Al jaren terug.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:55 schreef Kreator het volgende:
Gehoord dat Debbie uit seizoen 1 moeder is geworden..
#roddels.
Casa SANTANSJELLOOOquote:
Denk in reallife ook niet. Hoe kan zo iemand nou door de casting komen, vraag je je af? Het is ook gewoon hinderlijk dat iemand zó suf kan zijn en wij daar met z'n allen naar kijken. Totale leegheid eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met Hanneke valt volgens mij helemaal geen gesprek te voeren, althans niet met een camera in de buurt. Ze is de godganse tijd zo enorm awkward
Naar Boer zoekt Vrouw kijken we ook.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk in reallife ook niet. Hoe kan zo iemand nou door de casting komen, vraag je je af? Het is ook gewoon hinderlijk dat iemand zó suf kan zijn en wij daar met z'n allen naar kijken. Totale leegheid eigenlijk.
Ze vond het al bezwaarlijk om haar kandidaat even een handje te helpen klimmen met zijn snowboard. Er gaat totaal niets van haar uit, er is kennelijk niemand thuis.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk in reallife ook niet. Hoe kan zo iemand nou door de casting komen, vraag je je af? Het is ook gewoon hinderlijk dat iemand zó suf kan zijn en wij daar met z'n allen naar kijken. Totale leegheid eigenlijk.
Dit is het TV-kijk topic, dus hou je spoilers graag in het videoland topic.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Legt de dochter van Klaas nu een bom onder de prille verstandhouding van Klaas en juffrouw 3?
Klopt, al vind ik dat tegenwoordig ook wel suffe slow tv geworden. En dat zijn dan mensen waarvan iedereen verwacht dat ze contactgestoord zijn omdat ze simpelweg hun hele leven koeien hebben zitten melken. Hanneke is 'marketing-medewerker'. Dat zijn normaliter altijd de lekkerste en hipste chicks van een bedrijf, Hanneke lijkt meer een administratief medewerkster die zich heeft aangemeld bij de OR vanwege de 'gezellige contacten'. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat ze goed is in marketing.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naar Boer zoekt Vrouw kijken we ook.
Ik denk dat Hanneke zichzelf ook een 8 vindt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik dat tegenwoordig ook wel suffe slow tv geworden. En dat zijn dan mensen waarvan iedereen verwacht dat ze contactgestoord zijn omdat ze simpelweg hun hele leven koeien hebben zitten melken. Hanneke is 'marketing-medewerker'. Dat zijn normaliter altijd de lekkerste en hipste chicks van een bedrijf, Hanneke lijkt meer een administratief medewerkster die zich heeft aangemeld bij de OR vanwege de 'gezellige contacten'. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat ze goed is in marketing.
Moet je ook nagaan hoe saai die eerste dooie gast was, toen leek Hanneke nog enigszins de normale. Maarja die kon ook echt niets anders uitbrengen dan 'gezellig, ja toch' en 'we zullen zien'. Op het moment dat die domme vragenkaartjes komen weet je ook al dat je laatste date-uur geslagen heeft.
Beetje hetzelfde als iemand zegt 'vertel eens wat leuks' of 'wil je ook nog iets van mij weten?'. Dan wil je er toch direct weer mee ophouden..
Ho ho, niet zo voorbarig. De opmerking van de dochter van Klaas werd gewoon uitgezonden aan het eind van de aflevering van gisteravond. Dus niks geen spoiler en voortaan beter opletten jij.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is het TV-kijk topic, dus hou je spoilers graag in het videoland topic.
Dat was na de reguliere uitzending een vooruitkijk-stukje van de volgende aflevering en die sla ik altijd over.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:36 schreef Battlecruiser het volgende:
Ho ho, niet zo voorbarig. De opmerking van de dochter van Klaas werd gewoon uitgezonden aan het eind van de aflevering van gisteravond. Dus niks geen spoiler en voortaan beter opletten jij.
En dus geen spoilerquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was na de reguliere uitzending een vooruitkijk-stukje van de volgende aflevering en die sla ik altijd over.
Wel een spoiler die al uitgezonden werd.quote:
Maar alles dat in de reguliere afleveringen uitgezonden wordt, mag hier gewoon besproken worden toch? Als iemand een bepaald stuk van zo'n aflevering niet kijkt, ja dan kan het zijn dat je daar hier toch wat over leest natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel een spoiler die al uitgezonden werd.
Nogmaals: dit werd niet in de reguliere uitzending uitgezonden, maar na afloop daarvan in de vooruitbli op de uitzending van vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Maar alles dat in de reguliere afleveringen uitgezonden wordt, mag hier gewoon besproken worden toch? Als iemand een bepaald stuk van zo'n aflevering niet kijkt, ja dan kan het zijn dat je daar hier toch wat over leest natuurlijk.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:36 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo voorbarig. De opmerking van de dochter van Klaas werd gewoon uitgezonden aan het eind van de aflevering van gisteravond. Dus niks geen spoiler en voortaan beter opletten jij.
Ja ik vind hem op het eerste gezicht ook wel leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:41 schreef kwiwi het volgende:
Die nieuwe man is te leuk en positief voor Monique.
Klaas zei toch dat hij een druk persoon was? Ik vind het maar een slome duikelaar.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Klaas + vrouw schreeuwt ook vandaag Robert Jan en die simpele vrouw in Schotland.
Vrees dat Glibbert weer driftig z'n territorium gaat afbakenen door het cringy alphamannetje uit te hangen. En tussendoor even janken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
Het clubje leuke mannen is losgelaten.Hup Matthijs
Nu al zin inquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrees dat Glibbert weer driftig z'n territorium gaat afbakenen door het cringy alphamannetje uit te hangen. En tussendoor even janken natuurlijk.
Ik had ook wel hoge verwachtingen. Beetje tam ja.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaas zei toch dat hij een druk persoon was? Ik vind het maar een slome duikelaar.
Het is een beetje als kijken naar een ongeluk voor mij. Je wil eigenlijk wegkijken, maar kunt het nietquote:
Peter heeft goeie kreukels. Mooie geleefde kop.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Monique en die nieuwe man passen goed bij elkaar , allebei een kreukelkop.
En een leuke knotquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter heeft goeie kreukels. Mooie geleefde kop.
Sommige mannen kunnen het hebben, al ben ik dan wel nieuwsgierig naar "los"quote:
Op zich best een aardige vent lijkt mij, ik heb meer moeite met Monique zelf.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen het hebben, al ben ik dan wel nieuwsgierig naar "los"
Die hebben zo'n fluitding op de plee hangen en zijn wat in de warquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Was het hier dat mensen het hadden over terugkerend ‘vogelgefluit’ tijdens de uitzending? Wat bedoelt men daarmee, ik hoor het niet?
Ja naar mens, hoop dat Peter er niet in trapt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
'Ga je wel zijn bed opmaken.' Zo'n grap van Monique die eigenlijk geen grap is en haar vooral onuitstaanbaarder maakt.
Naar mensquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
'Ga je wel zijn bed opmaken.' Zo'n grap van Monique die eigenlijk geen grap is en haar vooral onuitstaanbaarder maakt.
Let op de vooruitblik!! Het is nog veel erger.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrees dat Glibbert weer driftig z'n territorium gaat afbakenen door het cringy alphamannetje uit te hangen. En tussendoor even janken natuurlijk.
Inderdaad niet heel geloofwaardig. Hij stelt ook alleen maar vragen waarmee hij daarna weer over zichzelf kan opscheppen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:56 schreef Soury het volgende:
Hans had zijn house muziek al klaar staan. Ja joh lekker anderhalf uur hakkuh.... tuurlijk
Niet een heel groot problemo toch?!quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Sterf Ziggo Sterf
Hieronder berichten over het niet meer kunnen doorspoelen.
https://community.vodafon(...)spoelen/td-p/1800646
quote:Als je een RTL-programma opneemt en gaat terugkijken terwijl de uitzending ook nog live bezig is, kun je niet langer reclames doorspoelen tot de opname volledig klaar is. Dit werkt nu hetzelfde als bij Replay TV. Deze werking is uitgeschakeld vanwege contractuele afspraken.
Zodra de opname volledig is afgerond, kun je weer gewoon reclame en programma’s doorspoelen en terugspoelen, behalve het ondoorspoelbare reclameblok aan het begin van maximaal 1 minuut.
Een opname wordt als afgerond beschouwd als het programma en de buffer tijd na het programma is opgenomen – het opname-icoontje verandert dan in een volledig rood rondje.
Ik verbaas me meer over het gekut om je maaltijd op schoot te eten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:55 schreef Ronaldussen het volgende:
Waarom kutten zoveel mensen met een aardappelschilmesje?Koop gewoon een groentemes: sneller klaar en minder gevaarlijk...
En allebei wel het neusje(...) er voor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Monique en die nieuwe man passen goed bij elkaar , allebei een kreukelkop.
Hij accepteert zijn echte leeftijd al zeker 30 jaar niet, en daar gaat hij nu zeker niet mee beginnen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:58 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Inderdaad niet heel geloofwaardig. Hij stelt ook alleen maar vragen waarmee hij daarna weer over zichzelf kan opscheppen.
Balen zeg!quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Sterf Ziggo Sterf
Hieronder berichten over het niet meer kunnen doorspoelen.
https://community.vodafon(...)spoelen/td-p/1800646
quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En allebei wel het neusje(...) er voor.
hij is extreem met alles, lopen, sporten, schapenkoppen vreten en nu dit weer, vreemde vent wil teveel bewijzenquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:56 schreef Soury het volgende:
Hans had zijn house muziek al klaar staan. Ja joh lekker anderhalf uur hakkuh.... tuurlijk
Dat viel me ook op.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij accepteert zijn echte leeftijd al zeker 30 jaar niet, en daar gaat hij nu zeker niet mee beginnen.
Lekker in blote bast 2 dagen kajakken en dan je eigen lam slachten zodat je het ook er lekker uit kan lepelen. Dat is het echte leven dat is Hans.
Ondertussen als een half tamme staan kloten met twee bijlen op elkaar om een blokkie door te hakken.
ik ben benieuwd of we de hals van zijn nieuwe gegadigde nog te zien krijgen, of is daar te zien dat ze eigenlijk al een stukkie ouder is
wat ze angstvallig verbergt achter een stuntelig gebreid lappie.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij accepteert zijn echte leeftijd al zeker 30 jaar niet, en daar gaat hij nu zeker niet mee beginnen.
Lekker in blote bast 2 dagen kajakken en dan je eigen lam slachten zodat je het ook er lekker uit kan lepelen. Dat is het echte leven dat is Hans.
Ondertussen als een half tamme staan kloten met twee bijlen op elkaar om een blokkie door te hakken.
ik ben benieuwd of we de hals van zijn nieuwe gegadigde nog te zien krijgen, of is daar te zien dat ze eigenlijk al een stukkie ouder is
quote:Ik hou van je, lieverd? Zei Gilbert dat nou echt? Dit moet een grap zijn. Zometeen komt Fans Bauer als ober binnen en blijkt Mathijs in Bananensplit te zitten. ‘Hahaha, daar trapte je mooi in hè Mathijs. Ik zag je wel beteuterd kijken, jij kale nathals. Natuurlijk hou ik niet van die vrouw. Ik ken d’r pas 6 dagen. Hou op, schei uit zeg. Hahaha, dat je daar intrapt zeg. Hahahahaha.’
Ach, de nieuwe hengst kan het ook allemaal niet helpen. Dit is pas zijn eerste date sinds 35 jaar. En sindsdien is-ie eigenlijk iedere dag bezig met sneeuwruimen of grasmaaien. Zo druk zelfs dat-ie soms vergeet om naar bed te gaan. Niet lullig bedoeld natuurlijk, maar ik snap nu wel waarom zijn vrouw is weggegaan. Die lag daar steeds maar te wachten in bed, terwijl Mathijs de kantjes nog aan het knippen was. Zo werkt dat niet in een huwelijk.
Ondertussen heb ik trouwens ook een bericht gekregen van de voetbalmaten van Gilbert. Of ik even een boodschap wil doorgeven. Gilbert, ik weet dat je meeleest, komt-ie: ‘Hey ouwe geilbak, we missen jou ook hoor. De dolle donderdagavond is een stuk minder dol zonder jou. Maar we gunnen jou de liefde, dus neem je tijd. We houden van je, lieverd.’
In het buurland Noorwegen is Hans nog altijd heel erg zijn best aan het doen om indruk te maken op een vrouw die zijn dochter had kunnen zijn. En omdat zijn sportieve prestaties niet helemaal uit de verf komen, gooit hij het over een andere boeg: muziek. Hans is een grote fan van Armin van Buuren. Opa loopt ieder festival af met zijn gekke armbewegingen. Pilletje in de mik en gaan met die banaan.
Benieuwd wat Hans verder nog van stal haalt om te bewijzen dat hij jong van geest is. Ik gok dat-ie morgen verklapt dat six seven zijn favoriete woord is. Na het bereiden van een zilte zee-egel natuurlijk, want dat is zijn specialiteit. Gebakken zee-egel met een sausje van zeesterrenschijt onder het genot van een glaasje stierhaaienbloed.
Snel door naar de vrouw die ik niet zo snel een zeester van onderen zie oppakken. Hanneke vindt haar mannen al snel saai, maar ik heb ernstige twijfels of Hanneke zelf wel zo’n feestbeest is. Persoonlijk zou ik dan toch liever met opa naar Armin gaan. Little Timmy heeft dat ook in de gaten en verzint dat hij zijn dochtertje mist. Slimme Timmy (goeie rapnaam trouwens). Zelden iemand zo opgelucht naar huis zien gaan.
Nieuwe man Dave heeft in de horeca gewerkt en kan dus heel goed een glas wijn inschenken. Proost. Bon apetit. Guten Abend. Hij vroeg of Hanneke Nederland mist. Dat is niet het geval. Alleen een Tikkie sturen, dat mist ze wel. Als je in Oostenrijk de volgende ochtend de sni sna schnappies wil verrekenen, is dat heel ingewikkeld. Daarom kun je maar beter zo veel mogelijk drinken, dan weet niemand het meer.
Zuipen is aan Klaas niet zo besteed. Maar klimmen daarentegen, doet Klaas vaak (sorry, laatste keer). Hij wordt in Oostenrijk ook wel de Dutch Spiderman genoemd. Alleen door hemzelf trouwens, maar dat geeft niet. Marja vond de klimwand ook verrassend leuk en volgens Klaas deed ze dat zo goed, dat ze wel een drankje verdiend had. Kon ze meteen afgekeurd worden door dochterlief. Wel sneu, Marja shit happens.
Tot slot Monique. Daar kwam iemand met een staartje en hij nam bloembollen mee die zijn naam dragen: Peter. Leuk bedacht, alleen jammer dat Monique een hekel heeft aan gladiolen. Iets te vaak meegedaan aan de Vierdaagse waarschijnlijk. Ook Wim baalde, want die had net bloembollen in grond gezet. Wat een gedoe. Dit heeft niets meer met vakantie te maken.
Morgen gaat Wim klagen bij zijn reisorganisatie. Samen met de grap van Gilbert én het liedje van Hans belooft het dé uitzending van deze week te worden. Wat kan een mens zich ergens op verheugen hè?
Wie is Matthijs? Ik ben echt slecht in de namen deze editiequote:Op woensdag 4 februari 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
Het clubje leuke mannen is losgelaten.Hup Matthijs
Net zo saai als zij dus dat past welquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
Ok interessant die gast bij Hanneke. Sales en management (in een strandtent)
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb sinds heel kort kpn, zal eens kijken of ik het op kan nemen en 10 minuten later in kan starten
Zo deed ik dat met ziggo ook vaak, en dan reclame heerlijk doorspoelen
quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
Ok interessant die gast bij Hanneke. Sales en management (in een strandtent)
Nogal. deed me denken aan zo'n filmpje dat ik wel eens op Fok! voorbij zie komen: Andries Knevel en Thijs van den Brink die luisteren naar death metal (volgens mij in ieder geval): die lege blikken van ze in de camera zijn erg grappig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:55 schreef Blues het volgende:
Ongemakkelijk gedoe dat hossen op de bank bij Hans![]()
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Balen zeg!
Heb het net getest met kpn, en ik kan wel gewoon doorspoelen terwijl de opname nog loopt
Volgende keer kijk ik weer live mee want zonder Fok! is er echt geen reet aan
Je vraagt er niet om maar ik ben van Ziggo naar Delta gegaan, en minder enthousiast. En dat heeft dan vooral te maken met de tvkijk functies.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.
((en ot, heb je Ziggo ook gehad, is KPN fijner?)
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:15 schreef Silenus het volgende:
Luisteren jullie trouwens de reality check - winter vol liefde-podcast? Ik vond de aflevering van gisteren heel grappig, kan het aanraden.
Ja, wel ietwat omslachtigquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.
Kom van ziggo, maar kpn deed me een financieel aantrekkelijk aanbodquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.
((en ot, heb je Ziggo ook gehad, is KPN fijner?)
Beetje zoals half bekend Nederland dat op Ibiza woont.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Zit nog de aflevering van gisteren terug te kijken. Die nieuwe man bij Elsje gooit alles op hun zweedse connectie, maar ondertussen spreekt ie geen zweeds en gaat daar alleen maar met nederlanders omWat doe je daar dan vraag ik me af.
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan een paar kusjes uitdelen (op de mond) en de volgende dag maar Marja haar koffers pakken.
Dat deed niet goed natuurlijk (waar bemoeit ze zich mee) maar ja als hij het niet voelt heeft het geen zin maar dan geef je iemand ook geen kus op de mond.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.
Voor dat gesprek zag ik ook geen vonk bij hem. Zij wil wel.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.
Wat doet ze verkeerd als hij haar mening vraagt?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed niet goed natuurlijk (waar bemoeit ze zich mee) maar ja als hij het niet voelt heeft het geen zin maar dan geef je iemand ook geen kus op de mond.
Nee zag ook geen vonk, maar wat gaat ie haar dan nog knuffelen en kussen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor dat gesprek zag ik ook geen vonk bij hem. Zij wil wel.
Soms zeggen de kandidaten ook dat ‘dat’ die ene persoon is waar ze het meest naar uit keken. Misschien was het voor hem deze.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Huh, ineens is Klaas een hele andere man bij die nieuwe vrouw?Zat hij al die tijd al op haar te wachten ofzo?
Misschien hopen dat er dan een vlammetje gaat branden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zag ook geen vonk, maar wat gaat ie haar dan nog knuffelen en kussen?
Ik vond het raar, ze zag haar 1 minuut. Hou je mening even voor je en laat je vader het lekker zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doet ze verkeerd als hij haar mening vraagt?
De vader vraagt er nog steeds zelf om.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het raar, ze zag haar 1 minuut. Hou je mening even voor je en laat je vader het lekker zelf uitzoeken.
Ja duhhh!! wat vind je van haar? Ik vond het onnodig negatief.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vader vraagt er nog steeds zelf om.
Ja super basic kamer. Ohhh wat mooi ohh gewellllllllllldigquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
“Sodeknetter”![]()
“NEEEE?? HÈ??”
Oh ze is stewardess. Dat verklaart dit achterlijke gedrag wel.
Toen hij zei dat zn vader dominee was dacht ik ook gelijk, ja zo praat hij iddquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
Die Hans daar zou ik echt helemaal gek van worden die eentonige stem. Misschien lijkt hij op zijn vader, preken zodat je in slaap valt.
Het is jammer dat hij een beetje apart is. Anders was het een leuke man voor haar.quote:
Ik vind het heel lastig om naar zo iemand te luisteren dan zit ik al met mijn gedachte ergens andersquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Toen hij zei dat zn vader dominee was dacht ik ook gelijk, ja zo praat hij idd
Ja dat heb ik ook, dan zodra reclame begint live gaan kijken en terugspoelen waar nodig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:24 schreef Kanaroe het volgende:
Potver, ik was het vergeten!
Heb nu ontdekt, voor de geïnteresseerden, dat ik in ieder geval niet vooruit kan spoelen als ik de 'kijk vanaf het begin'-functie gebruik. Ik zit nu gevangen in een reclameblok
Raar van Klaas, Marja hoop en kusjes geven en straks de deur uit bonjouren
Dat kan, maar ze had ook meteen kunnen zeggen. Gaat niet lukken ik heb toevallig al wat geplandquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Brr witte plastic bank. Maar daar gaat rode wijn makkelijk vanaf. Jeetje een cuver band Pink Floyd (zou best leuk zijn) Maar je vraagt toch eerst even of Monique tijd heeft voor een uitje voordat je kaartjes besteld?
Ja klopt maar je zag haar twijfelenquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze had ook meteen kunnen zeggen. Gaat niet lukken ik heb toevallig al wat gepland
Ik wilde net vragen. Zijn hier kenners om te zeggen of dit goed is?quote:
Ik denk dat er bij de voice maar 2 stoelen zouden draaien.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen. Zijn hier kenners om te zeggen of dit goed is?
Zijn er dan twee te veelquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij de voice maar 2 stoelen zouden draaien.
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.quote:
Brrrr. De glibber. Bah.quote:
ja, beetje apartquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan een paar kusjes uitdelen (op de mond) en de volgende dag maar Marja haar koffers pakken.
Na een optreden geen applaus geven is ook wel zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.
Ik vind eerlijk zijn niet zieligquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een optreden geen applaus geven is ook wel zielig.
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.
Het was toch als een gekke act bedoelt en niet een serieuze performance, hij zat te playbacken op de gitaar en had het muziekje op zijn mobiel aangezet. Maar ja, die man nog niet met humor betrapt dus het leek wel serieus.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
Leuke act toch?? daar hou je toch van???quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.
Heel erg, ja, dat strakke smoelwerk er ook bij.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Wim bij Monique is wel een jaloers competatief mannetje.
Op het vervelende af.
Idd, ik dacht eerst hij maakt een grapje, maar hij ziet zelfs pilates als een strijd.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
Hij kwam niet van zijn reet, lag op zijn bed, vrat niks uit totdat er concurrentie kwam...quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
Sorry (je bent een manquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
quote:Ik snap RTL niet. Dan zijn er al zoveel klachten over je programma (‘het is saai’, ‘het is nep’, etc) en dan ga je ook nog mensen voor de gek houden met de montage. Blijkbaar was Mathijs even naar de WC toen Gilbert zijn liefdesverklaring uitsprak. Dat zag er gisteren in het voorstukje heel anders uit. Ik heb daar maar 1 woord voor: flauw.
Neemt natuurlijk niet weg dat de opmerking van Gilbert sowieso een beetje bijzonder is. Maar goed, we hebben nou eenmaal te maken met een bijzondere man. Gilbert vindt een temperatuur van iets boven 0 kouder dan -20. Tuurlijk Gilbert. Is ook zo. En 10 graden is veel warmer dan 30. En jij hebt veel meer haar dan Slash.
Mathijs ergert zich intussen meer en meer aan Kleffie & Beffie en vraagt zich af waarom hij hiernaartoe gekomen is. Voor spek? Of voor bonen? Gelukkig woont hij dichtbij dus hij is zo weer thuis. Kan-ie weer sneeuwruimen, grasmaaien en gezellig met de vogels kletsen over zijn ex.
In Zwitserland vroeg Wim of Monique vanavond meeging naar Pink Floyd. Wat Wim er niet bij vertelde, is dat het om een coverband gaat. Een Wimitatie dus van Pink Floyd. Monique twijfelde wel eventjes, maar wilde toch liever Peter leren kennen tijdens een lekker kaasfonduetje buiten de deur.
Gelukkig was Wim helemaal niet beledigd. Of toch wel? ‘Ik wil het er niet meer over hebben’ en ‘ik bak wel een ei’ zijn zinnen die ik ook thuis ook wel eens gebruik. Meestal hoort daar nog een derde zin bij, maar ik heb Wim de zin ‘ik slaap vannacht wel op de bank’ niet horen zeggen, dus het zal allemaal wel meevallen.
Dat Wim ook een beetje een kinderachtig mannetje is, werd duidelijk tijdens de pilates-sessie. ‘De juf heeft tegen mij gezegd dat ik het goed deed en op Peter had ze commentaar dus ik deed het beter dan hij.’ Zucht. Wim heeft mazzel dat Monique de moeilijkste niet is, anders was hij al lang vertrokken. Oh wacht, dat is ze wel. Ik denk dat Wim dinsdag vertrekt.
Snel alle wijn opzuipen, Wimpie. Snel nu het nog kan.
Klaas heeft Marja gisteravond met een fijn gevoel naar bed laten gaan door haar een paar kussen en een flinke knuffel te geven. Maar het is mooi geweest en dus de hoogste tijd om haar met een kutgevoel naar huis te laten gaan. Marja vond het niet eerlijk. ‘Hoezo moet ik ineens gaan? Die knuffel van gisteravond duurde wel vijf minuten.’
‘Vijf minuten? Wow, dat wil ik ook leren. Stuur die man even bij me langs in Frankrijk’, aldus Walter Spangenberg uit B&B Vol Liefde, seizoen 3.
Exit Marja, welkom Barbara. De nieuwe vrouw bij Klaas noemt zichzelf ingewikkeld en is meestal wel lief voor anderen. Klaas vond haar zelfverzekerd, positief en enthousiast. Zou dit d’r dan zijn? De ware voor Klaas. Ze heeft in ieder geval al meer gepraat dan vrouw 1 en het langer volgehouden dan vrouw 2. Nu nog de goedkeuring krijgen van dochter Felicia en ze zit gebakken.
En over gebak gesproken. Elders in Oostenrijk ging Claudia met Hans een gebakje eten. Hans vertelde alles over zijn halve broers en zussen en zijn afstandelijke band met zijn vader, die dominee is en drie keer getrouwd is geweest. Wat Hans nog even geheim hield, was dat hij zijn Oostenrijkse jasje vanavond gaat strijken voor een special act.
Ondertussen liet Raoul zijn duimnagels groen lakken door de flirtende vriendin van Claudia. ‘Je weet wat ze zeggen over mannen met groene duimen. Groene duimen, grote …’ Wat was dat nou weer? Was het een test om te kijken of Raoul ‘piemel’ zou zeggen? Gelukkig trapte hij er niet in.
De groene nagels zijn, net als het Oostenrijkse jasje van Hans, bedoeld voor het feestje van Claudia vanavond. En wie daarbij natuurlijk niet kunnen ontbreken zijn dochterlief en haar man, die eruit ziet alsof hij in Creedence Clearwater Revival speelt. Geeft verder niks. Als ‘ie maar lief is. Claudia vertelde dat ze Raoul en Hans momenteel thuis heeft zitten. Volgens dochterlief was dat ook precies Claudia’s top 3: Raoul en Hans.
Moet ik nog iets zeggen over de vertolking van Edelweiss door Hans? Ik vond het een goede poging, maar ik zag dochterlief toch wat zuur kijken. Die houdt waarschijnlijk meer van het trio Suzan & Freek.
Tot volgende week. Dan is Mathijs het poepzat. Wij ook, Mathijs. Wij ook.
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry (je bent een man) maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal doen, de aap op de rots. En soms heb ik wel het gevoel dat Wim het ook met wat humor bedoelt (Nou ik bak wel een ei) en dan zie je toch een grijns op zijn hoofd.
Hij is wat stijf maar hij is ook wat cynisch op zijn manier.
Die kettingquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Rick Evers maar weer ff quoten![]()
[ link | afbeelding ]
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.
Vervelend en achterbaks.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.
Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ikquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Rick Evers maar weer ff quoten![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ik
Maar verder weer een geinig stukje
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zienquote:Op vrijdag 6 februari 2026 06:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.
Hij hoeft niet prominent naast z’n vriendin te staan of verschijnen en had echt wel uit beeld kunnen blijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien![]()
Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
Collega van WhatElse!quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
“Sodeknetter”![]()
“NEEEE?? HÈ??”
Oh ze is stewardess. Dat verklaart dit achterlijke gedrag wel.
Als ik zo'n mensen zie, want het is altijd hetzelfde slag mensen, dan vraag ik mij altijd af hoe dat er in godsnaam in de slaapkamer aan toe moet gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Die Claudia is echt wel hysterisch met haar mond wagenwijd open aan het schreeuwen als ze een bekende ziet.
Ik vond hem wel een baas eigenlijk.quote:
Halverwege op zijn schouder tikken. "Doe maar efkes wisselen, jonguh"quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
Respectlozequote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
Op videoland is het vanaf de tijd dat het op tv begint gratis te kijken zonder abonnement.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.
Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:53 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me net als in de zomer editie af waar ze deze mannen vandaan halen. In mijn omgeving ken ik niemand die maar enigzins op een Gilbert, Hans(bij Claudia) of Wim lijkt. Die Wim gedraagt zich ook echt als een kleuter(ook al heeft die ergens wel een punt).
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zo creepy als Gilbert is wel uniek te noemen.
Het type Gilbert ben ik ook best wel eens tegengekomen, hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.
Zo creepy als Gilbert is wel uniek te noemen.
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen. Ik gun Elsje inmiddels ook weinig goeds meer in dit programma.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
Maar dat is wel logisch, hij houdt van haar he.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen.
Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien![]()
Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
De Rote Armee Faction belde, ze willen hun Mitglied terug. Maar prima uiterlijk, beter dan die quasi- nonchalante gestyleerde hipstervarianten die je in ons land meer ziet.quote:
Welk toneelstukquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:41 schreef NoCigar het volgende:
'Veel gekker dan dit kon ik het niet verzinnen' zei Hans, dus het zal wel niet honderd procent serieus geweest zijn. Er wordt hier en daar wat teveel van gemaakt,om die man helemaal af te kraken vanwege dit slaat nergens op.
Ik denk echt dat het inderdaad allemaal ironie is. Maar denk dat heel veel mensen dat niet oppakken. Als je dat wel doorziet is hij echt heel grappig. "mag ik jouw glas wijn opdrinken"?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.
Bij Wim denk ik aan hem: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rutger_de_Bekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, zo'n Wim ken ik best veel van zakelijke contacten. Niks aan verder.
I love it, beetje jaren 70 type en dat spreekt mij meer aan dan al die weggeschoren hoofden van tegenwoordig.quote:
Precies dit.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:51 schreef jaha het volgende:
Klaas is duidelijk iemand voor wie geldt dat zijn nieuwe partner precies moet zijn zoals hij in zijn hoofd heeft. Hanneke heeft dat ook. Daarom denk ik dat beiden ook als single het programma uitgaan, hoewel ik ze allebei het wel gun: ik vind hun allebei redelijk sympathiek, alleen zodra iemand een beetje buiten hun lijntje komt is het mis.
Het hele seizoen is saai omdat er geen echte spraakmakende types rondlopen, wellicht met uitzondering van Claudia die echt wat bijzonders brengt. TV-maak materiaal is echt wat anders dan date-materiaal. Een aantal seizoenen geleden had je natuurlijk mensen als Richard (Portugal) en Jacob (Portugal) en hoewel ze vaak heel vervelend (kuch *authentiek*) in de omgang waren leverde het wel spectaculaire tv op.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Klaas en Hanneke moeten lekker vrijgezel blijven, zeker Hanneke zo'n ultra saaie muts met ultra saaie dates. Maken totaal geen TV.
Nu noem je twee mensen uit de zomereditie op.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:35 schreef jaha het volgende:
[..]
Het hele seizoen is saai omdat er geen echte spraakmakende types rondlopen, wellicht met uitzondering van Claudia die echt wat bijzonders brengt. TV-maak materiaal is echt wat anders dan date-materiaal. Een aantal seizoenen geleden had je natuurlijk mensen als Richard (Portugal) en Jacob (Portugal) en hoewel ze vaak heel vervelend (kuch *authentiek*) in de omgang waren leverde het wel spectaculaire tv op.
Coverbandquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor. Was het nou een coverband Pink Floyd of de echte band?
Ah dan had ik het goed begrepen. Dan snap ik het dat ze ging skippen.quote:
Ja is nogal een verschil!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dan had ik het goed begrepen. Dan snap ik het dat ze ging skippen.
nvm niet goed gelezenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik kijk met een schuin oog vandaag ivm de Olympische Spelen...
Mooi dat Matthijs de eer aan zichzelf heeft gehouden![]()
Wel vreemd dat Nederlandse nummerborden, waar je praktisch niks mee kan, worden geblurd en de Zweedse volop in beeld worden gelaten. Juist met een Zweeds nummerbord kun je zo'n beetje het hele hebben en houden van iemand achterhalen...
Jammer dat Raoul vertrekt. Dat had wel iets kunnen worden
Zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Claudia en Raoel best wel meer dan een klik hebben. Dat komt vast na al die opnames wel goed.
Ik snap echt niet wat die vrouwen in Hans zien, hij is dan wel wat jong van geest en (zegt hij?) nog rete vitaal maar ik vind het echt een ouwe man in doen en laten en uiterlijk. Er zijn zat mannen op leeftijd die er een stuk beter uit zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
Te laat ingestart hier, Hans boft maar weer met Mickey. Lijkt me een leuk mens. Iris vind ik maar een creep.
En Raoul heeft een goeie keus gemaakt, snap het helemaal met al die camera's op je snufferd
Die gaan wel contacten later gok ik
Ik heb zijn uitnodigingsfilmpje niet gezien, maar ik snap em ook niet helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat die vrouwen in Hans zien, hij is dan wel wat jong van geest en (zegt hij?) nog rete vitaal maar ik vind het echt een ouwe man in doen en laten en uiterlijk. Er zijn zat mannen op leeftijd die er een stuk beter uit zien.
Oh en Iris vind ik ook een nepperd en een creepy figuur.
Stukje ASS, plus all over creepynessquote:
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:57 schreef Kanaroe het volgende:
Een Monique en een Robin komen bij mij steeds normaler over, naarmate het programma vordert
Sjeeeeses ik zit er in hoor
Ja echt, ik zie Robin en Pearl nu ook echt als een stelletje en die Mandy als een indringerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.
Je weet toch waarvoor je tekent voordat je aan zo'n programma begint?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
En Raoul heeft een goeie keus gemaakt, snap het helemaal met al die camera's op je snufferd
Ik denk niet dat sommige beseffen hoe groot de impact is van een camera op je neus. Ik snap wel een beetje wat hij zegt dat het geen goede basis is om een relatie op te bouwen zeker als er meerdere mannen zijn. Zei het al eerder denk dat hij en Claudia zeker wel gevoelens hebben maar dat de setting voor hem te veel werd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch waarvoor je tekent voordat je aan zo'n programma begint?
Dat lijkt mij wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch waarvoor je tekent voordat je aan zo'n programma begint?
Hij heeft al wat toegelicht (pos/neg) in Boulevard.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:23 schreef June. het volgende:
Ik zet ook mijn geld in op Raoul en Claudia na de uitzending hoor.
Wel zonde voor Elsje zelf, want Gilbert geeft volgens mij totaal niet om haar. Voor hem is het een spel dat hij probeert te winnen. En Elsje tuint er met beide ogen in.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:59 schreef June. het volgende:
Elsje kan beter alle toekomstige mannen naar huis sturen. Ze geeft hen toch geen kans en laat glibberige Gilbert lekker over haar heen glijden.
Het is nog steeds een hork en wil van alle walletjes vreten die er zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.
Ik, maar kijk nooit Boulevard.. heb je een samenvatting? Of is dat een te grote spoilerquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij heeft al wat toegelicht (pos/neg) in Boulevard.
Voor wie er meer over wil weten.
Rick Evers.quote:Zij is Hyper Mandy, Hyper Mandy
’t Is soms net een echte vent
En veel gelul op elk moment
Zij is Hyper Mandy, Hyper Mandy
Gelukkig gaat Hyper Mandy morgen naar huis. Ik hoop dat het wel een beetje aan het begin van de uitzending zit, want ik kan niet meer. Robin is het inmiddels ook poepzat. Dat mannelijke gedrag, die flauwe grappen en dat geklets over hoe ze het mes gebruikt.
Ik had vroeger ook zo’n collega die alles vertelde wat ze aan het doen was. “Hmmm, eens even kijken, als ik nou deze tabel hier plaats… Oh nee, dat is niet handig… Hey, wat is dat? Oh, een mailtje van Tom… Oh nee, dat meen je niet… Hij komt gewoon niet volgende week... Potverdorie wat balen zeg… Nou ja, dan moet ik Frank maar vragen om de banners mee te nemen… Eens kijken, waar was ik gebleven… Oh ja, die tabel…”
Als je de hele dag met zo’n persoon op kantoor zit, duurt de dag lang, kan ik jullie vertellen. Zo moet Pearl zich ook voelen met Hyper Mandy de hele dag om haar heen. Gelukkig gaf het elandenpark een beetje afleiding. Daar moesten ze natuurlijk wel heen, want Zweden = eland. En Billy, Pax en Ektorp natuurlijk, maar dat is reclame dus dat hebben ze eruit geknipt. Pearl vond vooral de bizons bizonder. Ze maakt hem gewoon.
In Noorwegen heeft Hans hele andere problemen, want er was iets met de linker voorband. Waarschijnlijk te veel spiritus gebruikt. En er kwam ook nog een andere vrouw bij. Mickey. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, want Hans was nog niet klaar met kijken naar Iris. Die doet iets met hem. ‘Binnen gebeurt er iets bij mij’, aldus opa Hans. Volgens mij is het gewoon ordinaire geiligheid, maar zoiets zeg je niet op tv natuurlijk.
Mickey is waarschijnlijk snel weer vertrokken, maar dat is geen punt. Ze is namelijk vrij snel verliefd en meestal is dat niet op een man. Het kan bijvoorbeeld op een lantaarnpaal zijn, een bosmarmot of een hoopje sneeuw. Nee, over die Mickey hoeven we ons geen enkele zorgen te maken.
Bij Elsje heeft Mathijs slecht geslapen. Hij vond het gedrag van Gilbelsje gisteravond respectloos naar hem toe en besloot er iets van te zeggen. Gilbert gaf aan dat hij dat niet bewust deed. ‘Soms gaat mijn hand ineens naar haar billen. Ik wil dat eigenlijk zelf ook niet. En toen jij naar de wc ging, draaide mijn tong ineens rondjes in haar linker oor. Daar baal ik van en het spijt me.’
Met Mathijs terug naar huis had Gilbert zijn vrouwtje weer voor zich alleen. En als klap op de vuurpijl gingen ze ook nog met sledehonden rijden en kaneelbroodjes eten bij het vuur. ‘Het is hier echt www.ikwilnietmeerweg.nl’, aldus Gilbert.
Ik zag dat de bewuste domeinnaam inmiddels gereserveerd is. Wel jammer, want ik had er wat leuks mee willen doen. Gelukkig is www.ikbengeilegilbert.nl nog beschikbaar. Ik overweeg ook om er een carnavalskraker van te maken:
Ja ja ja, ik ben geile Gilbert
Ik glibber en ik glij
Want als ik Elsje zie
Dan ben ik oh zo blij
Wordt een dikke hit, dat zie je zo.
In Zwitserland zit Wim nog altijd te wachten totdat Monique zijn liefde beantwoordt. De Australische Pink Floyd was geen succes, maar Wim heeft nog wat troeven achter de hand: Peter wegpesten bijvoorbeeld. Zo heeft Wim bewust de spoelknop van de wc gemold in de hoop dat Peter dat niet kon repareren. Helaas voor Wim lukte dat wel.
Plan C is om Peter te ontmoedigen om ooit naar Zwitserland te komen. ‘Dat zeg jij wel zo makkelijk, maar je kunt echt niet zomaar hier komen wonen hoor. Ze zijn hier heel streng, met name voor mannen met leren jasjes en paardenstaartjes. Als ze je na tienen zo op straat zien lopen, proppen ze je mond vol met bedorven Zwitserse kaas en dwingen ze je dat door te slikken. Iemand die ik ken is op die manier vergiftigd. Ik zou het dus toch nog even heroverwegen als ik jou was.’
Het meest droevige van vanavond was uiteraard het vertrek van Raoul. Zijn hond heeft een nekhernia en dat is natuurlijk sneu genoeg. Maar wat ook meespeelde, is dat hij het niet trekt om Claudia te leren kennen met Hans International de hele tijd in zijn nek. Iemand die elke ochtend weer tien nieuwe landen opsomt waar hij geweest is, dat is natuurlijk loodzwaar.
Bovendien ligt er nog een ander gevaar op de loer. Want wie zegt dat Hans niet in een andere vuilniszak nog een oud jasje heeft gevonden, dat morgen aantrekt en ineens ‘You’re the First, the Last, My Everything’ van Barry White inzet. Dat risico wil je niet nemen.
Dus Raoul vertrekt. Zonder banaan, maar met een warme kus van Claudia. Een definitief afscheid? We zullen zien.
Morgen gaat André darten met Lisette. Knap dat die man feilloos aanvoelt wat vrouwen leuk vinden.
Graag echt in een spoilerquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij heeft al wat toegelicht (pos/neg) in Boulevard.
Voor wie er meer over wil weten.
Huh? Ik wijs er gewoon op dat Boulevard een interview met hem heeft. Voor de liefhebber. Is online te vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag echt in een spoilerOf helemaal niet.
![]()
Blues vroeg om een samenvatting, vandaar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Ik wijs er gewoon op dat Boulevard een interview met hem heeft. Voor de liefhebber. Is online te vinden.
Ahquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blues vroeg om een samenvatting, vandaar.
Was niet rot bedoeld, meer angst voor een spoiler.
Elsje is zelf ook vervelend bezig met dat eten voeren. Doet dat even nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Moest de aflevering van gisteren eerst nog terugkijken. Zou Elsje even heel hard door elkaar willen schudden. Alsof je naar een film zit te kijken waarin de praktijken van een loverboy gevolgd worden
Ik ook! Nee niet altijdquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
Goedenavond, ik heb ineens ondertiteling...of is dat altijd zo
Nog een prestatie dat het kaarsvet smelt bij haar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:05 schreef Kanaroe het volgende:
Je bent zelf kil en koud en niet heel gezellig Iris
Mein gott, knap staaltje projectie
Omdat Robin nog steeds gewoon een simpele, horkerige vent is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:04 schreef Soury het volgende:
Waarom gaat Robin eerst vragen hoe ze het vindt? Terwijl hij al weet dat hij naar huis gaat sturen. Apart wel
Leuke vrouw bij Klaas maar het lijkt wel alsof ze elke keer een soort proef moeten doorstaan, gelukkig vind Barbara het leuk om te doen.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een prestatie dat het kaarsvet smelt bij haar.
Fixed.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mickey is gek op Hans.
Hans is gek op Iris.
Iris is gek op niemand en geniet van haar moment op de tv.
En dan nog even zo'n seksueel getint grapje erin gooien met haar kaarsvet. Die pakt Hans helemaal in terwijl er geen sprankje gevoelens is bij haar. Kansloos voor Mickeyquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mickey is gek op Hans.
Hans is gek op Iris.
Iris is gek op niemand en geniet van haar moment op de tv.
Kan je het toch leren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:25 schreef pmponer het volgende:
Je zou maar bij Hanneke komen een enorme klik hebben en dan niet kunnen skieen.
Volgens mij verstond hij haar niet. Zij zei "mogelijk"quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Oei Hans probeerde woorden in Mickey's mond te leggen toen hij vroeg of ze wel daar zou kunnen aarden. Moeilijk? zei hij gelijkHij wil haar het liefst zo snel mogelijk wieberen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
De stewardess wil 1 dag per week naar de bergen en 6 naar de stad. Die kan daar niet wonen.
Hij zei dat ze waarschijnlijk een andere indruk heeft om daar te wonen. Toen snel moeilijk? voordat ze antwoordde dat alles mogelijk was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij verstond hij haar niet. Zij zei "mogelijk"
Ah, okéquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij zei dat ze waarschijnlijk een andere indruk heeft om daar te wonen. Toen snel moeilijk? voordat ze antwoordde dat alles mogelijk was.
Ja! Kon t niet plaatsen maar meteen even opgezocht, dank.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:33 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi nummer, there's a limit to your love
Een soort anti vaginale schimmel olie ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
Wat spuit Robin allemaal in die hottub?
Ja maar na een nachtje slapen blijk je niet op dezelfde pagina te zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:00 schreef Kanaroe het volgende:
En nog een grap! Moet niet gekker worden Klaas
Had ie beter meteen gewoon kunnen vertellen i.p.v. die misplaatste grap over de parenclubquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Klaas heeft zijn dooie vrouw op zijn arm getatoot.. leuke info voor je verse date
tja, dan moeten mensen niet naar betekenis van je tattoo's vragen toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Klaas heeft zijn dooie vrouw op zijn arm getatoot.. leuke info voor je verse date
Ik denk dat Klaas beter geen alcohol kan drinkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar na een nachtje slapen blijk je niet op dezelfde pagina te zitten.
Klaas, het is niet je vrouw....
Dat zou zomaar kunnen, ik denk dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie. (en mogelijk zijn dochter ook niet)quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaas beter geen alcohol kan drinken
Zoiezo al je priveleven op je lichaam laten zetten is te dom voor woordenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
tja, dan moeten mensen niet naar betekenis van je tattoo's vragen toch?
Wat moet je dan zeggen? Het lekker bij die parenclub laten?
Daar lijkt het wel op inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik denk dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie. (en mogelijk zijn dochter ook niet)
Nou het is een teken en geen portret. Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja privé leven? Iets als herinnering van zijn vrouw wat hij kan zien als hij klimt. Vond het wel mooi, beter dan een naam of een gezichtquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoiezo al je priveleven op je lichaam laten zetten is te dom voor woorden
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaas beter geen alcohol kan drinken
Nou ja, ik ga niet mee in die bullshit , als alles top uitwerkt ( waar ik niet in geloof..) en de Date van Klaas tot in lengte van dagen tegen die "Herinnering" aan moet liggenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja privé leven? Iets als herinnering van zijn vrouw wat hij kan zien als hij klimt. Vond het wel mooi, beter dan een naam of een gezicht
Haha, ja Mylene, die was gewoon mee gaan darten met de localsquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.
Die stoere bonk die eerste was daar had hem onder tafel gezopen en lekker Spaans kunnen lullen
Vond het niet iets storends qua tattoo maar persoonlijk zou ik het al moeilijk vinden om met een weduwnaar te daten. Doe mij maar een gescheiden kerel danquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga niet mee in die bullshit , als alles top uitwerkt ( waar ik niet in geloof..) en de Date van Klaas tot in lengte van dagen tegen die "Herinnering" aan moet liggen
Ik vind André ook helemaal niks.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.
Die stoere bonk die eerste was daar had hem onder tafel gezopen en lekker Spaans kunnen lullen
Ja die tietenfoto's had hij wel even weg moeten halen, maar het is een simpele ziel en die moet een simpele meid hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind André ook helemaal niks.
Waar ik aan het begin hoopte dat hij als eerste iemand zou vinden. Neh.
Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders.
Kalenders moet hij lekker zelf weten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders.
quote:Lieve Lisette,
Dat viel niet mee hè, dat dartavondje. En je kon natuurlijk niet weten dat de vrienden van André allemaal bejaarde Spanjaarden waren. Zag je die gast met die hanenkam? Dat leek verdorie Peter Wright wel. Oh nee, sorry. Die ken jij natuurlijk niet.
Dat je niets met darten hebt, zag ik al toen je de eerste darts gooide. Het leek alsof je aan het speerwerpen was. Geeft verder niets, maar doe maar niet meer. En ga ook maar niet meer mee op maandagavond. Nooit meer. Ik heb namelijk een veel beter idee voor jou.
Vanaf nu is maandagavond meisjesavond. Laat Dré lekker pijltjes gooien en cerveza’s drinken met zijn caballero’s. Hoe langer hij wegblijft, hoe beter. Dan heb jij meer tijd voor jouw favoriete Netflix-serie. Pak er een flesje rood bij, koop een paar lekkere huissokken en misschien zelfs een dikke poes voor op schoot. Maandagavond is vanaf nu jouw favoriete avond.
Graag gedaan,
Rick
Bij Hans op de BSO was het knutseldag vandaag. De kinderen mochten allemaal een paar kaarsen uitzoeken en tekeningen maken met het druppende vet. Iris maakte een boom, Hans een schapenkop en Mickey zat maar wat te druppen. Na afloop mocht iedereen zijn eigen tekening mee naar huis nemen.
Iris vroeg of Hans nog plannen had om naakt op tafel te gaan liggen voor een ander spelletje met kaarsenvet. Ik ben blij dat dit plan de realisatiefase uiteindelijk niet gehaald heeft. Een oude man met 1 voet en 1 piemel schreeuwend op tafel omdat een magere vrouw heel gefocusseerd kaarsvet op zijn torsø druppelt. Niet bepaald een situation waar ik naar uitkijk.
Snel door naar het liefste stel van dit seizoen. Robin en Pearl. Zien jullie dat, Gilbert en Elsje? Zo kan het ook hè? Elkaar leuk vinden, maar toch van elkaar afblijven omdat er nog een derde persoon is. Diepe buiging voor Robin, Pearl en ook voor Hyper Mandy die haar vertrek mega sportief oppakt.
Dan de persoon waarvan niemand eigenlijk weet waarom ze meedoet. De kijkers niet, Hanneke zelf niet en de mannen die langskomen ook niet. Eerder gingen de niet-zingende vrachtwagenchauffeur en Little Timmy al met gierende bandjes naar huis en nu is er iemand op bezoek die weliswaar zijn best doet, maar ondertussen de fles kinderchampagne met geen mogelijkheid open krijgt. Zucht.
Leuk detail: Dave (zo heet die gast bij Hanneke) vroeg of Hanneke kamerplanten heeft. Deze vraag was natuurlijk voor Claudia bedoeld. Ik denk dat zij morgen weer aan de beurt is. Benieuwd welke trui Hans International dan aan heeft.
Oh wacht, we zijn er nog helemaal niet. Was ik toch bijna Klaas vergeten. En hij had nog wel zo’n spannende date bedacht: ijsklimmen. Dat hoort namelijk bij Klaas als Bassie bij Adriaan. Of zoals de ouwe berggeit het zelf zegt: ‘ik ben graag in het ijs onderweg’. Barbara vindt ijsklimmen, sneeuw en bergen ook leuk, maar lekker winkelen in Hoog Catharijne heeft ook wel wat.
Ze sloten de dag af in een restaurantje waar ze elkaars tattoos bespraken. Klaas heeft een ohm-teken dat hem aan zijn vrouw herinnert en Barbara een kompas. Zo kan ze altijd de weg naar huis vinden. En dat komt mooi uit, want Klaas lijkt er morgen alweer tabak van te hebben. Die heeft dus overduidelijk zijn dochter gesproken.
Tot morgen!
Rick, ik had verwacht dat je nog iets zou zeggen over die blotevrouwenkalenders bij André in de garage. Ikzelf ook, maar ja. Je kunt niet alles hebben. Bovendien: hij heeft ze niet zelf opgehangen hè.
Ik heb ze niet opgehangen, maar ik kijk er wel naar huhuhuhuh.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kalenders moet hij lekker zelf weten.
Maar ik vind hem ook echt een rare kwibus inderdaad.
Hij had ze wellicht even weg kunnen halen ja. Maar er zijn meer klushokken/garages waar volwassen mannen werken en waar zo’n kalender hangt. Meestal wel bij het wat simpeler volk ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgehangen, maar ik kijk er wel naar huhuhuhuh.
Echt kerel, je bent geen 14 meer toch? clown.
Een typische vrijgezel. Enige wat hij naast zijn werk doet in de weinige vrije tijd die overblijft is aan die motor kloten en darten. Gezellig!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het begin heeft hij het een beetje verpest door zijn allereerste gaste te trakteren op lege kasten en koeling en er geen eten in huis was gehaald en hij alles maar aan haar overliet. Inmiddels is hij verbeterd en heeft nu een leuke kokkin en afwashulp in huis dus waarom nog ruilen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef Puzzie het volgende:
ik had in het begin mijn bedenkingen bij Robin maar ik vind hem wel leuk met Pearl. (Ondanks het feit dat iedereen al vroeg wist hoe hun verhaal is geëindigd Ze passen goed bij elkaar..
Ik denk dat hij die kalenders heel normaal vind en schrok er een beetje van dat het haar opviel en de camera die lekker inzoomdequote:Op donderdag 12 februari 2026 08:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgehangen, maar ik kijk er wel naar huhuhuhuh.
Echt kerel, je bent geen 14 meer toch? clown.
zou heel goed kunnen, maar dan kan je toch zeggen, ja dat vind ik mooi.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die kalenders heel normaal vind en schrok er een beetje van dat het haar opviel en de camera die lekker inzoomde
Ik vind dat Robin goed en respectvol is omgegaan met de aanwezigheid van Mandy, terwijl hij eigenlijk al wel voor Pearl heeft gekozen, maar in het begin was het een enorme hork en mensen veranderen simpelweg gewoon niet, hij doet nu wat meer zijn best, maar ik ben toch bang dat zodra het in kannen en kruiken is met Pearl en hij zich comfortabel voelt gewoon weer de "oude" Robin word, hij beperkt zich tot de airfryer en magnetron en als Pearl wat "ingewikkelder" wil eten moet ze zelf maar boodschappen doen en koken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In het begin heeft hij het een beetje verpest door zijn allereerste gaste te trakteren op lege kasten en koeling en er geen eten in huis was gehaald en hij alles maar aan haar overliet. Inmiddels is hij verbeterd en heeft nu een leuke kokkin en afwashulp in huis dus waarom nog ruilen?
Andre zoekt geen vrouw, zijn moeder wil een schoondochter, waar kennen we dat ook al weer van?quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeur over die kalenders.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat mensen zich druk maken om die kalenders. Ja dat is de tijdgeest tegenwoordig, back to the 50's. Laat die jongen lekker, ziet hij ook een keer een naakte vrouw.
Heeft helemaal niks met preuts te makenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:39 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gezeur over die kalenders.
Dat was vroegurrrrrrrrr heel normaal. Ze hingen bij iedere dealer in de garage. Nauwelijks vulgair te noemen.
Het zijn inmiddels bijna collector items.
Heb het gevoel dat een vrouw bij hem aan alle eisen moet voldoen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Jeetje Klaas Vaak, laat lekker, doe eens gek en geniet van die vrouw als je haar leuk vindt. Dat gezeur over de toekomst![]()
Stel dat het een jaartje lange afstand relatie is so what !!! Wat een moeilijke vent.
Dan vindt hij alsnog wel wat.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Klaas had moeten vragen om een vrije vrouw zonder enkele vorm van verantwoordelijkheid.
Joh op deze manier wordt het hem niet.
Ja maar het is geen jaartje.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Jeetje Klaas Vaak, laat lekker, doe eens gek en geniet van die vrouw als je haar leuk vindt. Dat gezeur over de toekomst![]()
Stel dat het een jaartje lange afstand relatie is so what !!! Wat een moeilijke vent.
Aan een overleden partner kan niemand tippen helaasquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat een vrouw bij hem aan alle eisen moet voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |