Voetballers zouden elke keer halverwege kwaad weglopen. Die willen alleen maar met fluwelen handschoenen worden aangepakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bert is volgens mij ook helemaal niet zo gehaat bij die sporters.
Sowieso kunnen schaatsers vaak meer hebben dan die verwende voetbalgasten die als tiener al miljonair zijn.
Dat was top, zeker met Louisquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat Bert het perfect doet. Zijn sfeerreportages bij het Nederlands elftal waren ook goed, nu probeert nepobaby Stekelenburg dat na te doen
In de wereldbekerwedstrijden reed ze 1 keer sneller dan Conijn (wel op de 5 km), en 1 keer bijna dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zeker maar Conijn verwacht je op voorhand wel beter dan Tas
Woestquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Flikker toch op met dit soort berlden.
In Inzell was ze een halve seconde sneller.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:57 schreef Redefine het volgende:
Kijken of Morozova onder de tijd van Tas kan.
Daarom zeg ik hetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Inzell was ze een halve seconde sneller.
Ze lezen hier meequote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Merkwaardig dat de streep opeens daar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |