Dat komt omdat ie bewust helemaal weg blijft uit de schaatswereld, terwijl andere oud kampioenen meestal nog wel regelmatig ergens opduiken rond toernooien of bij hun nationale tv zenderquote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:08 schreef de_boswachter het volgende:
Bizar eigenlijk hoe snel WE Nils van der Poel zijn vergeten.
Nils zal wel een silent ban hebben voor z’n gehele leven.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie bewust helemaal weg blijft uit de schaatswereld, terwijl andere oud kampioenen meestal nog wel regelmatig ergens opduiken rond toernooien of bij hun nationale tv zender
Het helpt ook niet mee dat z'n WR's niet heel lang zijn blijven staanquote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:08 schreef de_boswachter het volgende:
Hij dook wel op bij het WK Allround en Sprint 2 jaar geleden, toen ging het alleen maar over hem en of ie misschien toch terug zou keren.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie bewust helemaal weg blijft uit de schaatswereld, terwijl andere oud kampioenen meestal nog wel regelmatig ergens opduiken rond toernooien of bij hun nationale tv zender
Dacht eigenlijk toen hij stopte dat hij er nu wel gewoon weer bij zou zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ghiotto-Dawson kan ook al een episch voorgerecht worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:49 schreef Marcoss het volgende:
Eitrem tegen Jilek kan niet anders dan een spektakel worden
Deze keer zou dat een wonder zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
5000 meter mannen, daar scoren we ook altijd goed
In de categorie vreemde vogels scoort hij wel erg hoog ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk toen hij stopte dat hij er nu wel gewoon weer bij zou zijn.
Maar ja beetje vreemd alles rondom hem.
En dat terwijl de tijden van de Nederlanders niet eens zo slecht zijn als je het vergelijkt met bijvoorbeeld 4 jaar geleden. Toen reed de top-3 nipt onder de 6.10 en won vd Poel met 6.08 hoog. Inmiddels is het niveau zo enorm hoog dat je met die tijd mogelijk niet eens top-10 rijdtquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
5000 meter mannen, daar scoren we ook altijd goed
De oudjes vliegen, dus we kunnen Bloemen opschrijven?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:08 schreef mitt het volgende:
Na Lollobrigida vandaag weet ik voldoende..
GHIOTTO!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De oudjes vliegen, dus we kunnen Bloemen opschrijven?
Ja wel intrigerend dat dat op deze afstand opeens is gebeurd. Zag ik niet aan komen van zo'n Sander Eitrem bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat terwijl de tijden van de Nederlanders niet eens zo slecht zijn als je het vergelijkt met bijvoorbeeld 4 jaar geleden. Toen reed de top-3 nipt onder de 6.10 en won vd Poel met 6.08 hoog. Inmiddels is het niveau zo enorm hoog dat je met die tijd mogelijk niet eens top-10 rijdt
Rit 9 had rit 10 moeten zijn en rit 10 rit 9, maar verder wel een potentiële topshow ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rit 8 en 9 moeten topshows worden.
Heb voor de vorm en het vlaggetje de Nederlanders en TJ Flowers opgenomen in de poll en met 10 opties vond ik het welletjesquote:
Zijn we na deze OS eigenlijk verlost van de zeer vervelende TJ Flowers?quote:Op zondag 8 februari 2026 10:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb voor de vorm en het vlaggetje de Nederlanders en TJ Flowers opgenomen in de poll en met 10 opties vond ik het welletjes
Volgens wereldrecordhouder Eitrem is een tijd van 6:07 of 6:08 nodig voor goud.quote:
Dat zal die geroepen hebben voor Lollo gister.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens wereldrecordhouder Eitrem is een tijd van 6:07 of 6:08 nodig voor goud.
Dat kan ik me echt niet voorstellen dat ze niet onder de 6:07 komen. Ik verwacht toch wel een tijd rond of net iets boven de 6 minuten.
Dat zou inderdaad heel vreemd zijn met de tijden gisteren op de 3k. Je ziet ook wel aan de poll wat voor range ik ongeveer verwacht.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens wereldrecordhouder Eitrem is een tijd van 6:07 of 6:08 nodig voor goud.
Dat kan ik me echt niet voorstellen dat ze niet onder de 6:07 komen. Ik verwacht toch wel een tijd rond of net iets boven de 6 minuten.
Dat zou eigenlijk nog een vrij goede uitslag zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zin in de afgang van Nederland. 7, 9 en 10 noteer ik alvast.
Olympisch diploma genotquote:Op zondag 8 februari 2026 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk nog een vrij goede uitslag zijn.
Gezien dit jaar compleet realistischquote:Op zondag 8 februari 2026 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zin in de afgang van Nederland. 7, 9 en 10 noteer ik alvast.
Nils heeft een trainingsschema gemaakt, dat je op je dertigste of voor je dertigste al lichamelijk opgebrand bent. In Nederland werkt dat niet, nu de AOW-leeftijd weer versneld naar boven wordt opgeschoven.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)der-poel-effect.html
Ik heb dat schaatsen nooit goed gevolgd, maar heeft die Nils van der Poel nu helemaal zelf een winnend trainingsprogramma gemaakt.
Rijdt de concurrentie nu de Nederlanders weg?
Nederlanders die een veel hoger vast contract hebben en geen echte baan er bij naast, itt vele concurrenten die harder rijden?
En die Nils heeft zijn hele trainingsschema gedeeld en is dus makkelijk te kopiëren. Wat hij deed is vrijwel solo trainen zonder groot team met veel data, maar een andere methode van veel op de fiets (beenspieren) en op het ijs alleen maar wedstrijd simulaties, dus zo hard mogelijk.
Dit is eigenlijk een klap in het gezicht van al die vergeven schaatscoaches en data analisten bij de grote NLse teams.
Bijzonder verhaal wel!
Die logica ontgaat me nog even.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor een verrassing van Stijn
Ghiotto zal vandaag ook wel vliegen na de wederopstanding van Lollo gisteren
en dan missen we nog Semirunniy, zelden zo'n hoogstaande open strijd geweest.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien wel de afstand waar ik het meest naar uitkijk. Giganten Eitrem en Ghiotto, megatalent Jilek en dan nog Loubinaud! Je zou al bijna weer vergeten dat die dit seizoen ook een WR heeft gereden. Met Malfatti en Lorello hebben die Italianen ook nog twee mannen die als ze uit hun slof schieten zomaar dichtbij het podium kunnen komen. Ergens vermoed ik ook dat de jonge duitser Gross weer een leuke stap vooruit kan zetten. Voor NL lijkt me dat van den Bunt het zal moeten doen. Huizinga kan geen klote op banen die iets minder lekker glijden dan Thialf of Inzell, en Bosker, tja, da's Bosker.
Neequote:Op zondag 8 februari 2026 15:13 schreef Momo het volgende:
Maar hebben we een goede kans op een medaille zo? #dagjesmens
Mogen blij zijn met een diplomaquote:Op zondag 8 februari 2026 15:13 schreef Momo het volgende:
Nee. Top 5 zou al heel knap zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:13 schreef Momo het volgende:
Mwa, ik hou toch de hoop op een medaille, ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee. Top 5 zou al heel knap zijn.
De vlaggetjes kunnen in de kast blijven.
quote:Op zondag 8 februari 2026 15:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mwa, ik hou toch de hoop op een medaille, ik sluit het niet uit.
Beter van nietquote:Op zondag 8 februari 2026 15:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoop is aangekondigde teleurstellingquote:Op zondag 8 februari 2026 15:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Chris na vanavond naar Huizinga
De gouden plak heeft sowieso een oranje randje, dankzij Talent Huizinga.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
De handen op de rug zijn het enige verschil.
Is ook een soort van motivatie, een gezamenlijke vijand creëren.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:39 schreef Em31 het volgende:
Ohja Van der Poel die toen dat relletje startte over Nederland die het ijs zou willen beīnvloeden.
Voornamelijk omdat iedereen het daarover zou hebben en geen andere vragen zou krijgen en iedereen het wel na ging vragen bij de Nederlanders. Volgens mij noemde hij dat ook nog in dat document, zelf het initiatief houden over onderwerpen in een interviewquote:Op zondag 8 februari 2026 15:39 schreef Em31 het volgende:
Ohja Van der Poel die toen dat relletje startte over Nederland die het ijs zou willen beīnvloeden.
Mja. We zijn ook wel heel gewend dat we altijd bovenaan staan maar er kunnen altijd momenten komen dat er even een dipje is. Ik bedoel, in Salt Lake City wonnen we drie keer goud.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:42 schreef kilon het volgende:
Het is eigenlijk best schandalig dat we met het budget dat wij hebben zo achter blijven in de ontwikkeling. Je moet altijd een beetje geluk hebben met talenten die eraan komen, maar alles daaromheen mag simpelweg niet meer zo ouderwets zijn.
Ja dat laatste werd net zo ongeveer gezegd, dat moet inderdaad bewust zijn geweest.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat iedereen het daarover zou hebben en geen andere vragen zou krijgen en iedereen het wel na ging vragen bij de Nederlanders. Volgens mij noemde hij dat ook nog in dat document, zelf het initiatief houden over onderwerpen in een interview
Nederland gaat brons pakken vandaagquote:Op zondag 8 februari 2026 15:46 schreef Strani het volgende:
Het wordt sowieso een spannende strijd dus Nederland of geen Nederland, ik heb er zin in
Dat is ook weer waar. Misschien dat het er over 4 jaar weer anders uitziet. En het superhoge niveau is zeker heel hard genieten vanmiddag.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja. We zijn ook wel heel gewend dat we altijd bovenaan staan maar er kunnen altijd momenten komen dat er even een dipje is. Ik bedoel, in Salt Lake City wonnen we drie keer goud.
En voor de schaatssport als geheel zijn fases als waarin we nu in zitten van enorm belang. Als NL weer 11 keer goud of zo zou winnen zou het echt heel schadelijk zijn.
Van wie gaan ze die medaille stelen?quote:Op zondag 8 februari 2026 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nederland gaat brons pakken vandaag
Als de OS in 2030 naar Heerenveen komt dan wordt Thialf gewoon anderhalfmiljoenmiljard keer uitverkochtquote:
Hadden ze de tickets maar wat goedkoper moeten maken.quote:
Wat kost dat daar?quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hadden ze de tickets maar wat goedkoper moeten maken.
Vast wel. Genoeg mensen die honderden euro’s uitgeven om schaatsen te kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de OS in 2030 naar Heerenveen komt dan wordt Thialf gewoon anderhalfmiljoenmiljard keer uitverkocht
preciesquote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hadden ze de tickets maar wat goedkoper moeten maken.
Trekt denk ik nog wel bij, gisteren waren er vlak voor aanvang ook nog een groot aantal lege stoeltjes, maar aan het eind leek het wel redelijk vol. Italiaantjes zitten allemaal nog aan de cappuccino.quote:
Vanaf 180 euro.quote:
Geen idee, maar ik heb er gewoon een goed gevoel bij.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van wie gaan ze die medaille stelen?
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:12 schreef Zipportal het volgende:
ONE HUNDRED AAAAAAND EEEEEEIGHHTYYYYY
Dat zou 540 euro zijn!quote:
Dit blijft een bizar idee, kan me er helemaal niets bij voorstellen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de OS in 2030 naar Heerenveen komt dan wordt Thialf gewoon anderhalfmiljoenmiljard keer uitverkocht
Vloeken in de kerk... je bent net @Cocoquote:Op zondag 8 februari 2026 15:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Trekt denk ik nog wel bij, gisteren waren er vlak voor aanvang ook nog een groot aantal lege stoeltjes, maar aan het eind leek het wel redelijk vol. Italiaantjes zitten allemaal nog aan de cappuccino.
IOC is ook wel wat bijgedraaid, de kosten om spelen te organiseren liepen ook echt wel uit de klauwen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit blijft een bizar idee, kan me er helemaal niets bij voorstellen.![]()
Toen Nederland het idee had om in 2018 te organiseren was het al een probleem om een deel in Rotterdam/Eindhoven te houden volgens mij
Jij hebt gewoon meer dorst?quote:
Ja dat lijkt me voor iedereen beterquote:Op zondag 8 februari 2026 15:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IOC is ook wel wat bijgedraaid, de kosten om spelen te organiseren liepen ook echt wel uit de klauwen.
Geen prins maar wel een prinses in het stadionquote:Op zondag 8 februari 2026 15:57 schreef Felagund het volgende:
Ze moeten deze parodie op een schaatser alsnog naar huis sturen zodat Prins nog kan starten.
Deze OS heb je ook flink wat onderdelen ver buiten Milaan, maar in een ander land is wel iets andersquote:Op zondag 8 februari 2026 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen Nederland het idee had om in 2018 te organiseren was het al een probleem om een deel in Rotterdam/Eindhoven te houden volgens mij
In Parijs ging het los toen ze naar huis gingen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pils en consorten kiezen wel de juiste wedstrijden uit
Niet mee doen met medailles is iets anders dan genoegen nemen met een 6:15.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef Remco het volgende:
Bosker is toch zijn hele carriere al middelmaat? Ik zou niet inzien waarom hij mee zou moeten doen voor de medailles
2 jaar geleden was het surfen in een ander landquote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Deze OS heb je ook flink wat onderdelen ver buiten Milaan, maar in een ander land is wel iets anders
Peak-dagjesmensquote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat Herbert schaatser was
Ja ik kan me ook zo snel geen OS-precedent herinneren, dat iets in een ander land plaatsvond (Tahiti niet meegerekend).quote:Op zondag 8 februari 2026 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou, hopelijk gaan ze snel weer danquote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef Remco het volgende:
[..]
In Parijs ging het los toen ze naar huis gingen.
Bert M. slijpt de messen alvast…quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Szura het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat de NOS doet alsof Bosker in theorie mee kan doen om podium. Dan snap je wel dat ze straks weer in zak en as zitten als niemand presteert.
Hij had de hulp van TeamNL kunnen inschakelen!quote:
Ligt aan de helm.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bosker nu al slecht, hef op die handel
Frans Polynesië.....quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook zo snel geen OS-precedent herinneren, dat iets in een ander land plaatsvond (Tahiti niet meegerekend).
Paardrijden niet in Melbourne maar volgens mij in Romequote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook zo snel geen OS-precedent herinneren, dat iets in een ander land plaatsvond (Tahiti niet meegerekend).
Een 5e plaats.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de beste individuele WK-prestatie van Bosker?
5e. 5000m in 2023.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de beste individuele WK-prestatie van Bosker?
5 en 10 kilometer Calgary 1988. Hij is toen tweemaal gefeliciteerd met een medaille door Henk Vonhoff. Die was toen baas van de NOC.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat Herbert schaatser was
Winnende tijd 6:40.45?quote:
Reed Bosker maar rondjes 29.5quote:Op zondag 8 februari 2026 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rondjes 29.5 gaan toch lang niet genoeg zijnmatig
Of 6:14.18!quote:
Stockholm i.p.v. Romequote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Paardrijden niet in Melbourne maar volgens mij in Rome
Nee want daar reed de gouden Lollo en de bronzen Maltais ook meequote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Man man man. Zou het dan toch (deels) het pak zijn?
Dat hij Gross zou kunnen verslaan?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie serieus iets van Bosker verwacht?
Ik denk toch vooral als de TP geen medaille wint.quote:
1992 waren er ook wat voetbalwedstrijden in Spanje.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Een voor zijn doen wel redelijke tijd.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Las het op wiki. Nooit echt en hoogvlieger geweest.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
5 en 10 kilometer Calgary 1988. Hij is toen tweemaal gefeliciteerd met een medaille door Henk Vonhoff. Die was toen baas van de NOC.
Maar Vonhoff had geen idee van sport en dus ook niet hoe de Nederlandse medaillewinnaars eruit zagen; ook al was-ie in 1972 al aanwezig in Sapporo als staatssecretaris van sport enzo. Maar ja, Ard Schenk, daar kon je natuurlijk niet omheen.
Opgenomen in mijn goden team.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die moet vanavond pasquote:
Ho ho, niet tegen de schaakbond hequote:Op zondag 8 februari 2026 16:05 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd om de KNSB te korten vanuit het NOC NSF
Welk huis?quote:
Als je je weet te kwalificeren voor de OS namens schaatsland Nederland, dan kun je wel wat.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Las het op wiki. Nooit echt en hoogvlieger geweest.
Kansloos dit
Ik likete dit, dacht er toen even over na en trok 'm weer in.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1992 waren er ook wat voetbalwedstrijden in Spanje.
Sommige users waren nog niet geborenquote:Op zondag 8 februari 2026 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel sneller dan Bob de Jong in 2002
Over vier jaar neemt Bosker een Koreaan op de schouders na winst op de 10000 m.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel sneller dan Bob de Jong in 2002
Mwah Hendriksen zie ik niet winnenquote:
Een tv is gesneuveld neem ik aanquote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe zou Prins hiernaar gekeken hebben?
8quote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over vier jaar neemt Bosker een Koreaan op de schouders na winst op de 10000 m.
Die heeft zijn schaatsen door de tv gegooid zojuist.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat het schaatsen bij Nederland weinig voorstelt.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nou nou.quote:
Niet dat ik de selectiecommissie snap, maar hij zou meer een teamspeler zijn. Enfin, water under the bridgequote:Op zondag 8 februari 2026 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
We nemen dus iemand mee speciaal voor de TP die amper onder de 6:20 rijdthoe dachten we ook al weer een medaille te halen hiermee?
Nou ja we vinden het leuk om te doen maar internationaal doen we niet meer meequote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat het schaatsen bij Nederland weinig voorstelt.
Ik hoop dat hij lekker buiten van de zon aan het genieten is zonder mobiel mee.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nouja, op de sprint toch wel.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou ja we vinden het leuk om te doen maar internationaal doen we niet meer mee
Oh ja. Dan over vier jaar dus goud.quote:
Fantastisch team, nooit getraind en 5 seconden te traag. Gaan we dat straks krijgenquote:Op zondag 8 februari 2026 16:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet dat ik de selectiecommissie snap, maar hij zou meer een teamspeler zijn. Enfin, water under the bridge
Ja dat is hij.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Remco het volgende:
Bosker heeft net als Huizinga ook nog het probleem dat die heel onsympathiek overkomt(geen idee of die het ook echt is), op die manier vind niemand het ook echt erg dat die geen deuk in een pakje boter rijdt.
Die moet er voor gaan en zien waar het schip strandt. Ook als dat een enorme plof op levert.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Van de Bunt komt iig om gas te geven.
Oh het kan nog alle kanten op hoor ikquote:
Welk voorseizoen? Twee keer in de B groep toch?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
Gegeven zijn voorseizoen is het misschien nog wel extra knap, van Van den Bunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |