Ja wel intrigerend dat dat op deze afstand opeens is gebeurd. Zag ik niet aan komen van zo'n Sander Eitrem bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat terwijl de tijden van de Nederlanders niet eens zo slecht zijn als je het vergelijkt met bijvoorbeeld 4 jaar geleden. Toen reed de top-3 nipt onder de 6.10 en won vd Poel met 6.08 hoog. Inmiddels is het niveau zo enorm hoog dat je met die tijd mogelijk niet eens top-10 rijdt
Rit 9 had rit 10 moeten zijn en rit 10 rit 9, maar verder wel een potentiële topshow ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rit 8 en 9 moeten topshows worden.
Heb voor de vorm en het vlaggetje de Nederlanders en TJ Flowers opgenomen in de poll en met 10 opties vond ik het welletjesquote:
Zijn we na deze OS eigenlijk verlost van de zeer vervelende TJ Flowers?quote:Op zondag 8 februari 2026 10:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb voor de vorm en het vlaggetje de Nederlanders en TJ Flowers opgenomen in de poll en met 10 opties vond ik het welletjes
Volgens wereldrecordhouder Eitrem is een tijd van 6:07 of 6:08 nodig voor goud.quote:
Dat zal die geroepen hebben voor Lollo gister.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens wereldrecordhouder Eitrem is een tijd van 6:07 of 6:08 nodig voor goud.
Dat kan ik me echt niet voorstellen dat ze niet onder de 6:07 komen. Ik verwacht toch wel een tijd rond of net iets boven de 6 minuten.
Dat zou inderdaad heel vreemd zijn met de tijden gisteren op de 3k. Je ziet ook wel aan de poll wat voor range ik ongeveer verwacht.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens wereldrecordhouder Eitrem is een tijd van 6:07 of 6:08 nodig voor goud.
Dat kan ik me echt niet voorstellen dat ze niet onder de 6:07 komen. Ik verwacht toch wel een tijd rond of net iets boven de 6 minuten.
Dat zou eigenlijk nog een vrij goede uitslag zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zin in de afgang van Nederland. 7, 9 en 10 noteer ik alvast.
Olympisch diploma genotquote:Op zondag 8 februari 2026 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk nog een vrij goede uitslag zijn.
Gezien dit jaar compleet realistischquote:Op zondag 8 februari 2026 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zin in de afgang van Nederland. 7, 9 en 10 noteer ik alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |