abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220011552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
Die Hans daar zou ik echt helemaal gek van worden die eentonige stem. Misschien lijkt hij op zijn vader, preken zodat je in slaap valt.
Toen hij zei dat zn vader dominee was dacht ik ook gelijk, ja zo praat hij idd
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 februari 2026 @ 21:30:52 #103
22592 crew  Ole
pi_220011557
Gilbert :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220011563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:30 schreef Ole het volgende:
Gilbert :X
Het is jammer dat hij een beetje apart is. Anders was het een leuke man voor haar.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220011571
Glibber is weer aan het glibberen...

"Als hij de verbinding niet zoekt, doe ik het wel". Nee, viespeuk, verbinding zoeken is wat anders dan tegen iemand anders aan rijden }:|
pi_220011572
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Toen hij zei dat zn vader dominee was dacht ik ook gelijk, ja zo praat hij idd
Ik vind het heel lastig om naar zo iemand te luisteren dan zit ik al met mijn gedachte ergens anders
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220011585
Vind het een beetje raar van de regie om Barbara nu bij Klaas te laten komen. Had even gewacht totdat Marja weg was. Nu lijkt het net alsof Barbara gelijk de voorkeur heeft.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220011591
Is al vaker gebeurd dit seizoen, toch?
pi_220011601
Hou van je lieverd :'( :D
  donderdag 5 februari 2026 @ 21:42:41 #110
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
to seal the deal (denkt ie)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 5 februari 2026 @ 21:43:18 #111
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:24 schreef Kanaroe het volgende:
Potver, ik was het vergeten!
Heb nu ontdekt, voor de geïnteresseerden, dat ik in ieder geval niet vooruit kan spoelen als ik de 'kijk vanaf het begin'-functie gebruik. Ik zit nu gevangen in een reclameblok

Raar van Klaas, Marja hoop en kusjes geven en straks de deur uit bonjouren
Ja dat heb ik ook, dan zodra reclame begint live gaan kijken en terugspoelen waar nodig.
pi_220011664
Brr witte plastic bank. Maar daar gaat rode wijn makkelijk vanaf. Jeetje een cuver band Pink Floyd (zou best leuk zijn) Maar je vraagt toch eerst even of Monique tijd heeft voor een uitje voordat je kaartjes besteld?
  donderdag 5 februari 2026 @ 21:48:08 #113
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011675
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Brr witte plastic bank. Maar daar gaat rode wijn makkelijk vanaf. Jeetje een cuver band Pink Floyd (zou best leuk zijn) Maar je vraagt toch eerst even of Monique tijd heeft voor een uitje voordat je kaartjes besteld?
Dat kan, maar ze had ook meteen kunnen zeggen. Gaat niet lukken ik heb toevallig al wat gepland
pi_220011686
Wat een gezelligheid en drukte bij Claudia. :) Wat een contrast met de rest van de kandidaten en dit seizoen. We zien ineens LEVEN. _O_
pi_220011705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat kan, maar ze had ook meteen kunnen zeggen. Gaat niet lukken ik heb toevallig al wat gepland
Ja klopt maar je zag haar twijfelen
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 februari 2026 @ 21:58:19 #116
22592 crew  Ole
pi_220011733
Mijn oren wat doe je :X
pi_220011736
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:58 schreef Ole het volgende:
Mijn oren wat doe je :X
Ik wilde net vragen. Zijn hier kenners om te zeggen of dit goed is?

_O-
  donderdag 5 februari 2026 @ 21:59:31 #118
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik wilde net vragen. Zijn hier kenners om te zeggen of dit goed is?

_O-
Ik denk dat er bij de voice maar 2 stoelen zouden draaien.

Raoul ziet iig dat het goed is.
pi_220011751
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:59 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik denk dat er bij de voice maar 2 stoelen zouden draaien.
Zijn er dan twee te veel |:(
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:03:42 #120
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011753
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:02 schreef Ronaldussen het volgende:

[..]
Zijn er dan twee te veel |:(
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:13:16 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Brrrr. De glibber. Bah. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011803
Hans klonk als een roestige zaag, die af en toe in het hout hapert. Iedereen kijkt met gekromde tenen en doet zijn best om niet te lachen.

En Elsje is te simpel om te snappen dat Glibbert zo nadrukkelijk hijgerig aanwezig is, dat die nieuwe meneer niet uit de verf komt. Daardoor wordt hij langzamerhand een muurbloempje, terwijl hij in een 1op1-setting beter zou bevallen. Vreemd beroep is dat trouwens: voormalig eigenaar slijterij. Teert hij daar op of is ie failliet?
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:16:40 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011810
Die Claudia is echt wel hysterisch met haar mond wagenwijd open aan het schreeuwen als ze een bekende ziet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011812
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan een paar kusjes uitdelen (op de mond) en de volgende dag maar Marja haar koffers pakken.
ja, beetje apart
ik denk dat hij hoopte wat te voelen want voor de rest klopte het allemaal maar zoiets kun je niet dwingen.
pi_220011827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:

[..]
Het was sarcastisch bedoeld, wat slecht. Ik snap ook dat applaus niet, je moet dat soort gedrag niet aanmoedigen vind ik.
Na een optreden geen applaus geven is ook wel zielig.
pi_220011829
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:20:19 #127
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011838
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Na een optreden geen applaus geven is ook wel zielig.
Ik vind eerlijk zijn niet zielig
Hoewel om eerlijk te zijn zou je dan hem weg moeten boe-en en uitjouwen
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:21:39 #128
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_220011840
Dat zingen, is dat nummer altijd zo saai en monotoon? En dan sta je daar als toeschouwer ook maar te wachten tot het voorbij is _O-

Edit: oh, even filmpje gekeken en het nummer hoort zo rustig. Dus eigenlijk goeie cover :P

[ Bericht 30% gewijzigd door MacorgaZ op 05-02-2026 22:37:29 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_220011848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:

[..]
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.
pi_220011854
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
Het was toch als een gekke act bedoelt en niet een serieuze performance, hij zat te playbacken op de gitaar en had het muziekje op zijn mobiel aangezet. Maar ja, die man nog niet met humor betrapt dus het leek wel serieus.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:24:13 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011866
Wim bij Monique is wel een jaloers competatief mannetje.
Op het vervelende af.
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was dat hij zelf zei dat het "gekkigheid" was maar ik dacht ook dat het serieus was. Gekkigheid verwacht je ook niet bij die gozer. En ach je kan moeilijk boe gaan roepen op een feestje. Wel mooi dat hoofd van Raoul op de achtergrond. Vreselijke kerel btw, zo zie je maar weer uiterlijk zegt niks.
Leuke act toch?? daar hou je toch van???
hmm ik had toch echt het idee dat het geen act was
plaatsvervangende schaamte aan deze kant
wat een sneue man
pi_220011871
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:
Op het vervelende af.
Heel erg, ja, dat strakke smoelwerk er ook bij.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:25:24 #134
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220011873
quote:
Op het vervelende af.
Idd, ik dacht eerst hij maakt een grapje, maar hij ziet zelfs pilates als een strijd.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:26:00 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011877
Hans en Edelweis. Hoe vals en monotoon kan iemand zingen. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011882
quote:
Op het vervelende af.
Hij kwam niet van zijn reet, lag op zijn bed, vrat niks uit totdat er concurrentie kwam...
hij dacht echt en dat waren zijn woorden, dat het wel goed zat totdat die ander kwam en hij zich realiseerde dat dit serieuze concurrentie was en hij iets moet gaan doen.
pi_220011891
quote:
Op het vervelende af.
Sorry (je bent een man ;) ) maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal doen, de aap op de rots. En soms heb ik wel het gevoel dat Wim het ook met wat humor bedoelt (Nou ik bak wel een ei) en dan zie je toch een grijns op zijn hoofd.
Hij is wat stijf maar hij is ook wat cynisch op zijn manier.
pi_220011905
Rick Evers maar weer ff quoten >:)

quote:
Ik snap RTL niet. Dan zijn er al zoveel klachten over je programma (‘het is saai’, ‘het is nep’, etc) en dan ga je ook nog mensen voor de gek houden met de montage. Blijkbaar was Mathijs even naar de WC toen Gilbert zijn liefdesverklaring uitsprak. Dat zag er gisteren in het voorstukje heel anders uit. Ik heb daar maar 1 woord voor: flauw.

Neemt natuurlijk niet weg dat de opmerking van Gilbert sowieso een beetje bijzonder is. Maar goed, we hebben nou eenmaal te maken met een bijzondere man. Gilbert vindt een temperatuur van iets boven 0 kouder dan -20. Tuurlijk Gilbert. Is ook zo. En 10 graden is veel warmer dan 30. En jij hebt veel meer haar dan Slash.

Mathijs ergert zich intussen meer en meer aan Kleffie & Beffie en vraagt zich af waarom hij hiernaartoe gekomen is. Voor spek? Of voor bonen? Gelukkig woont hij dichtbij dus hij is zo weer thuis. Kan-ie weer sneeuwruimen, grasmaaien en gezellig met de vogels kletsen over zijn ex.

In Zwitserland vroeg Wim of Monique vanavond meeging naar Pink Floyd. Wat Wim er niet bij vertelde, is dat het om een coverband gaat. Een Wimitatie dus van Pink Floyd. Monique twijfelde wel eventjes, maar wilde toch liever Peter leren kennen tijdens een lekker kaasfonduetje buiten de deur.

Gelukkig was Wim helemaal niet beledigd. Of toch wel? ‘Ik wil het er niet meer over hebben’ en ‘ik bak wel een ei’ zijn zinnen die ik ook thuis ook wel eens gebruik. Meestal hoort daar nog een derde zin bij, maar ik heb Wim de zin ‘ik slaap vannacht wel op de bank’ niet horen zeggen, dus het zal allemaal wel meevallen.

Dat Wim ook een beetje een kinderachtig mannetje is, werd duidelijk tijdens de pilates-sessie. ‘De juf heeft tegen mij gezegd dat ik het goed deed en op Peter had ze commentaar dus ik deed het beter dan hij.’ Zucht. Wim heeft mazzel dat Monique de moeilijkste niet is, anders was hij al lang vertrokken. Oh wacht, dat is ze wel. Ik denk dat Wim dinsdag vertrekt.

Snel alle wijn opzuipen, Wimpie. Snel nu het nog kan.

Klaas heeft Marja gisteravond met een fijn gevoel naar bed laten gaan door haar een paar kussen en een flinke knuffel te geven. Maar het is mooi geweest en dus de hoogste tijd om haar met een kutgevoel naar huis te laten gaan. Marja vond het niet eerlijk. ‘Hoezo moet ik ineens gaan? Die knuffel van gisteravond duurde wel vijf minuten.’

‘Vijf minuten? Wow, dat wil ik ook leren. Stuur die man even bij me langs in Frankrijk’, aldus Walter Spangenberg uit B&B Vol Liefde, seizoen 3.

Exit Marja, welkom Barbara. De nieuwe vrouw bij Klaas noemt zichzelf ingewikkeld en is meestal wel lief voor anderen. Klaas vond haar zelfverzekerd, positief en enthousiast. Zou dit d’r dan zijn? De ware voor Klaas. Ze heeft in ieder geval al meer gepraat dan vrouw 1 en het langer volgehouden dan vrouw 2. Nu nog de goedkeuring krijgen van dochter Felicia en ze zit gebakken.

En over gebak gesproken. Elders in Oostenrijk ging Claudia met Hans een gebakje eten. Hans vertelde alles over zijn halve broers en zussen en zijn afstandelijke band met zijn vader, die dominee is en drie keer getrouwd is geweest. Wat Hans nog even geheim hield, was dat hij zijn Oostenrijkse jasje vanavond gaat strijken voor een special act.

Ondertussen liet Raoul zijn duimnagels groen lakken door de flirtende vriendin van Claudia. ‘Je weet wat ze zeggen over mannen met groene duimen. Groene duimen, grote …’ Wat was dat nou weer? Was het een test om te kijken of Raoul ‘piemel’ zou zeggen? Gelukkig trapte hij er niet in.

De groene nagels zijn, net als het Oostenrijkse jasje van Hans, bedoeld voor het feestje van Claudia vanavond. En wie daarbij natuurlijk niet kunnen ontbreken zijn dochterlief en haar man, die eruit ziet alsof hij in Creedence Clearwater Revival speelt. Geeft verder niks. Als ‘ie maar lief is. Claudia vertelde dat ze Raoul en Hans momenteel thuis heeft zitten. Volgens dochterlief was dat ook precies Claudia’s top 3: Raoul en Hans.

Moet ik nog iets zeggen over de vertolking van Edelweiss door Hans? Ik vond het een goede poging, maar ik zag dochterlief toch wat zuur kijken. Die houdt waarschijnlijk meer van het trio Suzan & Freek.

Tot volgende week. Dan is Mathijs het poepzat. Wij ook, Mathijs. Wij ook.
  donderdag 5 februari 2026 @ 22:31:29 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220011909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Sorry (je bent een man ;) ) maar het lijkt wel alsof ze dat allemaal doen, de aap op de rots. En soms heb ik wel het gevoel dat Wim het ook met wat humor bedoelt (Nou ik bak wel een ei) en dan zie je toch een grijns op zijn hoofd.
Hij is wat stijf maar hij is ook wat cynisch op zijn manier.
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.
Vervelend en achterbaks.
Poef.....gone! ©golfer
pi_220011910
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef Blues het volgende:
Rick Evers maar weer ff quoten O+

[ link | afbeelding ]
Die ketting :')
pi_220011926
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Zelfs in zijn zogenaamde grappen zit constant een andere ondertoon.
Vervelend en achterbaks.
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.
pi_220011936
Hans zong Edelweiss in een uitvoering van Tom Waits kruising Bob Dylan op latere leeftijd...onverstaanbaar pathetisch gemompel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220012017
Hans had wellicht zelf ook voorganger moeten worden zoals zijn vader
Die stem was wel fantastisch laag en nerveus :D
Feestje bij Claudia was gezellig, inderdaad een beetje leven in het saaie gebeuren dat Winter vol Liefde heet
pi_220012031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik ben er nog niet over uit. Vind Peter wel véél leuker maar die gun ik Monique niet.
:D
pi_220012054
quote:

[ link | afbeelding ]
[..]

Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ik
Maar verder weer een geinig stukje
  vrijdag 6 februari 2026 @ 06:13:58 #146
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220012552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Rick moet niks zeggen over de schoonzoon en/of zijn snor vind ik
Maar verder weer een geinig stukje
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 07:35:28 #147
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220012735
Was gisteren halverwege in slaap gevallen. Het zal de stem van Hans wel geweest zijn _O-

Zit nu de rest te kijken. Maar zijn die kinderen van Claudia komen liften uit Wenen ofzo? Of waarom staan die bij een truckstop te wachten?

En Glibbert.. mijn god Elsje. Als dat de laatste man op aarde was zou ik alsnog keihard wegrennen. Heb zelden een grotere creep gezien :{

Wim vond ik een beetje kinderachtig nu, jammer.
pi_220013045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 06:13 schreef pmponer het volgende:

[..]
Waarom niet? Het wordt toch uitgezonden, kan je er toch wat van vinden.
Omdat ik die schoonzoon er wel heel leuk uit vind zien :D

Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
En ach, ik reageerde ook even snel vanuit de unterbauch
pi_220013248
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Maar ook, die mensen hebben er niet voor gekozen om op de Nederlandse tv te verschijnen. Of ze moeten thuisblijven en Claudis's feestje overslaan.
Hij hoeft niet prominent naast z’n vriendin te staan of verschijnen en had echt wel uit beeld kunnen blijven. ;)

Ik denk dat als je voor zo’n uitgesproken kapsel en snor zit je er echt niet mee zit. Daarbij zag hij er toch prima uit. :)
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:22:18 #150
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220013436
Het is iig een statement, er zo uitzien

maar ik ben dan ook jaloers op het haar.
pi_220013517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
“Sodeknetter” :')

“NEEEE?? HÈ??”

Oh ze is stewardess. Dat verklaart dit achterlijke gedrag wel. :')
Collega van WhatElse!
pi_220013578
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Die Claudia is echt wel hysterisch met haar mond wagenwijd open aan het schreeuwen als ze een bekende ziet.
Als ik zo'n mensen zie, want het is altijd hetzelfde slag mensen, dan vraag ik mij altijd af hoe dat er in godsnaam in de slaapkamer aan toe moet gaan. :') :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_220013613
quote:

Ik vond hem wel een baas eigenlijk. :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_220013698
Hij ziet er in mijn beleving juist top uit ^O^
pi_220013726
Die tand om zijn hals had hij van mij weg mogen laten, voor de rest ^O^
pi_220014231
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
Halverwege op zijn schouder tikken. "Doe maar efkes wisselen, jonguh" ;)
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:22:13 #157
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220014360
Ik moet verplicht Winter vol Liefde kijken van mijn vriendin en daar vind ik wat van

Ok groetjes
Le Diable
pi_220014470
En die schoonzoon ziet er inderdaad uit alsof hij in de jaren 70 een vreemde professor met een Delorean heeft geassisteerd bij een experiment....
pi_220015632
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Glibbert en Elsje worden nog door die ander aangesproken op hun disrespectvolle klefferigheid waarvan zij dacht dat hij niet zou zien dat er al wat meer was tussen hun.
Respectloze
pi_220015871
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.
Op videoland is het vanaf de tijd dat het op tv begint gratis te kijken zonder abonnement.
pi_220015940
Ik vraag me net als in de zomer editie af waar ze deze mannen vandaan halen. In mijn omgeving ken ik niemand die maar enigzins op een Gilbert, Hans(bij Claudia) of Wim lijkt. Die Wim gedraagt zich ook echt als een kleuter(ook al heeft die ergens wel een punt).

Die vrouw bij Klaas had alle recht een beetje verbolgen te zijn, hij had ook eerlijk kunnen zeggen wat zijn dochter van haar vond en hij daardoor aan het twijfelen kwam.
pi_220016449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:53 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me net als in de zomer editie af waar ze deze mannen vandaan halen. In mijn omgeving ken ik niemand die maar enigzins op een Gilbert, Hans(bij Claudia) of Wim lijkt. Die Wim gedraagt zich ook echt als een kleuter(ook al heeft die ergens wel een punt).

Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.
Zo creepy als Gilbert is wel uniek te noemen. :D
pi_220016486
Ja, zo'n Wim ken ik best veel van zakelijke contacten. Niks aan verder.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:14:36 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220016523
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:

Gelukkig maar
pi_220016583
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Een type Wim is vrij normaal. Kom je genoeg tegen. Hans is ook niet uniek. Gewoon wat meer alternatief.
Het type Gilbert ben ik ook best wel eens tegengekomen, hoor! :Y
pi_220018330
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen. Ik gun Elsje inmiddels ook weinig goeds meer in dit programma.
anonieme razernist
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:19:06 #167
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220018359
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Echt zeg, die handjes op haar schouder tijdens het bowlen.
Maar dat is wel logisch, hij houdt van haar he.
pi_220018364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.
anonieme razernist
pi_220018377
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:41 schreef vosss het volgende:

[..]
De Rote Armee Faction belde, ze willen hun Mitglied terug. Maar prima uiterlijk, beter dan die quasi- nonchalante gestyleerde hipstervarianten die je in ons land meer ziet.

[ Bericht 8% gewijzigd door NoCigar op 06-02-2026 19:45:41 ]
anonieme razernist
pi_220018620
'Veel gekker dan dit kon ik het niet verzinnen' zei Hans, dus het zal wel niet honderd procent serieus geweest zijn. Er wordt hier en daar wat teveel van gemaakt,om die man helemaal af te kraken vanwege dit slaat nergens op.

[ Bericht 31% gewijzigd door NoCigar op 06-02-2026 19:58:14 ]
anonieme razernist
  Miss 200.000.000! vrijdag 6 februari 2026 @ 20:22:21 #171
367000 roos94
pi_220019323
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:19 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het zijn allemaal figuranten in het grote toneelstuk dat Claudia speelt.
Welk toneelstuk
  vrijdag 6 februari 2026 @ 21:46:00 #172
441440 aquawoman
Bitch please
pi_220020792
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:41 schreef NoCigar het volgende:
'Veel gekker dan dit kon ik het niet verzinnen' zei Hans, dus het zal wel niet honderd procent serieus geweest zijn. Er wordt hier en daar wat teveel van gemaakt,om die man helemaal af te kraken vanwege dit slaat nergens op.
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_220023836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:46 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik heb deze week gestruggled met de vraag of hans wat delusional is of vpro ironie beoefent. Ik neig naar het eerste maar ik vind hem nog steeds 10 keer leuker dan hanneke of klaas/natasja. Hij lheeft in ieder geval wel karakter.
Ik denk echt dat het inderdaad allemaal ironie is. Maar denk dat heel veel mensen dat niet oppakken. Als je dat wel doorziet is hij echt heel grappig. "mag ik jouw glas wijn opdrinken"? _O-
pi_220029436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, zo'n Wim ken ik best veel van zakelijke contacten. Niks aan verder.
Bij Wim denk ik aan hem: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rutger_de_Bekker

Alleen is dat persoon een karikatuur, en Wim niet.. Toch twee druppels Wimter..
pi_220044599
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:41 schreef vosss het volgende:

[..]
I love it, beetje jaren 70 type en dat spreekt mij meer aan dan al die weggeschoren hoofden van tegenwoordig.

Gilbert is de grootste engerd die ik ooit zag. Dat geile gedrag van hem ook. :|W En dan bewust tegen haar aan staan rijden om de ander te laten zien dat er al meer is tussen hen. Nee, ik begrijp Elsje niet. Vind ze ook totaal niet bij elkaar passen.
En Klaas kan niet kiezen en vraagt zijn dochter om bevestiging. Wat weet die er nou van? Ze heeft die vrouw amper ontmoet. En als je een vrouw kust dan denkt ze dat er misschien wel wat in kan zitten en kun je haar niet, net als bij de andere kandidate, bij de weg zetten als oud vuil. Nee, Klaas kan beter alleen blijven tot zich een geschikte dame aandient in zijn leven. Gewoon spontaan en niet een programma als dit. :N
pi_220050344
Klaas is duidelijk iemand voor wie geldt dat zijn nieuwe partner precies moet zijn zoals hij in zijn hoofd heeft. Hanneke heeft dat ook. Daarom denk ik dat beiden ook als single het programma uitgaan, hoewel ik ze allebei het wel gun: ik vind hun allebei redelijk sympathiek, alleen zodra iemand een beetje buiten hun lijntje komt is het mis.
pi_220052353
Klaas en Hanneke moeten lekker vrijgezel blijven, zeker Hanneke zo'n ultra saaie muts met ultra saaie dates. Maken totaal geen TV.
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 februari 2026 @ 08:15:22 #178
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_220052922
Is Hans die man met dat halflange haar blij Claudia? Die zou wel leuk en grappig zijn als het niet zo autistisch zou zijn. Ik denk dat hij de helft meent en als hij ziet dat mensen lachen zegt hij dat het een grapje was.
pi_220052938
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:51 schreef jaha het volgende:
Klaas is duidelijk iemand voor wie geldt dat zijn nieuwe partner precies moet zijn zoals hij in zijn hoofd heeft. Hanneke heeft dat ook. Daarom denk ik dat beiden ook als single het programma uitgaan, hoewel ik ze allebei het wel gun: ik vind hun allebei redelijk sympathiek, alleen zodra iemand een beetje buiten hun lijntje komt is het mis.
Precies dit.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 februari 2026 @ 20:34:14 #180
22592 crew  Ole
pi_220059536
We zijn er weer! c_/
pi_220059547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Klaas en Hanneke moeten lekker vrijgezel blijven, zeker Hanneke zo'n ultra saaie muts met ultra saaie dates. Maken totaal geen TV.
Het hele seizoen is saai omdat er geen echte spraakmakende types rondlopen, wellicht met uitzondering van Claudia die echt wat bijzonders brengt. TV-maak materiaal is echt wat anders dan date-materiaal. Een aantal seizoenen geleden had je natuurlijk mensen als Richard (Portugal) en Jacob (Portugal) en hoewel ze vaak heel vervelend (kuch *authentiek*) in de omgang waren leverde het wel spectaculaire tv op.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 februari 2026 @ 20:36:56 #182
22592 crew  Ole
pi_220059561
Goed zo Mathijs!
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:37:54 #183
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220059569
Zonde van Klaas en dingetje.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220059596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:35 schreef jaha het volgende:

[..]
Het hele seizoen is saai omdat er geen echte spraakmakende types rondlopen, wellicht met uitzondering van Claudia die echt wat bijzonders brengt. TV-maak materiaal is echt wat anders dan date-materiaal. Een aantal seizoenen geleden had je natuurlijk mensen als Richard (Portugal) en Jacob (Portugal) en hoewel ze vaak heel vervelend (kuch *authentiek*) in de omgang waren leverde het wel spectaculaire tv op.
Nu noem je twee mensen uit de zomereditie op.

Elk winterseizoen is saai(er). De zomereditie is levendig.
(Ik kijk nog wel met plezier. Maar het is wat rustig.)
pi_220059615
Wacht ff hoor. Was het nou een coverband Pink Floyd of de echte band?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 februari 2026 @ 20:41:49 #186
22592 crew  Ole
pi_220059624
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor. Was het nou een coverband Pink Floyd of de echte band?
Coverband
pi_220059631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:41 schreef Ole het volgende:

[..]
Coverband
Ah dan had ik het goed begrepen. Dan snap ik het dat ze ging skippen. :7
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 februari 2026 @ 20:44:37 #188
22592 crew  Ole
pi_220059649
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ah dan had ik het goed begrepen. Dan snap ik het dat ze ging skippen. :7
Ja is nogal een verschil!
pi_220059654
Zo Gilbert heeft er weer één uitgeschakeld.
pi_220059789
Hoe leuk ik Claudia ook vind. Het zou smullen zijn als hij weg wil. Wellicht haar favo man.
Bij Monique nog meer smullen als die ene het straks misschien meer als vriendschap ziet. Kan ze met de gezellige Wim verder. :D
pi_220059793
Ik kijk met een schuin oog vandaag ivm de Olympische Spelen...

Mooi dat Matthijs de eer aan zichzelf heeft gehouden ^O^

Wel vreemd dat Nederlandse nummerborden, waar je praktisch niks mee kan, worden geblurd en de Zweedse volop in beeld worden gelaten. Juist met een Zweeds nummerbord kun je zo'n beetje het hele hebben en houden van iemand achterhalen...

Jammer dat Raoul vertrekt. Dat had wel iets kunnen worden :Y
pi_220059864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik kijk met een schuin oog vandaag ivm de Olympische Spelen...

Mooi dat Matthijs de eer aan zichzelf heeft gehouden ^O^

Wel vreemd dat Nederlandse nummerborden, waar je praktisch niks mee kan, worden geblurd en de Zweedse volop in beeld worden gelaten. Juist met een Zweeds nummerbord kun je zo'n beetje het hele hebben en houden van iemand achterhalen...

Jammer dat Raoul vertrekt. Dat had wel iets kunnen worden :Y
nvm niet goed gelezen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 februari 2026 @ 21:19:54 #193
22592 crew  Ole
pi_220059906
Ieuwwwwwww....
Lijken wel pubers
pi_220059911
Gilbert wordt alleen nog maar enger nu hij ze stuk voor stuk elimineert met zijn aanwezigheid bij Elsje. Als je al woorden als 'ik hou van je 'gebruikt ben je wel een beetje af en snap je het niet helemaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220059919
"Soms moet het schuren om het te laten glanzen". Uit zijn mond klinkt dat zo ontzettend smerig :r
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:26:13 #196
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220059960
Ik zie Raoul nog wel een keer via een achterdeurtje terugkomen.
pi_220059971
Ik denk dat Claudia en Raoel best wel meer dan een klik hebben. Dat komt vast na al die opnames wel goed.
pi_220059991
Ik heb me een kusje laten geven. :')

Even huilen onder je kleedje.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 februari 2026 @ 21:30:27 #199
22592 crew  Ole
pi_220059994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Claudia en Raoel best wel meer dan een klik hebben. Dat komt vast na al die opnames wel goed.
Zou zo maar kunnen.
pi_220060017
Te laat ingestart hier, Hans boft maar weer met Mickey. Lijkt me een leuk mens. Iris vind ik maar een creep.

En Raoul heeft een goeie keus gemaakt, snap het helemaal met al die camera's op je snufferd
Die gaan wel contacten later gok ik
pi_220060019
Die huurhut en gasten-hut van Hanneke straalt zowel van buiten als binnen DDR gezelligheid uit.

Heb al eerder hier geschreven dat ik niet dood gevonden zou willen worden in zo'n wintersport plaats.
Voor een week is het leuk maar daarna weer fijn naar huis.

Iedere keer weer die berg op alsof het nooit verveelt ;-)

Weet trouwens niet waarom een vent hier in NL z'n stek zou opgeven om daar bij Hanneke in te trekken

Ze werkt daar als een soort ZZP-er in de marketing, (dus tijdelijk ingehuurd), Ze huurt er een degelijk maar minstens zo saai appartement. Ze heeft praktisch gezien nul binding en vastigheid met Oostenrijk om voor haar daar naartoe af te reizen.
pi_220060026
Pak em honties, pak Glibbert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')