SPOILER: oude bekendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
RE9 fucking vet, LeonSpeel je op console of pc?SPOILER: oude bekendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
PC, mikken met controller in RE-games is echt verschrikkelijk met die swaying zombiesquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speel je op console of pc?
Heb je last van die Enigma DRM?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
PC, mikken met controller in RE-games is echt verschrikkelijk met die swaying zombies
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
RE9 fucking vet, LeonDat er mensen zijn die zoveel geld betalen voor zo weinig uren gameplay...SPOILER: oude bekendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope maar ik ben niet echt representatief denk ik. RE4R heeft ook die Engima-update gehad maar die draait nog steeds gewoon netjes op 120 fps bij mij, net als Requiem. Tenminste ik neem aan dat je eventuele performance-issues bedoelt?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je last van die Enigma DRM?
Ja dat. Wat zijn je specs?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nope maar ik ben niet echt representatief denk ik. RE4R heeft ook die Engima-update gehad maar die draait nog steeds gewoon netjes op 120 fps bij mij, net als Requiem. Tenminste ik neem aan dat je eventuele performance-issues bedoelt?
Heb ongeveer 200 uur in RE4R dus op zich haal ik er doorgaans wel genoeg uit. Maarja PC hè, mods... Los daarvan zijn Resident Evil-games een no-brainer voor mij. Als er geen of weinig herspeelwaarde is is het mij nog steeds de pegels wel waardquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zoveel geld betalen voor zo weinig uren gameplay...
7800X3D / RTX4080quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Wat zijn je specs?
Oh, dan heb ik geen issues denk ik. 5070 TI en AMD Ryzen 7 9800X3D. Misschien toch maar door Enigma heen bijten.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb ongeveer 200 uur in RE4R dus op zich haal ik er doorgaans wel genoeg uit. Maarja PC hè, mods... Los daarvan zijn Resident Evil-games een no-brainer voor mij. Als er geen of weinig herspeelwaarde is is het mij nog steeds de pegels wel waard
[..]
7800X3D / RTX4080
Die zit hier nog niet in tochquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je last van die Enigma DRM?
Maar echt. En dan ook geen mercenaries mode of iets waardoor je denkt oh ik blijf nog ff spelenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die zoveel geld betalen voor zo weinig uren gameplay...
Ja enigna zit er dus niet in nu. Maar zodra denuvo eruit gehaald wordt stoppen ze enigma erin en zeg maar doei tegen je framesquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik geen issues denk ik. 5070 TI en AMD Ryzen 7 9800X3D. Misschien toch maar door Enigma heen bijten.
RE/Moon Engine is sowieso een top performer in lineaire games (RE7/RE8/RE2R/RE3R/RE4R). Daar is 'ie ook ooit voor ontworpen, als een soort 'horror' engine. Je zag dat ie 't moeilijk kreeg bij open-world titels zoals Dragon's Dogma 2 en Monster Hunter Wilds.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik geen issues denk ik. 5070 TI en AMD Ryzen 7 9800X3D. Misschien toch maar door Enigma heen bijten.
DMC5 deed het anders ook prima met die engine.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
RE/Moon Engine is sowieso een top performer in lineaire games (RE7/RE8/RE2R/RE3R/RE4R). Daar is 'ie ook ooit voor ontworpen, als een soort 'horror' engine. Je zag dat ie 't moeilijk kreeg bij open-world titels zoals Dragon's Dogma 2 en Monster Hunter Wilds.
Doe je dan niet gewoon iets verkeerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:50 schreef Kickinalfa het volgende:
Ok clair obscur is wel klaar.
Act 3 is echt helemaal niks, iedere trashmob 1 shot me.
Jawel, heel veel enemies one- of two-shotten je. Maar dat kan geen verrassing zijn in act 3 lijkt me, het hele idee van E33 gameplay is dodge/parry timingquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe je dan niet gewoon iets verkeerd?
Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort toch
Was al zo stil om Crimson Desert PS5 Pro.quote:Upgraded PSSR upscaler is coming to PS5 Pro
Resident Evil Requiem, launching today, is the first title to use this more advanced PSSR.
Today, we’re excited to announce that an upgraded version of PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) will be rolling out globally to PS5 Pro players in the coming weeks. PSSR is an AI library that analyzes game images pixel by pixel as it upscales them, and it’s been used to boost the effective resolution of over 50 titles on PS5 Pro to date.
We’ve been hard at work on a new version of PSSR, which takes a very different approach to not only the neural network but also the overall algorithm. We are happy to share that Resident Evil Requiem – shipping today – is the first title to use this more advanced PSSR, which is helping to keep both frame rate and image quality high. Here’s Masaru Ijuin from Capcom who shares insight on the upgraded version of PSSR for the game:
“With Resident Evil Requiem, we focused on enhancing the presentation quality of the protagonist through an upgraded version of RE Engine to deepen the player’s immersion in horror. For example, each individual strand of hair and beard is rendered as a polygon, allowing it to move realistically in response to body motion and wind. The way light passes through his hair changes depending on how the strands of hair are overlapped as well. This detailed expression of texture is one of the many details that we would especially love for our fans to see.
The upgraded PSSR has allowed us to elevate our expressiveness by successfully processing these details and textural particularities, which are traditionally difficult to upscale because of their intricacy. We hope you will experience this unprecedented level of horror and visual fidelity, and the new gameplay feel it delivers.”
– Masaru Ijuin, Senior Manager Engine Development Support Section R&D Foundational Technology Department, Capcom
The algorithm and neural network used in the new PSSR stem from our Project Amethyst partnership with AMD. Through AMD’s FSR 4 upscaling technology, PC gamers have already seen the benefits of our collaboration. With the updated PSSR, we’re delivering the very latest of this co-developed technology with a further six months of refinement for PS5 Pro players.
We look forward to more news in March, when multiple existing games upgrade to the improved PSSR. There will also be a system software update at that time; selecting “Enhance PSSR Image Quality” in Settings on PS5 Pro will allow you to experience the new PSSR with any PS5 Pro games that currently support PSSR! Once the system update releases next month, try it and see, some games may have noticeably crisper graphics.
Stay tuned for more updates next month!
https://blog.playstation.(...)s-coming-to-ps5-pro/
Een beetje uitdaging is prima, maar als enemies 4 aanvallen doen en ik bij 1 aanval al dood ben bij de gemiddelde trashmob dan geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, heel veel enemies one- of two-shotten je. Maar dat kan geen verrassing zijn in act 3 lijkt me, het hele idee van E33 gameplay is dodge/parry timing
Vind ik ook niet per se een heel leuk element, vooral als een enemy 3 fases heeft en je in fase 3 gekilled wordt en alles weer opnieuw mag doen. In real-time combat is dat minder erg maar bij turn-based extra irritantquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een beetje uitdaging is prima, maar als enemies 4 aanvallen doen en ik bij 1 aanval al dood ben bij de gemiddelde trashmob dan geloof ik het wel.
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.quote:
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.
ps4 pro wel gehad maar biet echt de drang gehad voor een ps5 pro.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.
En geen moment spijt van gehad.
Sowieso weet ik dat @:DKUp en @:Drankster er ook een hebben.
En vast nog wel meer mensen hier.
Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ps4 pro wel gehad maar biet echt de drang gehad voor een ps5 pro.
Mischien als de ps6 echt belachelijk duur is ofzo
Sodeju.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.
En geen moment spijt van gehad.
Sowieso weet ik dat @:DKUp en @:Drankster er ook een hebben.
En vast nog wel meer mensen hier.
Ik heb er een maar ik had nog geen PS5, als ik er dan toch een haal haal ik meteen de beste optie. Vanaf de PS4 Pro waar ik het lang mee uitgehouden heb was het zeker een grote sprong voorwaarts. Het is ook zo grappig om iedereen die een base PS5 heeft de Pro naar beneden te zien praten terwijl hij wel degelijk bewezen games beter draait zeker in combinatie met mijn LG oled met alle toeters en bellen. Aangezien de PS6 blijkbaar nog wel even op zich gaat laten wachten heb ik totaal geen spijt van mijn aankoop.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.
Ik had mn originele launch ps4 nog en toen de pro bij cex verkocht voor bijna 300 net voor de ps5 releasequote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.
Heb er 910 voor betaald (inclusief disc drive en standaard).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 😱
En dan vanaf morgen tot aan de release van Crimson Desert verder met Nioh 3.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |