De gouden plak heeft sowieso een oranje randje, dankzij Talent Huizinga.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
De handen op de rug zijn het enige verschil.
Is ook een soort van motivatie, een gezamenlijke vijand creëren.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:39 schreef Em31 het volgende:
Ohja Van der Poel die toen dat relletje startte over Nederland die het ijs zou willen beïnvloeden.
Voornamelijk omdat iedereen het daarover zou hebben en geen andere vragen zou krijgen en iedereen het wel na ging vragen bij de Nederlanders. Volgens mij noemde hij dat ook nog in dat document, zelf het initiatief houden over onderwerpen in een interviewquote:Op zondag 8 februari 2026 15:39 schreef Em31 het volgende:
Ohja Van der Poel die toen dat relletje startte over Nederland die het ijs zou willen beïnvloeden.
Mja. We zijn ook wel heel gewend dat we altijd bovenaan staan maar er kunnen altijd momenten komen dat er even een dipje is. Ik bedoel, in Salt Lake City wonnen we drie keer goud.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:42 schreef kilon het volgende:
Het is eigenlijk best schandalig dat we met het budget dat wij hebben zo achter blijven in de ontwikkeling. Je moet altijd een beetje geluk hebben met talenten die eraan komen, maar alles daaromheen mag simpelweg niet meer zo ouderwets zijn.
Ja dat laatste werd net zo ongeveer gezegd, dat moet inderdaad bewust zijn geweest.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat iedereen het daarover zou hebben en geen andere vragen zou krijgen en iedereen het wel na ging vragen bij de Nederlanders. Volgens mij noemde hij dat ook nog in dat document, zelf het initiatief houden over onderwerpen in een interview
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |