Nou, hopelijk gaan ze snel weer danquote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef Remco het volgende:
[..]
In Parijs ging het los toen ze naar huis gingen.
Bert M. slijpt de messen alvast…quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Szura het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat de NOS doet alsof Bosker in theorie mee kan doen om podium. Dan snap je wel dat ze straks weer in zak en as zitten als niemand presteert.
Hij had de hulp van TeamNL kunnen inschakelen!quote:
Ligt aan de helm.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bosker nu al slecht, hef op die handel
Frans Polynesië.....quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook zo snel geen OS-precedent herinneren, dat iets in een ander land plaatsvond (Tahiti niet meegerekend).
Paardrijden niet in Melbourne maar volgens mij in Romequote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook zo snel geen OS-precedent herinneren, dat iets in een ander land plaatsvond (Tahiti niet meegerekend).
Een 5e plaats.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de beste individuele WK-prestatie van Bosker?
5e. 5000m in 2023.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de beste individuele WK-prestatie van Bosker?
5 en 10 kilometer Calgary 1988. Hij is toen tweemaal gefeliciteerd met een medaille door Henk Vonhoff. Die was toen baas van de NOC.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:59 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat Herbert schaatser was
Winnende tijd 6:40.45?quote:
Reed Bosker maar rondjes 29.5quote:Op zondag 8 februari 2026 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rondjes 29.5 gaan toch lang niet genoeg zijnmatig
Of 6:14.18!quote:
Stockholm i.p.v. Romequote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Paardrijden niet in Melbourne maar volgens mij in Rome
Nee want daar reed de gouden Lollo en de bronzen Maltais ook meequote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Man man man. Zou het dan toch (deels) het pak zijn?
Dat hij Gross zou kunnen verslaan?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie serieus iets van Bosker verwacht?
Ik denk toch vooral als de TP geen medaille wint.quote:
1992 waren er ook wat voetbalwedstrijden in Spanje.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Een voor zijn doen wel redelijke tijd.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie serieus iets van Bosker verwacht?
Las het op wiki. Nooit echt en hoogvlieger geweest.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
5 en 10 kilometer Calgary 1988. Hij is toen tweemaal gefeliciteerd met een medaille door Henk Vonhoff. Die was toen baas van de NOC.
Maar Vonhoff had geen idee van sport en dus ook niet hoe de Nederlandse medaillewinnaars eruit zagen; ook al was-ie in 1972 al aanwezig in Sapporo als staatssecretaris van sport enzo. Maar ja, Ard Schenk, daar kon je natuurlijk niet omheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |