Collega van WhatElse!quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
“Sodeknetter”![]()
“NEEEE?? HÈ??”
Oh ze is stewardess. Dat verklaart dit achterlijke gedrag wel.
Als ik zo'n mensen zie, want het is altijd hetzelfde slag mensen, dan vraag ik mij altijd af hoe dat er in godsnaam in de slaapkamer aan toe moet gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Die Claudia is echt wel hysterisch met haar mond wagenwijd open aan het schreeuwen als ze een bekende ziet.
Ik vond hem wel een baas eigenlijk.quote:
Halverwege op zijn schouder tikken. "Doe maar efkes wisselen, jonguh"quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
Respectlozequote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
Op videoland is het vanaf de tijd dat het op tv begint gratis te kijken zonder abonnement.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.
Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:53 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me net als in de zomer editie af waar ze deze mannen vandaan halen. In mijn omgeving ken ik niemand die maar enigzins op een Gilbert, Hans(bij Claudia) of Wim lijkt. Die Wim gedraagt zich ook echt als een kleuter(ook al heeft die ergens wel een punt).
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zo creepy als Gilbert is wel uniek te noemen.
Het type Gilbert ben ik ook best wel eens tegengekomen, hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.
Zo creepy als Gilbert is wel uniek te noemen.
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen. Ik gun Elsje inmiddels ook weinig goeds meer in dit programma.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
Maar dat is wel logisch, hij houdt van haar he.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen.
Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien![]()
Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
De Rote Armee Faction belde, ze willen hun Mitglied terug. Maar prima uiterlijk, beter dan die quasi- nonchalante gestyleerde hipstervarianten die je in ons land meer ziet.quote:
Welk toneelstukquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:41 schreef NoCigar het volgende:
'Veel gekker dan dit kon ik het niet verzinnen' zei Hans, dus het zal wel niet honderd procent serieus geweest zijn. Er wordt hier en daar wat teveel van gemaakt,om die man helemaal af te kraken vanwege dit slaat nergens op.
Ik denk echt dat het inderdaad allemaal ironie is. Maar denk dat heel veel mensen dat niet oppakken. Als je dat wel doorziet is hij echt heel grappig. "mag ik jouw glas wijn opdrinken"?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.
Bij Wim denk ik aan hem: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rutger_de_Bekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, zo'n Wim ken ik best veel van zakelijke contacten. Niks aan verder.
I love it, beetje jaren 70 type en dat spreekt mij meer aan dan al die weggeschoren hoofden van tegenwoordig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |