Geweldigquote:Op zondag 15 februari 2026 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je moet ook echt kiezen uit een blauw, rood of groene starter. :’)
Zelfde makers als die van Exit 8.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ietwat aparte, doch interessante game.
Komt de 19e uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Weer ff flink pakketjes rondgebracht dit weekend.
Het is wel echt verleidelijk te verzanden in een soort overloos van hot nara her rijden (O toch nog ff hier langs) om de reguliere orders af te ronden.... dus moet me maar eens echt gaan focussen op de main storyline voorat het me tegen gaat staan.
Maar die storyline.....Héérlijke kick back and relax game. Muziekje aan en gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso is het verhaal een copy paste van het eerste deel, ik had wel iets meer verwacht van Kojima imo. Ook miste ik de horror achtige en isolerende sfeer dan deel 1.
ik vraag mij nou af of je zelf wél enig idee heb waar je het soms over hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
Die Hans Khazan game is toch wel een van de betere en leukste soulslike games van de afgelopen jaren
Heb er zelfs Nioh 3 voor on hold gezet (ook omdat ie voor een soulslike redelijk kort is).
Eergisteren de blacksmith roetveeg smid unlocked en gisteren een andere npc, waardoor ik mijn gear oa kan levelen.
Zoals bijna iedereen hier, kena: toffe game maar teveel herhaling. dus de meeste hebben 'm niet uitgespeeldquote:Op zondag 15 februari 2026 15:27 schreef Peejtur het volgende:
Horizon Zero Dawn weer aangeslingerd. Ook Kena gespeeld. Leuk maar beetje slaapverwekkend. Dus beetje afwisselen.
The First Berserker: Khazanquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vraag mij nou af of je zelf wél enig idee heb waar je het soms over hebt
wáááár gááát dit over....
Ja datquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vraag mij nou af of je zelf wél enig idee heb waar je het soms over hebt
wáááár gááát dit over....
Uitgespeeld, maar ik vond sommige eindbazen wel echt vrij lastigquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zoals bijna iedereen hier, kena: toffe game maar teveel herhaling. dus de meeste hebben 'm niet uitgespeeld
Ik vond daar serieus geen ene reet aanquote:Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef Friday12 het volgende:
Wat een game Clair Obscur Expedition 33
ik dacht dat eerst ook maar na het uitspelen niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vond daar serieus geen ene reet aan
Ik ben er wel aan begonnen. Maar gestoptquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik dacht dat eerst ook maar na het uitspelen niet meer
When one falls, we continuequote:Op donderdag 19 februari 2026 09:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben er wel aan begonnen. Maar gestopt
Ik had met de start ook moeite er in te komen (huehue), in Lumiere zelf en de start daarna.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik dacht dat eerst ook maar na het uitspelen niet meer
Ik had 2 uurtjes gespeeld via premium en daarna de game besteldquote:Op donderdag 19 februari 2026 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had met de start ook moeite er in te komen (huehue), in Lumiere zelf en de start daarna.
Maar toen ik eenmaal t vecht systeem wat meer onder de knie had en verder in het verhaal zat was ik hooked.
Blij dat ik doorgezet heb, want het had niet veel gescheeld.
Echt in tijden niet zo een goede game gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef Friday12 het volgende:
Wat een game Clair Obscur Expedition 33
Ze hebben slimme keuzes gemaakt om met een klein team en game neer te zetten natuurlijk. Maar verhaal, muziek enzo echt vet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Echt in tijden niet zo een goede game gezien.
En niks geen battle pass/seizoen ellende/overdaad een open world towers/markers.
Geen map bij de secties.
Echt genieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |