abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220011829
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:20:19 #127
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011838
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Na een optreden geen applaus geven is ook wel zielig.
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:21:39 #128
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_220011840
Dat zingen, is dat nummer altijd zo saai en monotoon? En dan sta je daar als toeschouwer ook maar te wachten tot het voorbij is _O-

Edit: oh, even filmpje gekeken en het nummer hoort zo rustig. Dus eigenlijk goeie cover :P

[ Bericht 30% gewijzigd door MacorgaZ op 05-02-2026 22:37:29 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_220011848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:

[..]
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220011854
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
Het was toch als een gekke act bedoelt en niet een serieuze performance, hij zat te playbacken op de gitaar en had het muziekje op zijn mobiel aangezet. Maar ja, die man nog niet met humor betrapt dus het leek wel serieus.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:24:13 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011866
Wim bij Monique is wel een jaloers competatief mannetje.
Op het vervelende af.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.
Leuke act toch?? daar hou je toch van???
hmm ik had toch echt het idee dat het geen act was
plaatsvervangende schaamte aan deze kant
wat een sneue man
pi_220011871
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
Heel erg, ja, dat strakke smoelwerk er ook bij.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:25:24 #134
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011873
quote:
Op het vervelende af.
Idd, ik dacht eerst hij maakt een grapje, maar hij ziet zelfs pilates als een strijd.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:26:00 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011877
Hans en Edelweis. Hoe vals en monotoon kan iemand zingen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011882
quote:
Op het vervelende af.
Hij kwam niet van zijn reet, lag op zijn bed, vrat niks uit totdat er concurrentie kwam...
hij dacht echt en dat waren zijn woorden, dat het wel goed zat totdat die ander kwam en hij zich realiseerde dat dit serieuze concurrentie was en hij iets moet gaan doen.
pi_220011891
quote:
Op het vervelende af.
Sorry (je bent een man ;) ) maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal doen, de aap op de rots. En soms heb ik wel het gevoel dat Wim het ook met wat humor bedoelt (Nou ik bak wel een ei) en dan zie je toch een grijns op zijn hoofd.
Hij is wat stijf maar hij is ook wat cynisch op zijn manier.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220011905
Rick Evers maar weer ff quoten >:)

quote:
Ik snap RTL niet. Dan zijn er al zoveel klachten over je programma (‘het is saai’, ‘het is nep’, etc) en dan ga je ook nog mensen voor de gek houden met de montage. Blijkbaar was Mathijs even naar de WC toen Gilbert zijn liefdesverklaring uitsprak. Dat zag er gisteren in het voorstukje heel anders uit. Ik heb daar maar 1 woord voor: flauw.

Neemt natuurlijk niet weg dat de opmerking van Gilbert sowieso een beetje bijzonder is. Maar goed, we hebben nou eenmaal te maken met een bijzondere man. Gilbert vindt een temperatuur van iets boven 0 kouder dan -20. Tuurlijk Gilbert. Is ook zo. En 10 graden is veel warmer dan 30. En jij hebt veel meer haar dan Slash.

Mathijs ergert zich intussen meer en meer aan Kleffie & Beffie en vraagt zich af waarom hij hiernaartoe gekomen is. Voor spek? Of voor bonen? Gelukkig woont hij dichtbij dus hij is zo weer thuis. Kan-ie weer sneeuwruimen, grasmaaien en gezellig met de vogels kletsen over zijn ex.

In Zwitserland vroeg Wim of Monique vanavond meeging naar Pink Floyd. Wat Wim er niet bij vertelde, is dat het om een coverband gaat. Een Wimitatie dus van Pink Floyd. Monique twijfelde wel eventjes, maar wilde toch liever Peter leren kennen tijdens een lekker kaasfonduetje buiten de deur.

Gelukkig was Wim helemaal niet beledigd. Of toch wel? ‘Ik wil het er niet meer over hebben’ en ‘ik bak wel een ei’ zijn zinnen die ik ook thuis ook wel eens gebruik. Meestal hoort daar nog een derde zin bij, maar ik heb Wim de zin ‘ik slaap vannacht wel op de bank’ niet horen zeggen, dus het zal allemaal wel meevallen.

Dat Wim ook een beetje een kinderachtig mannetje is, werd duidelijk tijdens de pilates-sessie. ‘De juf heeft tegen mij gezegd dat ik het goed deed en op Peter had ze commentaar dus ik deed het beter dan hij.’ Zucht. Wim heeft mazzel dat Monique de moeilijkste niet is, anders was hij al lang vertrokken. Oh wacht, dat is ze wel. Ik denk dat Wim dinsdag vertrekt.

Snel alle wijn opzuipen, Wimpie. Snel nu het nog kan.

Klaas heeft Marja gisteravond met een fijn gevoel naar bed laten gaan door haar een paar kussen en een flinke knuffel te geven. Maar het is mooi geweest en dus de hoogste tijd om haar met een kutgevoel naar huis te laten gaan. Marja vond het niet eerlijk. ‘Hoezo moet ik ineens gaan? Die knuffel van gisteravond duurde wel vijf minuten.’

‘Vijf minuten? Wow, dat wil ik ook leren. Stuur die man even bij me langs in Frankrijk’, aldus Walter Spangenberg uit B&B Vol Liefde, seizoen 3.

Exit Marja, welkom Barbara. De nieuwe vrouw bij Klaas noemt zichzelf ingewikkeld en is meestal wel lief voor anderen. Klaas vond haar zelfverzekerd, positief en enthousiast. Zou dit d’r dan zijn? De ware voor Klaas. Ze heeft in ieder geval al meer gepraat dan vrouw 1 en het langer volgehouden dan vrouw 2. Nu nog de goedkeuring krijgen van dochter Felicia en ze zit gebakken.

En over gebak gesproken. Elders in Oostenrijk ging Claudia met Hans een gebakje eten. Hans vertelde alles over zijn halve broers en zussen en zijn afstandelijke band met zijn vader, die dominee is en drie keer getrouwd is geweest. Wat Hans nog even geheim hield, was dat hij zijn Oostenrijkse jasje vanavond gaat strijken voor een special act.

Ondertussen liet Raoul zijn duimnagels groen lakken door de flirtende vriendin van Claudia. ‘Je weet wat ze zeggen over mannen met groene duimen. Groene duimen, grote …’ Wat was dat nou weer? Was het een test om te kijken of Raoul ‘piemel’ zou zeggen? Gelukkig trapte hij er niet in.

De groene nagels zijn, net als het Oostenrijkse jasje van Hans, bedoeld voor het feestje van Claudia vanavond. En wie daarbij natuurlijk niet kunnen ontbreken zijn dochterlief en haar man, die eruit ziet alsof hij in Creedence Clearwater Revival speelt. Geeft verder niks. Als ‘ie maar lief is. Claudia vertelde dat ze Raoul en Hans momenteel thuis heeft zitten. Volgens dochterlief was dat ook precies Claudia’s top 3: Raoul en Hans.

Moet ik nog iets zeggen over de vertolking van Edelweiss door Hans? Ik vond het een goede poging, maar ik zag dochterlief toch wat zuur kijken. Die houdt waarschijnlijk meer van het trio Suzan & Freek.

Tot volgende week. Dan is Mathijs het poepzat. Wij ook, Mathijs. Wij ook.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:31:29 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Sorry (je bent een man ;) ) maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal doen, de aap op de rots. En soms heb ik wel het gevoel dat Wim het ook met wat humor bedoelt (Nou ik bak wel een ei) en dan zie je toch een grijns op zijn hoofd.
Hij is wat stijf maar hij is ook wat cynisch op zijn manier.
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.
Vervelend en achterbaks.
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011910
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Rick Evers maar weer ff quoten O+

[ link | afbeelding ]
Die ketting :')
pi_220011926
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.
Vervelend en achterbaks.
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.
pi_220011936
Hans zong Edelweiss in een uitvoering van Tom Waits kruising Bob Dylan op latere leeftijd...onverstaanbaar pathetisch gemompel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220012017
Hans had wellicht zelf ook voorganger moeten worden zoals zijn vader
Die stem was wel fantastisch laag en nerveus :D
Feestje bij Claudia was gezellig, inderdaad een beetje leven in het saaie gebeuren dat Winter vol Liefde heet
pi_220012031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.
:D
pi_220012054
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Rick Evers maar weer ff quoten >:)

[ link | afbeelding ]
[..]

Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ik
Maar verder weer een geinig stukje
  vrijdag 6 februari 2026 @ 06:13:58 #146
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220012552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ik
Maar verder weer een geinig stukje
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 07:35:28 #147
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220012735
Was gisteren halverwege in slaap gevallen. Het zal de stem van Hans wel geweest zijn _O-

Zit nu de rest te kijken. Maar zijn die kinderen van Claudia komen liften uit Wenen ofzo? Of waarom staan die bij een truckstop te wachten?

En Glibbert.. mijn god Elsje. Als dat de laatste man op aarde was zou ik alsnog keihard wegrennen. Heb zelden een grotere creep gezien :{

Wim vond ik een beetje kinderachtig nu, jammer.
pi_220013045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 06:13 schreef pmponer het volgende:

[..]
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien :D

Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
pi_220013248
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien :D

Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
Hij hoeft niet prominent naast z’n vriendin te staan of verschijnen en had echt wel uit beeld kunnen blijven. ;)

Ik denk dat als je voor zo’n uitgesproken kapsel en snor zit je er echt niet mee zit. Daarbij zag hij er toch prima uit. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:22:18 #150
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220013436
Het is iig een statement, er zo uitzien

maar ik ben dan ook jaloers op het haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')