Toen hij zei dat zn vader dominee was dacht ik ook gelijk, ja zo praat hij iddquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
Die Hans daar zou ik echt helemaal gek van worden die eentonige stem. Misschien lijkt hij op zijn vader, preken zodat je in slaap valt.
Het is jammer dat hij een beetje apart is. Anders was het een leuke man voor haar.quote:
Ik vind het heel lastig om naar zo iemand te luisteren dan zit ik al met mijn gedachte ergens andersquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Toen hij zei dat zn vader dominee was dacht ik ook gelijk, ja zo praat hij idd
Ja dat heb ik ook, dan zodra reclame begint live gaan kijken en terugspoelen waar nodig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:24 schreef Kanaroe het volgende:
Potver, ik was het vergeten!
Heb nu ontdekt, voor de geïnteresseerden, dat ik in ieder geval niet vooruit kan spoelen als ik de 'kijk vanaf het begin'-functie gebruik. Ik zit nu gevangen in een reclameblok
Raar van Klaas, Marja hoop en kusjes geven en straks de deur uit bonjouren
Dat kan, maar ze had ook meteen kunnen zeggen. Gaat niet lukken ik heb toevallig al wat geplandquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Brr witte plastic bank. Maar daar gaat rode wijn makkelijk vanaf. Jeetje een cuver band Pink Floyd (zou best leuk zijn) Maar je vraagt toch eerst even of Monique tijd heeft voor een uitje voordat je kaartjes besteld?
Ja klopt maar je zag haar twijfelenquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze had ook meteen kunnen zeggen. Gaat niet lukken ik heb toevallig al wat gepland
Ik wilde net vragen. Zijn hier kenners om te zeggen of dit goed is?quote:
Ik denk dat er bij de voice maar 2 stoelen zouden draaien.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen. Zijn hier kenners om te zeggen of dit goed is?
Zijn er dan twee te veelquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij de voice maar 2 stoelen zouden draaien.
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.quote:
Brrrr. De glibber. Bah.quote:
ja, beetje apartquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan een paar kusjes uitdelen (op de mond) en de volgende dag maar Marja haar koffers pakken.
Na een optreden geen applaus geven is ook wel zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.
Ik vind eerlijk zijn niet zieligquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een optreden geen applaus geven is ook wel zielig.
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.
Het was toch als een gekke act bedoelt en niet een serieuze performance, hij zat te playbacken op de gitaar en had het muziekje op zijn mobiel aangezet. Maar ja, die man nog niet met humor betrapt dus het leek wel serieus.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
Leuke act toch?? daar hou je toch van???quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.
Heel erg, ja, dat strakke smoelwerk er ook bij.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Wim bij Monique is wel een jaloers competatief mannetje.
Op het vervelende af.
Idd, ik dacht eerst hij maakt een grapje, maar hij ziet zelfs pilates als een strijd.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
Hij kwam niet van zijn reet, lag op zijn bed, vrat niks uit totdat er concurrentie kwam...quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
Sorry (je bent een manquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
quote:Ik snap RTL niet. Dan zijn er al zoveel klachten over je programma (‘het is saai’, ‘het is nep’, etc) en dan ga je ook nog mensen voor de gek houden met de montage. Blijkbaar was Mathijs even naar de WC toen Gilbert zijn liefdesverklaring uitsprak. Dat zag er gisteren in het voorstukje heel anders uit. Ik heb daar maar 1 woord voor: flauw.
Neemt natuurlijk niet weg dat de opmerking van Gilbert sowieso een beetje bijzonder is. Maar goed, we hebben nou eenmaal te maken met een bijzondere man. Gilbert vindt een temperatuur van iets boven 0 kouder dan -20. Tuurlijk Gilbert. Is ook zo. En 10 graden is veel warmer dan 30. En jij hebt veel meer haar dan Slash.
Mathijs ergert zich intussen meer en meer aan Kleffie & Beffie en vraagt zich af waarom hij hiernaartoe gekomen is. Voor spek? Of voor bonen? Gelukkig woont hij dichtbij dus hij is zo weer thuis. Kan-ie weer sneeuwruimen, grasmaaien en gezellig met de vogels kletsen over zijn ex.
In Zwitserland vroeg Wim of Monique vanavond meeging naar Pink Floyd. Wat Wim er niet bij vertelde, is dat het om een coverband gaat. Een Wimitatie dus van Pink Floyd. Monique twijfelde wel eventjes, maar wilde toch liever Peter leren kennen tijdens een lekker kaasfonduetje buiten de deur.
Gelukkig was Wim helemaal niet beledigd. Of toch wel? ‘Ik wil het er niet meer over hebben’ en ‘ik bak wel een ei’ zijn zinnen die ik ook thuis ook wel eens gebruik. Meestal hoort daar nog een derde zin bij, maar ik heb Wim de zin ‘ik slaap vannacht wel op de bank’ niet horen zeggen, dus het zal allemaal wel meevallen.
Dat Wim ook een beetje een kinderachtig mannetje is, werd duidelijk tijdens de pilates-sessie. ‘De juf heeft tegen mij gezegd dat ik het goed deed en op Peter had ze commentaar dus ik deed het beter dan hij.’ Zucht. Wim heeft mazzel dat Monique de moeilijkste niet is, anders was hij al lang vertrokken. Oh wacht, dat is ze wel. Ik denk dat Wim dinsdag vertrekt.
Snel alle wijn opzuipen, Wimpie. Snel nu het nog kan.
Klaas heeft Marja gisteravond met een fijn gevoel naar bed laten gaan door haar een paar kussen en een flinke knuffel te geven. Maar het is mooi geweest en dus de hoogste tijd om haar met een kutgevoel naar huis te laten gaan. Marja vond het niet eerlijk. ‘Hoezo moet ik ineens gaan? Die knuffel van gisteravond duurde wel vijf minuten.’
‘Vijf minuten? Wow, dat wil ik ook leren. Stuur die man even bij me langs in Frankrijk’, aldus Walter Spangenberg uit B&B Vol Liefde, seizoen 3.
Exit Marja, welkom Barbara. De nieuwe vrouw bij Klaas noemt zichzelf ingewikkeld en is meestal wel lief voor anderen. Klaas vond haar zelfverzekerd, positief en enthousiast. Zou dit d’r dan zijn? De ware voor Klaas. Ze heeft in ieder geval al meer gepraat dan vrouw 1 en het langer volgehouden dan vrouw 2. Nu nog de goedkeuring krijgen van dochter Felicia en ze zit gebakken.
En over gebak gesproken. Elders in Oostenrijk ging Claudia met Hans een gebakje eten. Hans vertelde alles over zijn halve broers en zussen en zijn afstandelijke band met zijn vader, die dominee is en drie keer getrouwd is geweest. Wat Hans nog even geheim hield, was dat hij zijn Oostenrijkse jasje vanavond gaat strijken voor een special act.
Ondertussen liet Raoul zijn duimnagels groen lakken door de flirtende vriendin van Claudia. ‘Je weet wat ze zeggen over mannen met groene duimen. Groene duimen, grote …’ Wat was dat nou weer? Was het een test om te kijken of Raoul ‘piemel’ zou zeggen? Gelukkig trapte hij er niet in.
De groene nagels zijn, net als het Oostenrijkse jasje van Hans, bedoeld voor het feestje van Claudia vanavond. En wie daarbij natuurlijk niet kunnen ontbreken zijn dochterlief en haar man, die eruit ziet alsof hij in Creedence Clearwater Revival speelt. Geeft verder niks. Als ‘ie maar lief is. Claudia vertelde dat ze Raoul en Hans momenteel thuis heeft zitten. Volgens dochterlief was dat ook precies Claudia’s top 3: Raoul en Hans.
Moet ik nog iets zeggen over de vertolking van Edelweiss door Hans? Ik vond het een goede poging, maar ik zag dochterlief toch wat zuur kijken. Die houdt waarschijnlijk meer van het trio Suzan & Freek.
Tot volgende week. Dan is Mathijs het poepzat. Wij ook, Mathijs. Wij ook.
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry (je bent een man) maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal doen, de aap op de rots. En soms heb ik wel het gevoel dat Wim het ook met wat humor bedoelt (Nou ik bak wel een ei) en dan zie je toch een grijns op zijn hoofd.
Hij is wat stijf maar hij is ook wat cynisch op zijn manier.
Die kettingquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Rick Evers maar weer ff quoten![]()
[ link | afbeelding ]
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.
Vervelend en achterbaks.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.
Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ikquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Rick Evers maar weer ff quoten![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ik
Maar verder weer een geinig stukje
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zienquote:Op vrijdag 6 februari 2026 06:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.
Hij hoeft niet prominent naast z’n vriendin te staan of verschijnen en had echt wel uit beeld kunnen blijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien![]()
Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
Collega van WhatElse!quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
“Sodeknetter”![]()
“NEEEE?? HÈ??”
Oh ze is stewardess. Dat verklaart dit achterlijke gedrag wel.
Als ik zo'n mensen zie, want het is altijd hetzelfde slag mensen, dan vraag ik mij altijd af hoe dat er in godsnaam in de slaapkamer aan toe moet gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Die Claudia is echt wel hysterisch met haar mond wagenwijd open aan het schreeuwen als ze een bekende ziet.
Ik vond hem wel een baas eigenlijk.quote:
Halverwege op zijn schouder tikken. "Doe maar efkes wisselen, jonguh"quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
Respectlozequote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
Op videoland is het vanaf de tijd dat het op tv begint gratis te kijken zonder abonnement.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.
Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:53 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me net als in de zomer editie af waar ze deze mannen vandaan halen. In mijn omgeving ken ik niemand die maar enigzins op een Gilbert, Hans(bij Claudia) of Wim lijkt. Die Wim gedraagt zich ook echt als een kleuter(ook al heeft die ergens wel een punt).
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zo creepy als Gilbert is wel uniek te noemen.
Het type Gilbert ben ik ook best wel eens tegengekomen, hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.
Zo creepy als Gilbert is wel uniek te noemen.
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen. Ik gun Elsje inmiddels ook weinig goeds meer in dit programma.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
Maar dat is wel logisch, hij houdt van haar he.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen.
Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien![]()
Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
De Rote Armee Faction belde, ze willen hun Mitglied terug. Maar prima uiterlijk, beter dan die quasi- nonchalante gestyleerde hipstervarianten die je in ons land meer ziet.quote:
Welk toneelstukquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:41 schreef NoCigar het volgende:
'Veel gekker dan dit kon ik het niet verzinnen' zei Hans, dus het zal wel niet honderd procent serieus geweest zijn. Er wordt hier en daar wat teveel van gemaakt,om die man helemaal af te kraken vanwege dit slaat nergens op.
Ik denk echt dat het inderdaad allemaal ironie is. Maar denk dat heel veel mensen dat niet oppakken. Als je dat wel doorziet is hij echt heel grappig. "mag ik jouw glas wijn opdrinken"?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.
Bij Wim denk ik aan hem: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rutger_de_Bekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, zo'n Wim ken ik best veel van zakelijke contacten. Niks aan verder.
I love it, beetje jaren 70 type en dat spreekt mij meer aan dan al die weggeschoren hoofden van tegenwoordig.quote:
Precies dit.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:51 schreef jaha het volgende:
Klaas is duidelijk iemand voor wie geldt dat zijn nieuwe partner precies moet zijn zoals hij in zijn hoofd heeft. Hanneke heeft dat ook. Daarom denk ik dat beiden ook als single het programma uitgaan, hoewel ik ze allebei het wel gun: ik vind hun allebei redelijk sympathiek, alleen zodra iemand een beetje buiten hun lijntje komt is het mis.
Het hele seizoen is saai omdat er geen echte spraakmakende types rondlopen, wellicht met uitzondering van Claudia die echt wat bijzonders brengt. TV-maak materiaal is echt wat anders dan date-materiaal. Een aantal seizoenen geleden had je natuurlijk mensen als Richard (Portugal) en Jacob (Portugal) en hoewel ze vaak heel vervelend (kuch *authentiek*) in de omgang waren leverde het wel spectaculaire tv op.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Klaas en Hanneke moeten lekker vrijgezel blijven, zeker Hanneke zo'n ultra saaie muts met ultra saaie dates. Maken totaal geen TV.
Nu noem je twee mensen uit de zomereditie op.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:35 schreef jaha het volgende:
[..]
Het hele seizoen is saai omdat er geen echte spraakmakende types rondlopen, wellicht met uitzondering van Claudia die echt wat bijzonders brengt. TV-maak materiaal is echt wat anders dan date-materiaal. Een aantal seizoenen geleden had je natuurlijk mensen als Richard (Portugal) en Jacob (Portugal) en hoewel ze vaak heel vervelend (kuch *authentiek*) in de omgang waren leverde het wel spectaculaire tv op.
Coverbandquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor. Was het nou een coverband Pink Floyd of de echte band?
Ah dan had ik het goed begrepen. Dan snap ik het dat ze ging skippen.quote:
Ja is nogal een verschil!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dan had ik het goed begrepen. Dan snap ik het dat ze ging skippen.
nvm niet goed gelezenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik kijk met een schuin oog vandaag ivm de Olympische Spelen...
Mooi dat Matthijs de eer aan zichzelf heeft gehouden![]()
Wel vreemd dat Nederlandse nummerborden, waar je praktisch niks mee kan, worden geblurd en de Zweedse volop in beeld worden gelaten. Juist met een Zweeds nummerbord kun je zo'n beetje het hele hebben en houden van iemand achterhalen...
Jammer dat Raoul vertrekt. Dat had wel iets kunnen worden
Zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Claudia en Raoel best wel meer dan een klik hebben. Dat komt vast na al die opnames wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |