Er zijn toch alternatievenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef Em31 het volgende:
Echt dat dramatische commentaar van de NOS steeds, doe eens rustig.
Lol hoor nu pas dat die knakker Daniel Craig heetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef franklop het volgende:
Ja met James Bond als coach kan ik ook winnen
Eurosportquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk een alternatief voor de NOS? Geen land dat dit uit wil zenden zeker?
HBOquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk een alternatief voor de NOS? Geen land dat dit uit wil zenden zeker?
HBO Max streamquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
HBO Eurosportquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zijn dan ook bezig met veel belangrijkere zaken, Hij is aan het koersen in Valencia.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Remco het volgende:
Op Sporza zijn ze 5x minder enthousiast dan Erik van Dijk is. Ik denk dat Conijn gewoon niet zo goed heeft gereden. Dit gaat echt wel naar de 3:56
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Conijn trager dan Tas is wel matig
Slechter dan Van Dijk zijn er niet te vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:32 schreef Em31 het volgende:
Echt dat dramatische commentaar van de NOS steeds, doe eens rustig.
Dit zou wel een bizarre ontknoping zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat niemand er meer aankomt
Dat lijkt mij sterk, maar het kan genoeg zijn voor de top 5.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:31 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat niemand er meer aankomt
Ach Talent Huizinga.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Ander ijs dan in Thialf. We zijn verloren.
Ach Chris Huizingaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Wel Olympisch kampioen in 2030!quote:
Hij heeft Jutta al boos gekregen, dus heeft al gescoord.quote:
Uitstekend zelfs. Zeker op deze afstand.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?
Gaan we ook merken op andere afstanden zoals de 1500m.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Boerenkoolhoofd Groenewold inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Tjacka het volgende:
Zijn we ook lelijke schaatsers tegenwoordig? Waar is de tijd van Renate Groenewold en Ireen Wüst?
Marcel?quote:
Vergeet Christine Aaftink nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Tjacka het volgende:
Zijn er ook lelijke schaatsers tegenwoordig? Waar is de tijd van Renate Groenewold en Ireen Wüst?
Genant altijd dat willen zuigen, ongemakkelijk doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Bert komt eens met een interview waar ik me niet kapot aan erger
Als je de huidige poule bekijkt zouden Erben en Tuitert er elke dag moeten zitten, anders minacht je de kijker.quote:
Tuitert wel ja, Erben aub niet zeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de huidige poule bekijkt zouden Erben en Tuitert er elke dag moeten zitten, anders minacht je de kijker.
Het is Herman of @tong80quote:
Je hoeft het niet met hem eens te zijn of zijn stijl prettig te vinden, hij vindt tenminste wat. Dit is gewoon een theekransje.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tuitert wel ja, Erben aub niet zeg.
Max Verstappen?quote:
Mijn mooiste herinnering aan Hermann Maier is nog altijd een Oostenrijkse imitatie-clip van commentator Heinz Prüller, Nagano 1998.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |