Wel Olympisch kampioen in 2030!quote:
Hij heeft Jutta al boos gekregen, dus heeft al gescoord.quote:
Uitstekend zelfs. Zeker op deze afstand.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tas rijdt dit seizoen gewoon goed toch?
Gaan we ook merken op andere afstanden zoals de 1500m.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
Ander ijs dan in Thialf. We zijn verloren.
Boerenkoolhoofd Groenewold inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Tjacka het volgende:
Zijn we ook lelijke schaatsers tegenwoordig? Waar is de tijd van Renate Groenewold en Ireen Wüst?
Marcel?quote:
Vergeet Christine Aaftink nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Tjacka het volgende:
Zijn er ook lelijke schaatsers tegenwoordig? Waar is de tijd van Renate Groenewold en Ireen Wüst?
Genant altijd dat willen zuigen, ongemakkelijk doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Bert komt eens met een interview waar ik me niet kapot aan erger
Als je de huidige poule bekijkt zouden Erben en Tuitert er elke dag moeten zitten, anders minacht je de kijker.quote:
Tuitert wel ja, Erben aub niet zeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de huidige poule bekijkt zouden Erben en Tuitert er elke dag moeten zitten, anders minacht je de kijker.
Het is Herman of @tong80quote:
Je hoeft het niet met hem eens te zijn of zijn stijl prettig te vinden, hij vindt tenminste wat. Dit is gewoon een theekransje.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tuitert wel ja, Erben aub niet zeg.
Max Verstappen?quote:
Mijn mooiste herinnering aan Hermann Maier is nog altijd een Oostenrijkse imitatie-clip van commentator Heinz Prüller, Nagano 1998.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |