In Frankrijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:18 schreef RipCity het volgende:
Lekker man. Jaartje
Zegt veel over niveau van schaatsen
Nou ja zegquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:18 schreef RipCity het volgende:
Lekker man. Jaartje
Zegt veel over niveau van schaatsen
Ik zat ook al te Googlen...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uit de Elzas, verklaart ook een beetje haar Duitsklinkende naam
Kan niet door een helm komen, want daar rijdt die nooit mee. Anders hadden we dat wel een keer gehoord.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:19 schreef Em31 het volgende:
Oei, warm daar. Straks een oververhitte Bosker tijdens de TP.
Begin jij nou maar je huis te vegen zodat je over jaartje mee kan doe aan het curlen.quote:
Ik had Google niet nodig. Op tv zeiden ze Straatsburg en toen wist ik voldoendequote:
Colmar is leukerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had Google niet nodig. Op tv zeiden ze Straatsburg en toen wist ik voldoende
Zou hij anders zijn gaan trainen? Het schijnt dat hij is afgevallen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan niet door een helm komen, want daar rijdt die nooit mee. Anders hadden we dat wel een keer gehoord.
Wel leukquote:
M’n Noren liggen in de hal. Schaats tweewekelijks op de kunstijsbaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Begin jij nou maar je huis te vegen zodat je over jaartje mee kan doe aan het curlen.
Geen streep, plus plusquote:
Kun je dan er nog wel langs in de hal als ze daar liggen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M’n Noren liggen in de hal. Schaats tweewekelijks op de kunstijsbaan.
Ook geen lijn (gelukkig).quote:
Bij jockeys hebben ze cam op de helm. Misschien iets in die bril inbouwenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:22 schreef Redefine het volgende:
Over een paar jaar zullen de drones wel veel dichter achter de schaatsers zitten, waardoor het wel echt wat toevoegt.
Technische sport.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Babe schaatst pas anderhalf jaar
Yvonne van Gennip is er anders jaloers opquote:
[quote]quote:
Kun je dan er nog wel langs in de hal als ze daar liggen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M’n Noren liggen in de hal. Schaats tweewekelijks op de kunstijsbaan.
Niet bij zijn benen toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou hij anders zijn gaan trainen? Het schijnt dat hij is afgevallen.
@wimderon kom er maar in.quote:
Met capuchon xDquote:
Die kan zomaar sneller rijden dan Conijn.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over Kazachstan geproken, bestaan Medeo nog steeds eigenlijk?
Hebben ze die al eens overdekt?quote:
Nog even wat kaartjes verkocht via scambio di bigliettiquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Tribunes lijken nu voller dan uurtje geleden.
Zodat de eeuwige meewind verdwijnt? Nee toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben ze die al eens overdekt?
Dat is niet perse snel neequote:
Goed puntquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zodat de eeuwige meewind verdwijnt? Nee toch?
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben ze die al eens overdekt?
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:29 schreef Mani89 het volgende:
We worden verslagen door een Belgie schaatser? Is deze genaturaliseerd??
Ze mag nog een 5kquote:
Niks ervan.quote:
Helemaal niks. Na de rit was al duidelijk dat de tijd van Conijn niet goed genoeg was voor een medaille.quote:
Ligt eraan wat de rest doetquote:
Redelijk genant jaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef AllesKaputt het volgende:
TOTALE onthutsing bij de commentatoren.
Ben maar blij dat Erben er niet zit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef RipCity het volgende:
Ik vind die 2 bij de nos vrij vervelend als schaats noob
Er zijn toch alternatievenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef Em31 het volgende:
Echt dat dramatische commentaar van de NOS steeds, doe eens rustig.
Lol hoor nu pas dat die knakker Daniel Craig heetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef franklop het volgende:
Ja met James Bond als coach kan ik ook winnen
Eurosportquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk een alternatief voor de NOS? Geen land dat dit uit wil zenden zeker?
HBOquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk een alternatief voor de NOS? Geen land dat dit uit wil zenden zeker?
HBO Max streamquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
HBO Eurosportquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zijn dan ook bezig met veel belangrijkere zaken, Hij is aan het koersen in Valencia.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Remco het volgende:
Op Sporza zijn ze 5x minder enthousiast dan Erik van Dijk is. Ik denk dat Conijn gewoon niet zo goed heeft gereden. Dit gaat echt wel naar de 3:56
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Conijn trager dan Tas is wel matig
Slechter dan Van Dijk zijn er niet te vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef Em31 het volgende:
Echt dat dramatische commentaar van de NOS steeds, doe eens rustig.
Dit zou wel een bizarre ontknoping zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat niemand er meer aankomt
Dat lijkt mij sterk, maar het kan genoeg zijn voor de top 5.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat niemand er meer aankomt
Ach Talent Huizinga.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Ander ijs dan in Thialf. We zijn verloren.
Ach Chris Huizingaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Wel Olympisch kampioen in 2030!quote:
Hij heeft Jutta al boos gekregen, dus heeft al gescoord.quote:
Uitstekend zelfs. Zeker op deze afstand.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?
Gaan we ook merken op andere afstanden zoals de 1500m.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Boerenkoolhoofd Groenewold inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Tjacka het volgende:
Zijn we ook lelijke schaatsers tegenwoordig? Waar is de tijd van Renate Groenewold en Ireen Wüst?
Marcel?quote:
Vergeet Christine Aaftink nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Tjacka het volgende:
Zijn er ook lelijke schaatsers tegenwoordig? Waar is de tijd van Renate Groenewold en Ireen Wüst?
Genant altijd dat willen zuigen, ongemakkelijk doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Bert komt eens met een interview waar ik me niet kapot aan erger
Als je de huidige poule bekijkt zouden Erben en Tuitert er elke dag moeten zitten, anders minacht je de kijker.quote:
Tuitert wel ja, Erben aub niet zeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de huidige poule bekijkt zouden Erben en Tuitert er elke dag moeten zitten, anders minacht je de kijker.
Het is Herman of @tong80quote:
Je hoeft het niet met hem eens te zijn of zijn stijl prettig te vinden, hij vindt tenminste wat. Dit is gewoon een theekransje.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tuitert wel ja, Erben aub niet zeg.
Max Verstappen?quote:
Mijn mooiste herinnering aan Hermann Maier is nog altijd een Oostenrijkse imitatie-clip van commentator Heinz Prüller, Nagano 1998.quote:
Het scheelt al een heel stuk als je Erben met Wüst hebt. Dan reageert Wüst vaak nog wel op de scherpere opmerkingen van Erben en komt er af en toe nog wel wat nuttigs uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de huidige poule bekijkt zouden Erben en Tuitert er elke dag moeten zitten, anders minacht je de kijker.
Weet je wie ook wat had, ondanks dat je het niet met hem eens was, of zijn stijl prettig vond? Ook gegarandeerd geen theekransje met hem erbij!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met hem eens te zijn of zijn stijl prettig te vinden, hij vindt tenminste wat. Dit is gewoon een theekransje.
Hermann las ik hierquote:
Allemaal van die voorzichtige meningen om de snow flakes niet te kwetsenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met hem eens te zijn of zijn stijl prettig te vinden, hij vindt tenminste wat. Dit is gewoon een theekransje.
Dat kun je Tas niet aan doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:45 schreef franklop het volgende:
Kan Bert ook Tas niet gewoon interviewen?
Het halve topic jankt dat het commentaar te kritisch is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Allemaal van die voorzichtige meningen om de snow flakes niet te kwetsen
Commentaar is niet per se kritisch. Vooral nogal bipolair.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het halve topic jankt dat het commentaar te kritisch is.
het is gewoon altijd met een heel negatieve ondertoon, hij zuigt tot hij alle plezier weg heeft gehaald bij degene bij wie hij het interview afneemt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het halve topic jankt dat het commentaar te kritisch is.
Zat zonder te kijken 0,01 onder het OR en winnende tijd van 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:45 schreef Felagund het volgende:
Ik zie nu dat ik precies dezelfde tijd heb voorspeld als @:Wimderon, en 1 honderdste sneller dan @:Amsoor
Objectieve balansquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:47 schreef RipCity het volgende:
Leuk van die analisten die maar wat roepen puur om elkaar tegen te spreken. Wat een analyse
Zou ook niet weten waar die de vorm vandaan moet halen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:47 schreef Montov het volgende:
Lollo is dit jaar hopeloos slecht. Ik weet niet waarom ze wordt genoemd als kanshebber.
Basisschoolniveauquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:47 schreef wimderon het volgende:
Zeg jij de een, dan zeg ik de ander.
Ha ha ha.
Die gun ik het wel het meest, maar ben bang dat ze op een hoop gaat op het eindquote:
Lekker op schoot bij Jeroen Stekelenburg zonder enige vorm van kritiek, dat willen we!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon altijd met een heel negatieve ondertoon, hij zuigt tot hij alle plezier weg heeft gehaald bij degene bij wie hij het interview afneemt.
Er gaat haast niemand weg met een glimlach op het gezicht als het interview is afgelopen.
Italiaanse berggeitplacenta.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waar die de vorm vandaan moet halen.
Die gaat 4x goud pakkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Groenewoud hebben ze wel echt rechtstreeks uit de Friese klei getrokken.
Je verwacht eigenlijk toch dat ze zegt "Leuk zo'n OS maar ik spaar me toch een beetje voor de Nacht van Lutjebroek"quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef heywoodu het volgende:
"Nou, ik ben iemand die er wel voor gaat."
Teksten van Groenewoud.
Ja, zo'n mogelijke ziekte is niet van de ene op de andere dag verdwenen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch is het wel een sympathiek meisje volgens mij?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Ja maar wat betreft kun je hetzelfde over Wiklund zeggen. Als die 32.0 in de laatste ronde kan rijden wint ze, word het 33.0 niet denk ik. Wat dat betreft rijden ze allebei exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gun ik het wel het meest, maar ben bang dat ze op een hoop gaat op het eind
Er bestaat natuurlijk ook een middenwegquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker op schoot bij Jeroen Stekelenburg zonder enige vorm van kritiek, dat willen we!
HALLUMquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Dokter Ferrari.quote:
Competitie?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
Terug van zwemmen, deels mobiel gekeken
Ik vind dat Bert het perfect doet. Zijn sfeerreportages bij het Nederlands elftal waren ook goed, nu probeert nepobaby Stekelenburg dat na te doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk ook een middenweg
Er zijn middelen, maar ik verwacht er ook weinig van ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zeker maar Conijn verwacht je op voorhand wel beter dan Tasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?
Oke Bertquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat Bert het perfect doet. Zijn sfeerreportages bij het Nederlands elftal waren ook goed, nu probeert nepobaby Stekelenburg dat na te doen
Carla Zijlsta, Sandra Zwolle.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger, met die vlam erop, die was pas mooi.quote:
Bert is volgens mij ook helemaal niet zo gehaat bij die sporters.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat Bert het perfect doet. Zijn sfeerreportages bij het Nederlands elftal waren ook goed, nu probeert nepobaby Stekelenburg dat na te doen
Voetballers zouden elke keer halverwege kwaad weglopen. Die willen alleen maar met fluwelen handschoenen worden aangepakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bert is volgens mij ook helemaal niet zo gehaat bij die sporters.
Sowieso kunnen schaatsers vaak meer hebben dan die verwende voetbalgasten die als tiener al miljonair zijn.
Dat was top, zeker met Louisquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de wereldbekerwedstrijden reed ze 1 keer sneller dan Conijn (wel op de 5 km), en 1 keer bijna dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zeker maar Conijn verwacht je op voorhand wel beter dan Tas
Woestquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Flikker toch op met dit soort berlden.
In Inzell was ze een halve seconde sneller.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:57 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Morozova onder de tijd van Tas kan.
Daarom zeg ik hetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Inzell was ze een halve seconde sneller.
Ze lezen hier meequote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Merkwaardig dat de streep opeens daar is.
Dat is dan een score van 50%, Conijn reed maar 2 wereldbekers.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de wereldbekerwedstrijden reed ze 1 keer sneller dan Conijn (wel op de 5 km), en 1 keer bijna dezelfde tijd.
Nee toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Heeft toch een dopingschorsing gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |