Er zijn toch alternatievenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef Em31 het volgende:
Echt dat dramatische commentaar van de NOS steeds, doe eens rustig.
Lol hoor nu pas dat die knakker Daniel Craig heetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef franklop het volgende:
Ja met James Bond als coach kan ik ook winnen
Eurosportquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk een alternatief voor de NOS? Geen land dat dit uit wil zenden zeker?
HBOquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk een alternatief voor de NOS? Geen land dat dit uit wil zenden zeker?
HBO Max streamquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
HBO Eurosportquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zijn dan ook bezig met veel belangrijkere zaken, Hij is aan het koersen in Valencia.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Remco het volgende:
Op Sporza zijn ze 5x minder enthousiast dan Erik van Dijk is. Ik denk dat Conijn gewoon niet zo goed heeft gereden. Dit gaat echt wel naar de 3:56
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Conijn trager dan Tas is wel matig
Slechter dan Van Dijk zijn er niet te vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef Em31 het volgende:
Echt dat dramatische commentaar van de NOS steeds, doe eens rustig.
Dit zou wel een bizarre ontknoping zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat niemand er meer aankomt
Dat lijkt mij sterk, maar het kan genoeg zijn voor de top 5.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat niemand er meer aankomt
Ach Talent Huizinga.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Ander ijs dan in Thialf. We zijn verloren.
Ach Chris Huizingaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Ander ijs dan in Thialf. We zijn verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |