abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2026 @ 13:20:01 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220238688
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:21 schreef Cod_player het volgende:

[..]
Welk spel is dit?
Death Stranding 2
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 2 maart 2026 @ 15:21:32 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220239876
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Zag in het weekend dat er die Marathon Server Slam cq bèta was.

Na 1 potje maar weer verwijderd.
Er was geen zak aan in tegenstelling tot Arc Raiders
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220248025
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Tijd voor een vokgend spel (maar dat mag dus niet van mezelf want ik wil t wel uitspelen).
Je zal ongetwijfeld al hyped zijn voor de nieuwe Life is Strange :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:06:37 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220248953
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je zal ongetwijfeld al hyped zijn voor de nieuwe Life is Strange :P
Alweer een nieuwe? Is het verhaal niet inmiddels uitgekauwd?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220248965
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het verhaal niet inmiddels uitgekauwd?
Zolang gamers een nieuw deel willen zullen ze met een nieuw deel komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 maart 2026 @ 18:12:48 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220248988
Ik wil wel een nieuwe Wolfenstein. Lekker Nazi's knallen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:16:07 #257
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220249014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zolang gamers een nieuw deel willen zullen ze met een nieuw deel komen.
Helaas. De rekeningen van het bedrijf moeten ook betaald worden natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil wel een nieuwe Wolfenstein. Lekker Nazi's knallen.
Erg vernieuwend!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 maart 2026 @ 18:17:31 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220249026
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Helaas. De rekeningen van het bedrijf moeten ook betaald worden natuurlijk.
[..]
Erg vernieuwend!
Ik zie Wolfenstein geen DOOM behandeling krijgen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:32:38 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220249136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zie Wolfenstein geen DOOM behandeling krijgen :P
Ik ben er zelf ook schuldig aan door 20 jaar lang Football Manager te spelen hoor :@
Ben er uiteindelijk afgestapt. Speel sindsdien meer verschillende soorten spellen, en ben niet trouw aan een titel of uitgever.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 maart 2026 @ 18:35:17 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220249156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik ben er zelf ook schuldig aan door 20 jaar lang Football Manager te spelen hoor :@
Ben er uiteindelijk afgestapt. Speel sindsdien meer verschillende soorten spellen, en ben niet trouw aan een titel of uitgever.
Ik speel games die ik leuk vind, ongeacht wat anderen vinden. Ontwikkelaar of uitgever maakt me ook niet uit, behalve EA, die probeer ik te mijden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 4 maart 2026 @ 11:43:32 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220255037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Alweer een nieuwe? Is het verhaal niet inmiddels uitgekauwd?
Dit komt binnenkort en is wel iets voor @angel denk ik

Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220257224
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:17 schreef DKUp het volgende:
Was al zo stil om Crimson Desert PS5 Pro.
Het rommelt sowieso rondom Crimson Desert op consoles.

Schijnbaar hebben ze alleen PC review codes uitgegeven en worden console review codes pas na de release van 19 maart uitgegeven. PC review embargo is ook maar één dag voor release (op zich niet nieuw). Ook zijn alle getoonde beelden tot nu PC beelden, zelfs die van het officiële PlayStation account (zie beschrijving onderstaande filmpje). Vorige week was er een 6 uur durende playtest en ook dat was enkel de PC build, vragen over de console versie werden niet beantwoord.

Bekijk deze YouTube-video

De demo die ik zelf twee jaar geleden heb mogen spelen was ook PC build maar dat is dan ook al twee jaar geleden. :P

Ik zou de user reviews de dagen na release afwachten als je deze voor console wil gaan halen voordat we hier met een tweede Cyberpunk te maken hebben.
  woensdag 4 maart 2026 @ 16:15:09 #263
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220257250
Hmmmmm, toch maar even afwachten dus.
Als vragen over de consoles versies niet beantwoord worden, is dat wel een rood vlaggetje.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 4 maart 2026 @ 17:03:15 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220257527
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 maart 2026 @ 17:17:05 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220257614
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hmmmmm, toch maar even afwachten dus.
Als vragen over de consoles versies niet beantwoord worden, is dat wel een rood vlaggetje.
Volgens mij is het vooral een pc game.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 4 maart 2026 @ 17:18:39 #266
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220257623
:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220259814
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]
8e is een mooi prijsje maar ik wil altijd het liefst fysiek :'(
https://www.allyourgames.(...)e-royal-edition.html

Release 15 mei
  woensdag 4 maart 2026 @ 22:44:47 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220260508
quote:
Dat je dat onthouden had :D thnx
  woensdag 4 maart 2026 @ 22:51:33 #269
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220260530
Gezien het feit dat Sony Crimson Desert exclusief wilde maken, lijkt mij dat de game goed draait op de PS5.

Anders doet Sony dat niet!

Ik las zelfs dat het misschien zelfs een 4k60 kan zijn met PSSR2.

De system specs requirements op de PC zijn ook helemaal niet hoog, voor wat het op het scherm tovert.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 4 maart 2026 @ 22:52:16 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220260532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Volgens mij is het vooral een pc game.
Aangezien Sony de game console exclusief wilde maken, denk ik dat niet echt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 4 maart 2026 @ 22:54:53 #271
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220260545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
Gezien het feit dat Sony Crimson Desert exclusief wilde maken, lijkt mij dat de game goed draait op de PS5.

Anders doet Sony dat niet!

Ik las zelfs dat het misschien zelfs een 4k60 kan zijn met PSSR2.

De system specs requirements op de PC zijn ook helemaal niet hoog, voor wat het op het scherm tovert.
Schijnt dat, volgens Koreaanse YouTubers (lees ik in diverse comments bij meerdere kanalen) het op 4k 40fps zou draaien op de gewone PS5.

Dat is natuurlijk niet te verifiëren, maar op de Pro zou het wel goed moeten draaien zou je denken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 4 maart 2026 @ 23:07:00 #272
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220260590
Maar toch.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220260599
Hoe zit het nou precies met die PSSR update? Ik zie dat Astro Bot er gebruik van maakt en ik geloof ook dat mijn LG oled C4 het ondersteund. Moet ik nog iets instellen vanaf mijn kant of in de opties van het spel? Zelfde geldt voor de 2 Last of Us games en Days Gone Remastered, ik heb de laatste versies van al die spellen en ze nog niet gespeeld dus dit lijkt me een perfect moment.
pi_220260622
quote:
6s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat je dat onthouden had :D thnx
Alles voor KCD.

  woensdag 4 maart 2026 @ 23:34:41 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220260656
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:22 schreef Drankster het volgende:

[..]
Alles voor KCD.

[ afbeelding ]
@Ang3l :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')