Death Stranding 2quote:
Er was geen zak aan in tegenstelling tot Arc Raidersquote:Op maandag 2 maart 2026 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Zag in het weekend dat er die Marathon Server Slam cq bèta was.
Na 1 potje maar weer verwijderd.
Je zal ongetwijfeld al hyped zijn voor de nieuwe Life is Strangequote:Op maandag 2 maart 2026 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Tijd voor een vokgend spel (maar dat mag dus niet van mezelf want ik wil t wel uitspelen).
Alweer een nieuwe? Is het verhaal niet inmiddels uitgekauwd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zal ongetwijfeld al hyped zijn voor de nieuwe Life is Strange
Zolang gamers een nieuw deel willen zullen ze met een nieuw deel komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het verhaal niet inmiddels uitgekauwd?
Helaas. De rekeningen van het bedrijf moeten ook betaald worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zolang gamers een nieuw deel willen zullen ze met een nieuw deel komen.
Erg vernieuwend!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil wel een nieuwe Wolfenstein. Lekker Nazi's knallen.
Ik zie Wolfenstein geen DOOM behandeling krijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. De rekeningen van het bedrijf moeten ook betaald worden natuurlijk.
[..]
Erg vernieuwend!
Ik ben er zelf ook schuldig aan door 20 jaar lang Football Manager te spelen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie Wolfenstein geen DOOM behandeling krijgen
Ik speel games die ik leuk vind, ongeacht wat anderen vinden. Ontwikkelaar of uitgever maakt me ook niet uit, behalve EA, die probeer ik te mijden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook schuldig aan door 20 jaar lang Football Manager te spelen hoor
Ben er uiteindelijk afgestapt. Speel sindsdien meer verschillende soorten spellen, en ben niet trouw aan een titel of uitgever.
Dit komt binnenkort en is wel iets voor @angel denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe? Is het verhaal niet inmiddels uitgekauwd?
Het rommelt sowieso rondom Crimson Desert op consoles.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:17 schreef DKUp het volgende:
Was al zo stil om Crimson Desert PS5 Pro.
Volgens mij is het vooral een pc game.quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hmmmmm, toch maar even afwachten dus.
Als vragen over de consoles versies niet beantwoord worden, is dat wel een rood vlaggetje.
https://www.allyourgames.(...)e-royal-edition.htmlquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
8e is een mooi prijsje maar ik wil altijd het liefst fysiek
Dat je dat onthouden hadquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
https://www.allyourgames.(...)e-royal-edition.html
Release 15 mei
Aangezien Sony de game console exclusief wilde maken, denk ik dat niet echtquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral een pc game.
Schijnt dat, volgens Koreaanse YouTubers (lees ik in diverse comments bij meerdere kanalen) het op 4k 40fps zou draaien op de gewone PS5.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
Gezien het feit dat Sony Crimson Desert exclusief wilde maken, lijkt mij dat de game goed draait op de PS5.
Anders doet Sony dat niet!
Ik las zelfs dat het misschien zelfs een 4k60 kan zijn met PSSR2.
De system specs requirements op de PC zijn ook helemaal niet hoog, voor wat het op het scherm tovert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |