Nederland gaat brons pakken vandaagquote:Op zondag 8 februari 2026 15:46 schreef Strani het volgende:
Het wordt sowieso een spannende strijd dus Nederland of geen Nederland, ik heb er zin in
Dat is ook weer waar. Misschien dat het er over 4 jaar weer anders uitziet. En het superhoge niveau is zeker heel hard genieten vanmiddag.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja. We zijn ook wel heel gewend dat we altijd bovenaan staan maar er kunnen altijd momenten komen dat er even een dipje is. Ik bedoel, in Salt Lake City wonnen we drie keer goud.
En voor de schaatssport als geheel zijn fases als waarin we nu in zitten van enorm belang. Als NL weer 11 keer goud of zo zou winnen zou het echt heel schadelijk zijn.
Van wie gaan ze die medaille stelen?quote:Op zondag 8 februari 2026 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nederland gaat brons pakken vandaag
Als de OS in 2030 naar Heerenveen komt dan wordt Thialf gewoon anderhalfmiljoenmiljard keer uitverkochtquote:
Hadden ze de tickets maar wat goedkoper moeten maken.quote:
Wat kost dat daar?quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hadden ze de tickets maar wat goedkoper moeten maken.
Vast wel. Genoeg mensen die honderden euro’s uitgeven om schaatsen te kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de OS in 2030 naar Heerenveen komt dan wordt Thialf gewoon anderhalfmiljoenmiljard keer uitverkocht
preciesquote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hadden ze de tickets maar wat goedkoper moeten maken.
Trekt denk ik nog wel bij, gisteren waren er vlak voor aanvang ook nog een groot aantal lege stoeltjes, maar aan het eind leek het wel redelijk vol. Italiaantjes zitten allemaal nog aan de cappuccino.quote:
Vanaf 180 euro.quote:
Geen idee, maar ik heb er gewoon een goed gevoel bij.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van wie gaan ze die medaille stelen?
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:12 schreef Zipportal het volgende:
ONE HUNDRED AAAAAAND EEEEEEIGHHTYYYYY
Dat zou 540 euro zijn!quote:
Dit blijft een bizar idee, kan me er helemaal niets bij voorstellen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de OS in 2030 naar Heerenveen komt dan wordt Thialf gewoon anderhalfmiljoenmiljard keer uitverkocht
Vloeken in de kerk... je bent net @Cocoquote:Op zondag 8 februari 2026 15:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Trekt denk ik nog wel bij, gisteren waren er vlak voor aanvang ook nog een groot aantal lege stoeltjes, maar aan het eind leek het wel redelijk vol. Italiaantjes zitten allemaal nog aan de cappuccino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |