IOC is ook wel wat bijgedraaid, de kosten om spelen te organiseren liepen ook echt wel uit de klauwen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit blijft een bizar idee, kan me er helemaal niets bij voorstellen.![]()
Toen Nederland het idee had om in 2018 te organiseren was het al een probleem om een deel in Rotterdam/Eindhoven te houden volgens mij
Jij hebt gewoon meer dorst?quote:
Ja dat lijkt me voor iedereen beterquote:Op zondag 8 februari 2026 15:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
IOC is ook wel wat bijgedraaid, de kosten om spelen te organiseren liepen ook echt wel uit de klauwen.
Geen prins maar wel een prinses in het stadionquote:Op zondag 8 februari 2026 15:57 schreef Felagund het volgende:
Ze moeten deze parodie op een schaatser alsnog naar huis sturen zodat Prins nog kan starten.
Deze OS heb je ook flink wat onderdelen ver buiten Milaan, maar in een ander land is wel iets andersquote:Op zondag 8 februari 2026 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen Nederland het idee had om in 2018 te organiseren was het al een probleem om een deel in Rotterdam/Eindhoven te houden volgens mij
In Parijs ging het los toen ze naar huis gingen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pils en consorten kiezen wel de juiste wedstrijden uit
Niet mee doen met medailles is iets anders dan genoegen nemen met een 6:15.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef Remco het volgende:
Bosker is toch zijn hele carriere al middelmaat? Ik zou niet inzien waarom hij mee zou moeten doen voor de medailles
2 jaar geleden was het surfen in een ander landquote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Deze OS heb je ook flink wat onderdelen ver buiten Milaan, maar in een ander land is wel iets anders
Peak-dagjesmensquote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat Herbert schaatser was
Ja ik kan me ook zo snel geen OS-precedent herinneren, dat iets in een ander land plaatsvond (Tahiti niet meegerekend).quote:Op zondag 8 februari 2026 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |