De Royal edition inc. DLC is nu ¤7,99 op de Store.
Mooi, straks eens updatenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:00 schreef Drankster het volgende:
Gratis upgrade van de PS4 versie. De Royal edition inc. DLC is nu ¤7,99 op de Store.
Fysiek volgtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
8e is een mooi prijsje maar ik wil altijd het liefst fysiek
Je moet de royale PS4 versie hebben en die heeft een gratis upgrade naar PS5. Die is ¤7,99quote:
Oh ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fysiek volgt
[..]
Je moet de royale PS4 versie hebben en die heeft een gratis upgrade naar PS5. Die is ¤7,99
Staat ie ook meteen op Game Pass?quote:
Ik mijd al tijden zoveel mogelijk videos en informatie over Crimson Desert om er zo blank mogelijk in te gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:48 schreef MMaRsu het volgende:
@:stateofmind
Kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik dat vroeger gespeeld hebquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel tof dat Legacy of Kain ook wat meer liefde krijgt.
Wil die nog wel een keer proberen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik dat vroeger gespeeld heb![]()
Denk dat jij btw The First Berserker: Khazan ook wel kan waarderen
Een soulslike met een eigen smoel.
De characters zijn in een 'getekende' anime achtige stijl, terwijl de omgeving en achtergronden, en eigenlijk de hele gamewereld een realistisch uiterlijk hebben.
Leuk verhaal en erg toffe combat en bossfights.
Heb vorig jaar een demo gespeeld (geen idee of die nog beschikbaar is) en is sindsdien in mijn gedachten gebleven.
Laatst voor 15 euro op Marktplaats gekocht.
Begint heel traag maar gaat los als het eenmaal op gang komt. Begrijpelijk ook wel: introductie nieuwe protag en locatie. De omschakeling naar turned based bevalt prima, de vaart zit er nog steeds in. Dat roleplayen van Dragon Quest hero en alle referenties naar die games zijn echt geniaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
met Yakuza: Like a Dragon begonnen want ik had wel er wel weer zin in, Kiwami 2 in februari 2025 gespeeld.
Zei het tochquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Begint heel traag maar gaat los als het eenmaal op gang komt. Begrijpelijk ook wel: introductie nieuwe protag en locatie. De omschakeling naar turned based bevalt prima, de vaart zit er nog steeds in. Dat roleplayen van Dragon Quest hero en alle referenties naar die games zijn echt geniaal.
Sujimon, I choose you!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei het toch
Dan ga je Infinite Wealth ook enorm waarderen. En die is nog gekker soms
Ja, geweldig tochquote:
Geweldigquote:Op zondag 15 februari 2026 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je moet ook echt kiezen uit een blauw, rood of groene starter. :’)
Zelfde makers als die van Exit 8.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ietwat aparte, doch interessante game.
Komt de 19e uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Weer ff flink pakketjes rondgebracht dit weekend.
Het is wel echt verleidelijk te verzanden in een soort overloos van hot nara her rijden (O toch nog ff hier langs) om de reguliere orders af te ronden.... dus moet me maar eens echt gaan focussen op de main storyline voorat het me tegen gaat staan.
Maar die storyline.....Héérlijke kick back and relax game. Muziekje aan en gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso is het verhaal een copy paste van het eerste deel, ik had wel iets meer verwacht van Kojima imo. Ook miste ik de horror achtige en isolerende sfeer dan deel 1.
ik vraag mij nou af of je zelf wél enig idee heb waar je het soms over hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
Die Hans Khazan game is toch wel een van de betere en leukste soulslike games van de afgelopen jaren
Heb er zelfs Nioh 3 voor on hold gezet (ook omdat ie voor een soulslike redelijk kort is).
Eergisteren de blacksmith roetveeg smid unlocked en gisteren een andere npc, waardoor ik mijn gear oa kan levelen.
Zoals bijna iedereen hier, kena: toffe game maar teveel herhaling. dus de meeste hebben 'm niet uitgespeeldquote:Op zondag 15 februari 2026 15:27 schreef Peejtur het volgende:
Horizon Zero Dawn weer aangeslingerd. Ook Kena gespeeld. Leuk maar beetje slaapverwekkend. Dus beetje afwisselen.
The First Berserker: Khazanquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vraag mij nou af of je zelf wél enig idee heb waar je het soms over hebt
wáááár gááát dit over....
Ja datquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vraag mij nou af of je zelf wél enig idee heb waar je het soms over hebt
wáááár gááát dit over....
Uitgespeeld, maar ik vond sommige eindbazen wel echt vrij lastigquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zoals bijna iedereen hier, kena: toffe game maar teveel herhaling. dus de meeste hebben 'm niet uitgespeeld
Ik vond daar serieus geen ene reet aanquote:Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef Friday12 het volgende:
Wat een game Clair Obscur Expedition 33
ik dacht dat eerst ook maar na het uitspelen niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vond daar serieus geen ene reet aan
Ik ben er wel aan begonnen. Maar gestoptquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik dacht dat eerst ook maar na het uitspelen niet meer
When one falls, we continuequote:Op donderdag 19 februari 2026 09:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben er wel aan begonnen. Maar gestopt
Ik had met de start ook moeite er in te komen (huehue), in Lumiere zelf en de start daarna.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik dacht dat eerst ook maar na het uitspelen niet meer
Ik had 2 uurtjes gespeeld via premium en daarna de game besteldquote:Op donderdag 19 februari 2026 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had met de start ook moeite er in te komen (huehue), in Lumiere zelf en de start daarna.
Maar toen ik eenmaal t vecht systeem wat meer onder de knie had en verder in het verhaal zat was ik hooked.
Blij dat ik doorgezet heb, want het had niet veel gescheeld.
Echt in tijden niet zo een goede game gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef Friday12 het volgende:
Wat een game Clair Obscur Expedition 33
Ze hebben slimme keuzes gemaakt om met een klein team en game neer te zetten natuurlijk. Maar verhaal, muziek enzo echt vet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Echt in tijden niet zo een goede game gezien.
En niks geen battle pass/seizoen ellende/overdaad een open world towers/markers.
Geen map bij de secties.
Echt genieten.
Dat is niet hun wens geweest??? Sony heeft ze toch op die Live Service schijt gezet ipv een BB remake?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 05:16 schreef Kickinalfa het volgende:
We willen geen live service games meer en nu klagen dat een studio die al 5 jaar een live service game werkt dichtgaat?
Beetje hypocriet.
Precies de reden dat Sony en PS echt heeft afgedaan deze generatie..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:18 schreef Drankster het volgende:
Concord tax.
Buiten wat live action (Helldivers, Marathon) worden alle kleine studios worden opgeslokt door de grote om maar aan een paar core franchises te werken: Horizon, God of War en Marvel. Studio Nixxes port alles naar PC.
Het forceren van het maken van een live service game is wel een aanname.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is niet hun wens geweest??? Sony heeft ze toch op die Live Service schijt gezet ipv een BB remake?
Ze maken DES > sony koopt ze > sony forceert ze een live service game te maken > ze cancellen die game > sluiten de studio
Dat is zeker geen aannamequote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het forceren van het maken van een live service game is wel een aanname.
En dan kom je ook nog op een punt hoe de studio al dan niet functioneerde.
5 jaar lang ontwikkeltijd is ook wel lang.
Dat staat overigens los van de kritiek op de strategie van Sony, want het overstappen naar het nieuwe live service model heeft ze zeker geen windeieren gelegd. Zeker omdat ze juist op de ps4 zeer sterk en succesvol waren met single player (story driven) games.
Nee hoor ik heb niks tegen remasters en remakes maar over het algemeen vind ik het upporten van een pc game niet de noemer Remaster mag dragen maar helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:26 schreef Friday12 het volgende:
Ze zouden gaan kijken naar een ander project zover ik weet. Als ze er niet uit zijn gekomen wat dan?
Tevens hebben ze zo goed als alleen maar remasters en als er remasters komen begint mmarsu over het algemeen al te stomen:D
Jij volgt de game industrie verder niet? Leest geen andere fora etc.. ?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:08 schreef Friday12 het volgende:
Echt knap dat je alle details al weet.
Correct.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij volgt de game industrie verder niet? Leest geen andere fora etc.. ?
Ik claim helemaal niet alle details te weten maar ga je nou doen alsof het vanuit Sony management niet gepushed is dat bijna elke studio met een live service game aan de slag moest?
Bend
Guerilla
Bluepoint
Naughty Dog
Om er maar een paar op te noemen
Hoeveel jaren hebben die allemaal niet verspild
Dat er ingezet werd op live service ja, maar ik weet alleen niet of dat hier ook het geval was (lees ze werden verplicht tot).quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is zeker geen aanname
Sony / Jim Ryan en Herman Hulst hebben VOLLE vak ingezet op Live Service, bijna elke Sony studio was/moest aan de bak bezig met een live service game
Dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:50 schreef 2dope het volgende:
Niet je baan opzeggen en de hele dag Mewgenics spelen
Dat lijkt dus wel het geval te zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat er ingezet werd op live service ja, maar ik weet alleen niet of dat hier ook het geval was (lees ze werden verplicht tot).
Maar dat de strategie niet best heeft uitgepakt is door hier volop in zetten is wel zeker ja.
Zelfs ik, als iemand die totaal niet van turn based houdt, vond hem geweldigquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Had iemand al gezegd hoe goed clair obscur is?
Samequote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfs ik, als iemand die totaal niet van turn based houdt, vond hem geweldig
Exit 8 zit nu bij PS Plus Extra en Premium.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Zelfde makers als die van Exit 8.
Ik mis wel de club management van Yakuza 0 en Kiwami 2 (en dan vooral de muziekquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei het toch
Dan ga je Infinite Wealth ook enorm waarderen. En die is nog gekker soms
Weet niet meer of dat gebeurt, maar leuk is het welquote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik mis wel de club management van Yakuza 0 en Kiwami 2 (en dan vooral de muziek) . Vind de management mini game van Like a Dragon een stuk minder interessant, ook omdat de funds niet buiten de mini game te gebruiken zijn. Die kip Omellete is wel geniaal, ik hoop die als poundmate te unlocken net als die rivierkreeft.
Ik hoop dat het gewoon brute actie is.quote:
Als het een beetje lijkt op die ps3 game dan ben ik blijquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon brute actie is.
Die was geweldigquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het een beetje lijkt op die ps3 game dan ben ik blij
Ruim 2 jaar rdr2. Dus heb ook nog wel wat liggen tot gta6.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb nog teveel op mijn backlog
In lijn der verwachting?quote:
Yep, flushed it. Vond het prima spelen alleen er kwam (te) veel andere shit uit rond die tijd die de voorkeur genootquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
Heb jij The First Berserker Khazan al eens gespeeld @:2dope?
Yepquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In lijn der verwachting?
Sowieso, Capcom levert altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In lijn der verwachting?
Op consoles wel ja. Maar met die nieuwe DRM maken ze geen vrienden op PC.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, Capcom levert altijd.
Dragon's Dogma II is de uitzondering daar (op de base PS5 dan, op de Pro draait ie vele malen beter maar nog steeds een magere game).
Neemt iemand die ratings van die bedrijven nog serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In lijn der verwachting?
Ik had destijds de demo gespeeld en toen was ik omquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep, flushed it. Vond het prima spelen alleen er kwam (te) veel andere shit uit rond die tijd die de voorkeur genoot
Is meestal een makkelijke reparatie tochquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Heel fijn als de R2 trigger ermee ophoudt precies tijdens een hele moeilijke bossfight![]()
![]()
Had al wat langer kuren, maar qua timing wel erg beroerd
RIP Volcanic Red
Heb ik toch een jaar of 3 zeker intensief gebruikt.
Accuduur was ook al erg laag geworden, dus goed excuus voor een nieuwe.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is meestal een makkelijke reparatie toch
Zonde om weg te flikkerenquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Accuduur was ook al erg laag geworden, dus goed excuus voor een nieuwe.
Gelukkig was de originele controller die bij mijn Pro zat al opgeladen.
Heb sowieso altijd 2 controllers zodat ik altijd een volle heb.
Alleen qua timing erg kut midden in een bossfight
De enige mening die ertoe doet:quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Neemt iemand die ratings van die bedrijven nog serieus?
https://playsense.nl/7331(...)axter-en-resistance/quote:Een remake van Bloodborne heeft volgens meerdere bronnen jarenlang op tafel gelegen bij Bluepoint Games. De studio zou het project zelfs twee keer actief hebben gepitcht bij Sony, maar kreeg nooit officieel groen licht.
Dat blijkt uit verklaringen van vier (voormalige) medewerkers die de interne tijdlijn van de studio schetsen tot aan de sluiting begin 2026.
Bloodborne-remake nooit officieel goedgekeurd
Na de release van Demon’s Souls in 2020 leefde binnen Bluepoint sterk het idee dat een remake van Bloodborne de volgende stap zou worden.
Volgens een leak begonnen medewerkers begin 2021 al voorbereidend werk, in de veronderstelling dat het project eraan kwam. Het plan zou echter zijn geblokkeerd door interne politiek rond de IP en de relatie tussen Sony en FromSoftware.
Bronnen stellen dat de remake daardoor nooit officieel is goedgekeurd. De kans dat het project alsnog wordt opgepakt, achten zij klein.
Ook in 2025 werd de Bloodborne-remake opnieuw gepitcht. Een klein team werkte er volgens de bronnen twee tot drie maanden aan tijdens onderhandelingen, maar Sony trok opnieuw de stekker eruit.
Ook Jak and Daxter en Resistance op tafel
Na de annulering van een intern live service-project in 2025 begon Bluepoint meerdere klassieke IP’s voor te stellen.
Daaronder zouden een remake van Jak and Daxter en een remake van Resistance hebben gezeten. Daarnaast werd een uitgebreide PS5-versie van Shadow of the Colossus gepitcht, inclusief grafische upgrades en extra bosses.
Geen van deze projecten kreeg officieel groen licht.
.....
Kortom: we willen meer van hetzelfde maar we geven je niet het recht om bepaalde facetten te gebruiken (lees: Kratos). Niemand zit op een God of War game te wachten zonder Kratos. Net als dat die nieuwe Horizon game ook zonder Aloy is.quote:- BP was NOT allowed to make a game with Kratos as SMS/ Sony did not trust BP with that and it would be too expensive.
- Jim Ryan was pushing live service hard and Sony had a desire to explore making God of War into an Assassin's Creed style franchise.
- CodeName "Black Fang" was a ghost of Tsushima spinoff that Sony liked.
God of War Egypt komt er aan plus dat er remakes komen van 1 t/m 3. Weet niet wat ik van die laatste moet vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef Drankster het volgende:
Ze spreken enkel over dat SotC niet genoeg opgebracht heeft maar ik ben dan wel benieuwd naar Demon's Souls? Dit was toch wel een cult classic van een genre dat ondertussen enorm populair is geworden over de jaren én een launch game van de PS5.
[..]
Kortom: we willen meer van hetzelfde maar we geven je niet het recht om bepaalde facetten te gebruiken (lees: Kratos. Niemand zit op een God of War game te wachten zonder Kratos. Net als dat die nieuwe Horizon game ook zonder Aloy is.
Bijzonder dat ze zo pushen op God of War en Ghost of xx, daar hebben we er genoeg van imo.
Als het maar het oude combat systeem heeft, de neuk minigames erin zitten enzquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
God of War Egypt komt er aan plus dat er remakes komen van 1 t/m 3. Weet niet wat ik van die laatste moet vinden.
Sony is al jaren creatief dood imo, dat is wel duidelijk. Alleen nog 'simpele' en casual achtige games ala Spiderman en God of War waarbij je geen 5 minuten de tijd krijgt om zelf een puzzel op te lossen voordat dat kind de oplossing naar je schreeuwtquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef Drankster het volgende:
Ze spreken enkel over dat SotC niet genoeg opgebracht heeft maar ik ben dan wel benieuwd naar Demon's Souls? Dit was toch wel een cult classic van een genre dat ondertussen enorm populair is geworden over de jaren én een launch game van de PS5.
[..]
Kortom: we willen meer van hetzelfde maar we geven je niet het recht om bepaalde facetten te gebruiken (lees: Kratos). Niemand zit op een God of War game te wachten zonder Kratos. Net als dat die nieuwe Horizon game ook zonder Aloy is.
Bijzonder dat ze zo pushen op God of War en Ghost of xx, daar hebben we er genoeg van imo.
Dat zegt me niksquote:
Japanse horror game serie. Meer old school resident evil en meer horror silent hill F achtig.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zegt me niks
Wat is het?
*zet op lijstquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Japanse horror game serie. Meer old school resident evil en meer horror silent hill F achtig.
Beste uit de serie.
Had de intro gezien op youtube. Wel vet hoor. Alleen niet voor deze prijs. RelE dan hequote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
En iedereen hier druk met re9?
Ik skip em
Marathon gister geprobeerd, wat een matig spel zeg
SPOILER: oude bekendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
RE9 fucking vet, LeonSpeel je op console of pc?SPOILER: oude bekendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
PC, mikken met controller in RE-games is echt verschrikkelijk met die swaying zombiesquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speel je op console of pc?
Heb je last van die Enigma DRM?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
PC, mikken met controller in RE-games is echt verschrikkelijk met die swaying zombies
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
RE9 fucking vet, LeonDat er mensen zijn die zoveel geld betalen voor zo weinig uren gameplay...SPOILER: oude bekendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope maar ik ben niet echt representatief denk ik. RE4R heeft ook die Engima-update gehad maar die draait nog steeds gewoon netjes op 120 fps bij mij, net als Requiem. Tenminste ik neem aan dat je eventuele performance-issues bedoelt?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je last van die Enigma DRM?
Ja dat. Wat zijn je specs?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nope maar ik ben niet echt representatief denk ik. RE4R heeft ook die Engima-update gehad maar die draait nog steeds gewoon netjes op 120 fps bij mij, net als Requiem. Tenminste ik neem aan dat je eventuele performance-issues bedoelt?
Heb ongeveer 200 uur in RE4R dus op zich haal ik er doorgaans wel genoeg uit. Maarja PC hè, mods... Los daarvan zijn Resident Evil-games een no-brainer voor mij. Als er geen of weinig herspeelwaarde is is het mij nog steeds de pegels wel waardquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zoveel geld betalen voor zo weinig uren gameplay...
7800X3D / RTX4080quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Wat zijn je specs?
Oh, dan heb ik geen issues denk ik. 5070 TI en AMD Ryzen 7 9800X3D. Misschien toch maar door Enigma heen bijten.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb ongeveer 200 uur in RE4R dus op zich haal ik er doorgaans wel genoeg uit. Maarja PC hè, mods... Los daarvan zijn Resident Evil-games een no-brainer voor mij. Als er geen of weinig herspeelwaarde is is het mij nog steeds de pegels wel waard
[..]
7800X3D / RTX4080
Die zit hier nog niet in tochquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je last van die Enigma DRM?
Maar echt. En dan ook geen mercenaries mode of iets waardoor je denkt oh ik blijf nog ff spelenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zoveel geld betalen voor zo weinig uren gameplay...
Ja enigna zit er dus niet in nu. Maar zodra denuvo eruit gehaald wordt stoppen ze enigma erin en zeg maar doei tegen je framesquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik geen issues denk ik. 5070 TI en AMD Ryzen 7 9800X3D. Misschien toch maar door Enigma heen bijten.
RE/Moon Engine is sowieso een top performer in lineaire games (RE7/RE8/RE2R/RE3R/RE4R). Daar is 'ie ook ooit voor ontworpen, als een soort 'horror' engine. Je zag dat ie 't moeilijk kreeg bij open-world titels zoals Dragon's Dogma 2 en Monster Hunter Wilds.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik geen issues denk ik. 5070 TI en AMD Ryzen 7 9800X3D. Misschien toch maar door Enigma heen bijten.
DMC5 deed het anders ook prima met die engine.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
RE/Moon Engine is sowieso een top performer in lineaire games (RE7/RE8/RE2R/RE3R/RE4R). Daar is 'ie ook ooit voor ontworpen, als een soort 'horror' engine. Je zag dat ie 't moeilijk kreeg bij open-world titels zoals Dragon's Dogma 2 en Monster Hunter Wilds.
Doe je dan niet gewoon iets verkeerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:50 schreef Kickinalfa het volgende:
Ok clair obscur is wel klaar.
Act 3 is echt helemaal niks, iedere trashmob 1 shot me.
Jawel, heel veel enemies one- of two-shotten je. Maar dat kan geen verrassing zijn in act 3 lijkt me, het hele idee van E33 gameplay is dodge/parry timingquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe je dan niet gewoon iets verkeerd?
Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort toch
Was al zo stil om Crimson Desert PS5 Pro.quote:Upgraded PSSR upscaler is coming to PS5 Pro
Resident Evil Requiem, launching today, is the first title to use this more advanced PSSR.
Today, we’re excited to announce that an upgraded version of PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) will be rolling out globally to PS5 Pro players in the coming weeks. PSSR is an AI library that analyzes game images pixel by pixel as it upscales them, and it’s been used to boost the effective resolution of over 50 titles on PS5 Pro to date.
We’ve been hard at work on a new version of PSSR, which takes a very different approach to not only the neural network but also the overall algorithm. We are happy to share that Resident Evil Requiem – shipping today – is the first title to use this more advanced PSSR, which is helping to keep both frame rate and image quality high. Here’s Masaru Ijuin from Capcom who shares insight on the upgraded version of PSSR for the game:
“With Resident Evil Requiem, we focused on enhancing the presentation quality of the protagonist through an upgraded version of RE Engine to deepen the player’s immersion in horror. For example, each individual strand of hair and beard is rendered as a polygon, allowing it to move realistically in response to body motion and wind. The way light passes through his hair changes depending on how the strands of hair are overlapped as well. This detailed expression of texture is one of the many details that we would especially love for our fans to see.
The upgraded PSSR has allowed us to elevate our expressiveness by successfully processing these details and textural particularities, which are traditionally difficult to upscale because of their intricacy. We hope you will experience this unprecedented level of horror and visual fidelity, and the new gameplay feel it delivers.”
– Masaru Ijuin, Senior Manager Engine Development Support Section R&D Foundational Technology Department, Capcom
The algorithm and neural network used in the new PSSR stem from our Project Amethyst partnership with AMD. Through AMD’s FSR 4 upscaling technology, PC gamers have already seen the benefits of our collaboration. With the updated PSSR, we’re delivering the very latest of this co-developed technology with a further six months of refinement for PS5 Pro players.
We look forward to more news in March, when multiple existing games upgrade to the improved PSSR. There will also be a system software update at that time; selecting “Enhance PSSR Image Quality” in Settings on PS5 Pro will allow you to experience the new PSSR with any PS5 Pro games that currently support PSSR! Once the system update releases next month, try it and see, some games may have noticeably crisper graphics.
Stay tuned for more updates next month!
https://blog.playstation.(...)s-coming-to-ps5-pro/
Een beetje uitdaging is prima, maar als enemies 4 aanvallen doen en ik bij 1 aanval al dood ben bij de gemiddelde trashmob dan geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, heel veel enemies one- of two-shotten je. Maar dat kan geen verrassing zijn in act 3 lijkt me, het hele idee van E33 gameplay is dodge/parry timing
Vind ik ook niet per se een heel leuk element, vooral als een enemy 3 fases heeft en je in fase 3 gekilled wordt en alles weer opnieuw mag doen. In real-time combat is dat minder erg maar bij turn-based extra irritantquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een beetje uitdaging is prima, maar als enemies 4 aanvallen doen en ik bij 1 aanval al dood ben bij de gemiddelde trashmob dan geloof ik het wel.
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.quote:
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.
ps4 pro wel gehad maar biet echt de drang gehad voor een ps5 pro.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.
En geen moment spijt van gehad.
Sowieso weet ik dat @:DKUp en @:Drankster er ook een hebben.
En vast nog wel meer mensen hier.
Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ps4 pro wel gehad maar biet echt de drang gehad voor een ps5 pro.
Mischien als de ps6 echt belachelijk duur is ofzo
Sodeju.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.
En geen moment spijt van gehad.
Sowieso weet ik dat @:DKUp en @:Drankster er ook een hebben.
En vast nog wel meer mensen hier.
Ik heb er een maar ik had nog geen PS5, als ik er dan toch een haal haal ik meteen de beste optie. Vanaf de PS4 Pro waar ik het lang mee uitgehouden heb was het zeker een grote sprong voorwaarts. Het is ook zo grappig om iedereen die een base PS5 heeft de Pro naar beneden te zien praten terwijl hij wel degelijk bewezen games beter draait zeker in combinatie met mijn LG oled met alle toeters en bellen. Aangezien de PS6 blijkbaar nog wel even op zich gaat laten wachten heb ik totaal geen spijt van mijn aankoop.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.
Ik had mn originele launch ps4 nog en toen de pro bij cex verkocht voor bijna 300 net voor de ps5 releasequote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.
Heb er 910 voor betaald (inclusief disc drive en standaard).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 😱
En dan vanaf morgen tot aan de release van Crimson Desert verder met Nioh 3.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |