Je vraagt er niet om maar ik ben van Ziggo naar Delta gegaan, en minder enthousiast. En dat heeft dan vooral te maken met de tvkijk functies.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.
((en ot, heb je Ziggo ook gehad, is KPN fijner?)
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:15 schreef Silenus het volgende:
Luisteren jullie trouwens de reality check - winter vol liefde-podcast? Ik vond de aflevering van gisteren heel grappig, kan het aanraden.
Ja, wel ietwat omslachtigquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.
Kom van ziggo, maar kpn deed me een financieel aantrekkelijk aanbodquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.
((en ot, heb je Ziggo ook gehad, is KPN fijner?)
Beetje zoals half bekend Nederland dat op Ibiza woont.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Zit nog de aflevering van gisteren terug te kijken. Die nieuwe man bij Elsje gooit alles op hun zweedse connectie, maar ondertussen spreekt ie geen zweeds en gaat daar alleen maar met nederlanders omWat doe je daar dan vraag ik me af.
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan een paar kusjes uitdelen (op de mond) en de volgende dag maar Marja haar koffers pakken.
Dat deed niet goed natuurlijk (waar bemoeit ze zich mee) maar ja als hij het niet voelt heeft het geen zin maar dan geef je iemand ook geen kus op de mond.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.
Voor dat gesprek zag ik ook geen vonk bij hem. Zij wil wel.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.
Wat doet ze verkeerd als hij haar mening vraagt?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed niet goed natuurlijk (waar bemoeit ze zich mee) maar ja als hij het niet voelt heeft het geen zin maar dan geef je iemand ook geen kus op de mond.
Nee zag ook geen vonk, maar wat gaat ie haar dan nog knuffelen en kussen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor dat gesprek zag ik ook geen vonk bij hem. Zij wil wel.
Soms zeggen de kandidaten ook dat ‘dat’ die ene persoon is waar ze het meest naar uit keken. Misschien was het voor hem deze.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Huh, ineens is Klaas een hele andere man bij die nieuwe vrouw?Zat hij al die tijd al op haar te wachten ofzo?
Misschien hopen dat er dan een vlammetje gaat branden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zag ook geen vonk, maar wat gaat ie haar dan nog knuffelen en kussen?
Ik vond het raar, ze zag haar 1 minuut. Hou je mening even voor je en laat je vader het lekker zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doet ze verkeerd als hij haar mening vraagt?
De vader vraagt er nog steeds zelf om.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het raar, ze zag haar 1 minuut. Hou je mening even voor je en laat je vader het lekker zelf uitzoeken.
Ja duhhh!! wat vind je van haar? Ik vond het onnodig negatief.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vader vraagt er nog steeds zelf om.
Ja super basic kamer. Ohhh wat mooi ohh gewellllllllllldigquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
“Sodeknetter”![]()
“NEEEE?? HÈ??”
Oh ze is stewardess. Dat verklaart dit achterlijke gedrag wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |