SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Zoals altijd veel horror, JRPG's en andere vage gamesquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
Bijna tijd voor de State of Play.
Wolverine, Phantom Blade Zero sowieso denk ik.
Benieuwd naar de rest.
Bier en nootjes staan klaar.
Ontzettend sfeervol, tof, en met verrassend pittige bossfights.quote:
Demo is sinds een week beschikbaarquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:13 schreef Friday12 het volgende:
Wel vet dat demo's een beetje terugkomen
Het oogde wat saai ja, ik miste muziek en sound design.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
Mwoah, ziet er zo veel minder tof uit als Control
Krafton is een publisher, geen studio.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:32 schreef StateOfMind het volgende:
Krafton is toch die studio van Calippo Protocol?
Naam kwam me bekend voorquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Krafton is een publisher, geen studio.
Nee hoeft ook niet, die 2 heb ik niet gespeeld als enige in de seriequote:Op donderdag 12 februari 2026 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet echt remastered. Was die vol 1vook niet
quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:49 schreef Friday12 het volgende:
Die Japanners moeten echt wat minderen met de drugs soms
Volgens mij zit niemand hier op te wachtenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:57 schreef Friday12 het volgende:
Ze hadden beter Destiny 3 kunnen naken dan dir
8e is een mooi prijsje maar ik wil altijd het liefst fysiekquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:00 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gratis upgrade van de PS4 versie. De Royal edition inc. DLC is nu ¤7,99 op de Store.
Mooi, straks eens updatenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:00 schreef Drankster het volgende:
Gratis upgrade van de PS4 versie. De Royal edition inc. DLC is nu ¤7,99 op de Store.
Fysiek volgtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
8e is een mooi prijsje maar ik wil altijd het liefst fysiek
Je moet de royale PS4 versie hebben en die heeft een gratis upgrade naar PS5. Die is ¤7,99quote:
Oh ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fysiek volgt
[..]
Je moet de royale PS4 versie hebben en die heeft een gratis upgrade naar PS5. Die is ¤7,99
Staat ie ook meteen op Game Pass?quote:
Ik mijd al tijden zoveel mogelijk videos en informatie over Crimson Desert om er zo blank mogelijk in te gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:48 schreef MMaRsu het volgende:
@:stateofmind
Kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik dat vroeger gespeeld hebquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel tof dat Legacy of Kain ook wat meer liefde krijgt.
Wil die nog wel een keer proberen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik dat vroeger gespeeld heb![]()
Denk dat jij btw The First Berserker: Khazan ook wel kan waarderen
Een soulslike met een eigen smoel.
De characters zijn in een 'getekende' anime achtige stijl, terwijl de omgeving en achtergronden, en eigenlijk de hele gamewereld een realistisch uiterlijk hebben.
Leuk verhaal en erg toffe combat en bossfights.
Heb vorig jaar een demo gespeeld (geen idee of die nog beschikbaar is) en is sindsdien in mijn gedachten gebleven.
Laatst voor 15 euro op Marktplaats gekocht.
Begint heel traag maar gaat los als het eenmaal op gang komt. Begrijpelijk ook wel: introductie nieuwe protag en locatie. De omschakeling naar turned based bevalt prima, de vaart zit er nog steeds in. Dat roleplayen van Dragon Quest hero en alle referenties naar die games zijn echt geniaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
met Yakuza: Like a Dragon begonnen want ik had wel er wel weer zin in, Kiwami 2 in februari 2025 gespeeld.
Zei het tochquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Begint heel traag maar gaat los als het eenmaal op gang komt. Begrijpelijk ook wel: introductie nieuwe protag en locatie. De omschakeling naar turned based bevalt prima, de vaart zit er nog steeds in. Dat roleplayen van Dragon Quest hero en alle referenties naar die games zijn echt geniaal.
Sujimon, I choose you!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei het toch
Dan ga je Infinite Wealth ook enorm waarderen. En die is nog gekker soms
Ja, geweldig tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |