Exit 8 zit nu bij PS Plus Extra en Premium.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Zelfde makers als die van Exit 8.
Ik mis wel de club management van Yakuza 0 en Kiwami 2 (en dan vooral de muziekquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei het toch
Dan ga je Infinite Wealth ook enorm waarderen. En die is nog gekker soms
Weet niet meer of dat gebeurt, maar leuk is het welquote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik mis wel de club management van Yakuza 0 en Kiwami 2 (en dan vooral de muziek) . Vind de management mini game van Like a Dragon een stuk minder interessant, ook omdat de funds niet buiten de mini game te gebruiken zijn. Die kip Omellete is wel geniaal, ik hoop die als poundmate te unlocken net als die rivierkreeft.
Ik hoop dat het gewoon brute actie is.quote:
Als het een beetje lijkt op die ps3 game dan ben ik blijquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon brute actie is.
Die was geweldigquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het een beetje lijkt op die ps3 game dan ben ik blij
Ruim 2 jaar rdr2. Dus heb ook nog wel wat liggen tot gta6.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb nog teveel op mijn backlog
In lijn der verwachting?quote:
Yep, flushed it. Vond het prima spelen alleen er kwam (te) veel andere shit uit rond die tijd die de voorkeur genootquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
Heb jij The First Berserker Khazan al eens gespeeld @:2dope?
Yepquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In lijn der verwachting?
Sowieso, Capcom levert altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In lijn der verwachting?
Op consoles wel ja. Maar met die nieuwe DRM maken ze geen vrienden op PC.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, Capcom levert altijd.
Dragon's Dogma II is de uitzondering daar (op de base PS5 dan, op de Pro draait ie vele malen beter maar nog steeds een magere game).
Neemt iemand die ratings van die bedrijven nog serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In lijn der verwachting?
Ik had destijds de demo gespeeld en toen was ik omquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep, flushed it. Vond het prima spelen alleen er kwam (te) veel andere shit uit rond die tijd die de voorkeur genoot
Is meestal een makkelijke reparatie tochquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Heel fijn als de R2 trigger ermee ophoudt precies tijdens een hele moeilijke bossfight![]()
![]()
Had al wat langer kuren, maar qua timing wel erg beroerd
RIP Volcanic Red
Heb ik toch een jaar of 3 zeker intensief gebruikt.
Accuduur was ook al erg laag geworden, dus goed excuus voor een nieuwe.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is meestal een makkelijke reparatie toch
Zonde om weg te flikkerenquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Accuduur was ook al erg laag geworden, dus goed excuus voor een nieuwe.
Gelukkig was de originele controller die bij mijn Pro zat al opgeladen.
Heb sowieso altijd 2 controllers zodat ik altijd een volle heb.
Alleen qua timing erg kut midden in een bossfight
De enige mening die ertoe doet:quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Neemt iemand die ratings van die bedrijven nog serieus?
https://playsense.nl/7331(...)axter-en-resistance/quote:Een remake van Bloodborne heeft volgens meerdere bronnen jarenlang op tafel gelegen bij Bluepoint Games. De studio zou het project zelfs twee keer actief hebben gepitcht bij Sony, maar kreeg nooit officieel groen licht.
Dat blijkt uit verklaringen van vier (voormalige) medewerkers die de interne tijdlijn van de studio schetsen tot aan de sluiting begin 2026.
Bloodborne-remake nooit officieel goedgekeurd
Na de release van Demon’s Souls in 2020 leefde binnen Bluepoint sterk het idee dat een remake van Bloodborne de volgende stap zou worden.
Volgens een leak begonnen medewerkers begin 2021 al voorbereidend werk, in de veronderstelling dat het project eraan kwam. Het plan zou echter zijn geblokkeerd door interne politiek rond de IP en de relatie tussen Sony en FromSoftware.
Bronnen stellen dat de remake daardoor nooit officieel is goedgekeurd. De kans dat het project alsnog wordt opgepakt, achten zij klein.
Ook in 2025 werd de Bloodborne-remake opnieuw gepitcht. Een klein team werkte er volgens de bronnen twee tot drie maanden aan tijdens onderhandelingen, maar Sony trok opnieuw de stekker eruit.
Ook Jak and Daxter en Resistance op tafel
Na de annulering van een intern live service-project in 2025 begon Bluepoint meerdere klassieke IP’s voor te stellen.
Daaronder zouden een remake van Jak and Daxter en een remake van Resistance hebben gezeten. Daarnaast werd een uitgebreide PS5-versie van Shadow of the Colossus gepitcht, inclusief grafische upgrades en extra bosses.
Geen van deze projecten kreeg officieel groen licht.
.....
Kortom: we willen meer van hetzelfde maar we geven je niet het recht om bepaalde facetten te gebruiken (lees: Kratos). Niemand zit op een God of War game te wachten zonder Kratos. Net als dat die nieuwe Horizon game ook zonder Aloy is.quote:- BP was NOT allowed to make a game with Kratos as SMS/ Sony did not trust BP with that and it would be too expensive.
- Jim Ryan was pushing live service hard and Sony had a desire to explore making God of War into an Assassin's Creed style franchise.
- CodeName "Black Fang" was a ghost of Tsushima spinoff that Sony liked.
God of War Egypt komt er aan plus dat er remakes komen van 1 t/m 3. Weet niet wat ik van die laatste moet vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef Drankster het volgende:
Ze spreken enkel over dat SotC niet genoeg opgebracht heeft maar ik ben dan wel benieuwd naar Demon's Souls? Dit was toch wel een cult classic van een genre dat ondertussen enorm populair is geworden over de jaren én een launch game van de PS5.
[..]
Kortom: we willen meer van hetzelfde maar we geven je niet het recht om bepaalde facetten te gebruiken (lees: Kratos. Niemand zit op een God of War game te wachten zonder Kratos. Net als dat die nieuwe Horizon game ook zonder Aloy is.
Bijzonder dat ze zo pushen op God of War en Ghost of xx, daar hebben we er genoeg van imo.
Als het maar het oude combat systeem heeft, de neuk minigames erin zitten enzquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
God of War Egypt komt er aan plus dat er remakes komen van 1 t/m 3. Weet niet wat ik van die laatste moet vinden.
Sony is al jaren creatief dood imo, dat is wel duidelijk. Alleen nog 'simpele' en casual achtige games ala Spiderman en God of War waarbij je geen 5 minuten de tijd krijgt om zelf een puzzel op te lossen voordat dat kind de oplossing naar je schreeuwtquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef Drankster het volgende:
Ze spreken enkel over dat SotC niet genoeg opgebracht heeft maar ik ben dan wel benieuwd naar Demon's Souls? Dit was toch wel een cult classic van een genre dat ondertussen enorm populair is geworden over de jaren én een launch game van de PS5.
[..]
Kortom: we willen meer van hetzelfde maar we geven je niet het recht om bepaalde facetten te gebruiken (lees: Kratos). Niemand zit op een God of War game te wachten zonder Kratos. Net als dat die nieuwe Horizon game ook zonder Aloy is.
Bijzonder dat ze zo pushen op God of War en Ghost of xx, daar hebben we er genoeg van imo.
Dat zegt me niksquote:
Japanse horror game serie. Meer old school resident evil en meer horror silent hill F achtig.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zegt me niks
Wat is het?
*zet op lijstquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Japanse horror game serie. Meer old school resident evil en meer horror silent hill F achtig.
Bekijk deze YouTube-video
Beste uit de serie.
Had de intro gezien op youtube. Wel vet hoor. Alleen niet voor deze prijs. RelE dan hequote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
En iedereen hier druk met re9?
Ik skip em
Marathon gister geprobeerd, wat een matig spel zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |