Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ps4 pro wel gehad maar biet echt de drang gehad voor een ps5 pro.
Mischien als de ps6 echt belachelijk duur is ofzo
Sodeju.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.
En geen moment spijt van gehad.
Sowieso weet ik dat @:DKUp en @:Drankster er ook een hebben.
En vast nog wel meer mensen hier.
Ik heb er een maar ik had nog geen PS5, als ik er dan toch een haal haal ik meteen de beste optie. Vanaf de PS4 Pro waar ik het lang mee uitgehouden heb was het zeker een grote sprong voorwaarts. Het is ook zo grappig om iedereen die een base PS5 heeft de Pro naar beneden te zien praten terwijl hij wel degelijk bewezen games beter draait zeker in combinatie met mijn LG oled met alle toeters en bellen. Aangezien de PS6 blijkbaar nog wel even op zich gaat laten wachten heb ik totaal geen spijt van mijn aankoop.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.
Ik had mn originele launch ps4 nog en toen de pro bij cex verkocht voor bijna 300 net voor de ps5 releasequote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.
Heb er 910 voor betaald (inclusief disc drive en standaard).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 😱
En dan vanaf morgen tot aan de release van Crimson Desert verder met Nioh 3.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Blame FromSoftware (lees: Hidetaka Miyazaki) blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat is er zo moeilijk aan een fucking remaster van Bloodborne dan????? Hoe lang wachten we hier nu al op van Sony.
Zelfs op de pc kan je de game emuleren in 4k met 60fps
Heel begrijpelijk na wat Bluepoint met Demon Souls heeft gedaan (muziek verwijderd en geneukt met zijn art)quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blame FromSoftware (lees: Hidetaka Miyazaki) blijkbaar.
'Gesloten studio Bluepoint wilde Bloodborne-remake maken'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |