Dat het schaatsen bij Nederland weinig voorstelt.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe zou Prins hiernaar gekeken hebben?
Nou nou.quote:
Niet dat ik de selectiecommissie snap, maar hij zou meer een teamspeler zijn. Enfin, water under the bridgequote:Op zondag 8 februari 2026 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
We nemen dus iemand mee speciaal voor de TP die amper onder de 6:20 rijdthoe dachten we ook al weer een medaille te halen hiermee?
Nou ja we vinden het leuk om te doen maar internationaal doen we niet meer meequote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat het schaatsen bij Nederland weinig voorstelt.
Ik hoop dat hij lekker buiten van de zon aan het genieten is zonder mobiel mee.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe zou Prins hiernaar gekeken hebben?
Nouja, op de sprint toch wel.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou ja we vinden het leuk om te doen maar internationaal doen we niet meer mee
Oh ja. Dan over vier jaar dus goud.quote:
Fantastisch team, nooit getraind en 5 seconden te traag. Gaan we dat straks krijgenquote:Op zondag 8 februari 2026 16:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet dat ik de selectiecommissie snap, maar hij zou meer een teamspeler zijn. Enfin, water under the bridge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |