Italiaanse berggeitplacenta.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waar die de vorm vandaan moet halen.
Die gaat 4x goud pakkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Groenewoud hebben ze wel echt rechtstreeks uit de Friese klei getrokken.
Je verwacht eigenlijk toch dat ze zegt "Leuk zo'n OS maar ik spaar me toch een beetje voor de Nacht van Lutjebroek"quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef heywoodu het volgende:
"Nou, ik ben iemand die er wel voor gaat."
Teksten van Groenewoud.
Ja, zo'n mogelijke ziekte is niet van de ene op de andere dag verdwenen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch is het wel een sympathiek meisje volgens mij?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Ja maar wat betreft kun je hetzelfde over Wiklund zeggen. Als die 32.0 in de laatste ronde kan rijden wint ze, word het 33.0 niet denk ik. Wat dat betreft rijden ze allebei exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gun ik het wel het meest, maar ben bang dat ze op een hoop gaat op het eind
Er bestaat natuurlijk ook een middenwegquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker op schoot bij Jeroen Stekelenburg zonder enige vorm van kritiek, dat willen we!
HALLUMquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Dokter Ferrari.quote:
Competitie?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
Terug van zwemmen, deels mobiel gekeken
Ik vind dat Bert het perfect doet. Zijn sfeerreportages bij het Nederlands elftal waren ook goed, nu probeert nepobaby Stekelenburg dat na te doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk ook een middenweg
Er zijn middelen, maar ik verwacht er ook weinig van ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zeker maar Conijn verwacht je op voorhand wel beter dan Tasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?
Oke Bertquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat Bert het perfect doet. Zijn sfeerreportages bij het Nederlands elftal waren ook goed, nu probeert nepobaby Stekelenburg dat na te doen
Carla Zijlsta, Sandra Zwolle.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger, met die vlam erop, die was pas mooi.quote:
Bert is volgens mij ook helemaal niet zo gehaat bij die sporters.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat Bert het perfect doet. Zijn sfeerreportages bij het Nederlands elftal waren ook goed, nu probeert nepobaby Stekelenburg dat na te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |