Dit ja. En dat in combinatie van een OKT dat mentaal misschien teveel impact heeft gehad en rijdsters uit andere landen die beter gepiekt hebbenquote:Op zondag 8 februari 2026 00:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Beune niet goed genoeg. Straalde te weinig venijn uit.
Groenewoud nog minder. Reed constant achter de feiten aan.
Conijn rot loting en overmand door zenuwen en emoties.
Tot zover. Morgen (of ja vandaag) nieuwe kansen...
Dat denk ik wel. Die 3.54 laag had er op geen enkele dag ingezeten denk ik. Op een hele goede dag zou ze bij Wiklund in de buurt zijn gekomen. Maar die was er gisteren niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:13 schreef Piperidine het volgende:
Misschien kan Beune nog een keer in de Playboy staan. Merk ook dat het gezeur van Nuis mijn kijk op Beune negatief heeft veranderd. Ze had hier gewoon keihard alles moeten geven, dat idee heb ik niet.
Ja, deze hele uitslag is toch super voor iedereen die schaatsliefhebber is? Drie landen, top!quote:Op zondag 8 februari 2026 11:13 schreef Ericr het volgende:
En dat OKT gezeik mogen ze wel mee stoppen. Het is zwaar maar genoeg OS waar het OKT geen invloed had op de prestaties. Meerdere malen pieken in een seisoen is niet nieuw. Deal with it.
Er is nu misschien meer concurrentie maar dat wilden ze toch. Sweeps zijn niet goed voor de sport, tijd om dan mee te gaan met de concurrentie ipv achter de feiten aan te lopen. Je hoeft in ieder geval worldscups niet te mijden, dat zie je aan die Anema zooi.
Waren mooie races. Op die zogenaamd langzame baan ook erg hoog niveau. Messer heeft gisteren in ieder geval zijn best gedaan gisteren.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, deze hele uitslag is toch super voor iedereen die schaatsliefhebber is? Drie landen, top!
Klassieke geval van het schaatsen is niet internationaal genoeg tegenover Nederland bakt er niets meer van. Als Dawson, Loubineaud en Jilek het podium halen heb je 6 nationaliteiten in 2 afstanden op het podium.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, deze hele uitslag is toch super voor iedereen die schaatsliefhebber is? Drie landen, top!
Het OKT werd inderdaad keer op keer juist omschreven als de reden dat we zo succesvol waren, want dan had je de echte zenuwen al gehad. En nu is het ineens hét probleem.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:13 schreef Ericr het volgende:
En dat OKT gezeik mogen ze wel mee stoppen. Het is zwaar maar genoeg OS waar het OKT geen invloed had op de prestaties. Meerdere malen pieken in een seisoen is niet nieuw. Deal with it.
Er is nu misschien meer concurrentie maar dat wilden ze toch. Sweeps zijn niet goed voor de sport, tijd om dan mee te gaan met de concurrentie ipv achter de feiten aan te lopen. Je hoeft in ieder geval worldscups niet te mijden, dat zie je aan die Anema zooi.
En met de kortere afstanden dan nog te gaan is het dan al bijna zeker dat drie continenten ruimschoots vertegenwoordigd zijn op de medaillespiegel.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Klassieke geval van het schaatsen is niet internationaal genoeg tegenover Nederland bakt er niets meer van. Als Dawson, Loubineaud en Jilek het podium halen heb je 6 nationaliteiten in 2 afstanden op het podium.
Ledecky? Werd er ook gezwommen deze OS?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tot nu toe wel de Spelen van favorieten die niet winnen.
Wiklund, Ledecky, Vonn. Ik verwacht hetzelfde op de 5k.
Die tsjechische snowboardsterquote:Op zondag 8 februari 2026 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ledecky? Werd er ook gezwommen deze OS?
Vonn was geen favoriet overigens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |