Balen zeg!quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Sterf Ziggo Sterf
Hieronder berichten over het niet meer kunnen doorspoelen.
https://community.vodafon(...)spoelen/td-p/1800646
quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En allebei wel het neusje(...) er voor.
hij is extreem met alles, lopen, sporten, schapenkoppen vreten en nu dit weer, vreemde vent wil teveel bewijzenquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:56 schreef Soury het volgende:
Hans had zijn house muziek al klaar staan. Ja joh lekker anderhalf uur hakkuh.... tuurlijk
Dat viel me ook op.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij accepteert zijn echte leeftijd al zeker 30 jaar niet, en daar gaat hij nu zeker niet mee beginnen.
Lekker in blote bast 2 dagen kajakken en dan je eigen lam slachten zodat je het ook er lekker uit kan lepelen. Dat is het echte leven dat is Hans.
Ondertussen als een half tamme staan kloten met twee bijlen op elkaar om een blokkie door te hakken.
ik ben benieuwd of we de hals van zijn nieuwe gegadigde nog te zien krijgen, of is daar te zien dat ze eigenlijk al een stukkie ouder is
wat ze angstvallig verbergt achter een stuntelig gebreid lappie.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij accepteert zijn echte leeftijd al zeker 30 jaar niet, en daar gaat hij nu zeker niet mee beginnen.
Lekker in blote bast 2 dagen kajakken en dan je eigen lam slachten zodat je het ook er lekker uit kan lepelen. Dat is het echte leven dat is Hans.
Ondertussen als een half tamme staan kloten met twee bijlen op elkaar om een blokkie door te hakken.
ik ben benieuwd of we de hals van zijn nieuwe gegadigde nog te zien krijgen, of is daar te zien dat ze eigenlijk al een stukkie ouder is
quote:Ik hou van je, lieverd? Zei Gilbert dat nou echt? Dit moet een grap zijn. Zometeen komt Fans Bauer als ober binnen en blijkt Mathijs in Bananensplit te zitten. ‘Hahaha, daar trapte je mooi in hè Mathijs. Ik zag je wel beteuterd kijken, jij kale nathals. Natuurlijk hou ik niet van die vrouw. Ik ken d’r pas 6 dagen. Hou op, schei uit zeg. Hahaha, dat je daar intrapt zeg. Hahahahaha.’
Ach, de nieuwe hengst kan het ook allemaal niet helpen. Dit is pas zijn eerste date sinds 35 jaar. En sindsdien is-ie eigenlijk iedere dag bezig met sneeuwruimen of grasmaaien. Zo druk zelfs dat-ie soms vergeet om naar bed te gaan. Niet lullig bedoeld natuurlijk, maar ik snap nu wel waarom zijn vrouw is weggegaan. Die lag daar steeds maar te wachten in bed, terwijl Mathijs de kantjes nog aan het knippen was. Zo werkt dat niet in een huwelijk.
Ondertussen heb ik trouwens ook een bericht gekregen van de voetbalmaten van Gilbert. Of ik even een boodschap wil doorgeven. Gilbert, ik weet dat je meeleest, komt-ie: ‘Hey ouwe geilbak, we missen jou ook hoor. De dolle donderdagavond is een stuk minder dol zonder jou. Maar we gunnen jou de liefde, dus neem je tijd. We houden van je, lieverd.’
In het buurland Noorwegen is Hans nog altijd heel erg zijn best aan het doen om indruk te maken op een vrouw die zijn dochter had kunnen zijn. En omdat zijn sportieve prestaties niet helemaal uit de verf komen, gooit hij het over een andere boeg: muziek. Hans is een grote fan van Armin van Buuren. Opa loopt ieder festival af met zijn gekke armbewegingen. Pilletje in de mik en gaan met die banaan.
Benieuwd wat Hans verder nog van stal haalt om te bewijzen dat hij jong van geest is. Ik gok dat-ie morgen verklapt dat six seven zijn favoriete woord is. Na het bereiden van een zilte zee-egel natuurlijk, want dat is zijn specialiteit. Gebakken zee-egel met een sausje van zeesterrenschijt onder het genot van een glaasje stierhaaienbloed.
Snel door naar de vrouw die ik niet zo snel een zeester van onderen zie oppakken. Hanneke vindt haar mannen al snel saai, maar ik heb ernstige twijfels of Hanneke zelf wel zo’n feestbeest is. Persoonlijk zou ik dan toch liever met opa naar Armin gaan. Little Timmy heeft dat ook in de gaten en verzint dat hij zijn dochtertje mist. Slimme Timmy (goeie rapnaam trouwens). Zelden iemand zo opgelucht naar huis zien gaan.
Nieuwe man Dave heeft in de horeca gewerkt en kan dus heel goed een glas wijn inschenken. Proost. Bon apetit. Guten Abend. Hij vroeg of Hanneke Nederland mist. Dat is niet het geval. Alleen een Tikkie sturen, dat mist ze wel. Als je in Oostenrijk de volgende ochtend de sni sna schnappies wil verrekenen, is dat heel ingewikkeld. Daarom kun je maar beter zo veel mogelijk drinken, dan weet niemand het meer.
Zuipen is aan Klaas niet zo besteed. Maar klimmen daarentegen, doet Klaas vaak (sorry, laatste keer). Hij wordt in Oostenrijk ook wel de Dutch Spiderman genoemd. Alleen door hemzelf trouwens, maar dat geeft niet. Marja vond de klimwand ook verrassend leuk en volgens Klaas deed ze dat zo goed, dat ze wel een drankje verdiend had. Kon ze meteen afgekeurd worden door dochterlief. Wel sneu, Marja shit happens.
Tot slot Monique. Daar kwam iemand met een staartje en hij nam bloembollen mee die zijn naam dragen: Peter. Leuk bedacht, alleen jammer dat Monique een hekel heeft aan gladiolen. Iets te vaak meegedaan aan de Vierdaagse waarschijnlijk. Ook Wim baalde, want die had net bloembollen in grond gezet. Wat een gedoe. Dit heeft niets meer met vakantie te maken.
Morgen gaat Wim klagen bij zijn reisorganisatie. Samen met de grap van Gilbert én het liedje van Hans belooft het dé uitzending van deze week te worden. Wat kan een mens zich ergens op verheugen hè?
Wie is Matthijs? Ik ben echt slecht in de namen deze editiequote:Op woensdag 4 februari 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
Het clubje leuke mannen is losgelaten.Hup Matthijs
Net zo saai als zij dus dat past welquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
Ok interessant die gast bij Hanneke. Sales en management (in een strandtent)
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb sinds heel kort kpn, zal eens kijken of ik het op kan nemen en 10 minuten later in kan starten
Zo deed ik dat met ziggo ook vaak, en dan reclame heerlijk doorspoelen
quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
Ok interessant die gast bij Hanneke. Sales en management (in een strandtent)
Nogal. deed me denken aan zo'n filmpje dat ik wel eens op Fok! voorbij zie komen: Andries Knevel en Thijs van den Brink die luisteren naar death metal (volgens mij in ieder geval): die lege blikken van ze in de camera zijn erg grappig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:55 schreef Blues het volgende:
Ongemakkelijk gedoe dat hossen op de bank bij Hans![]()
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Balen zeg!
Heb het net getest met kpn, en ik kan wel gewoon doorspoelen terwijl de opname nog loopt
Volgende keer kijk ik weer live mee want zonder Fok! is er echt geen reet aan
Je vraagt er niet om maar ik ben van Ziggo naar Delta gegaan, en minder enthousiast. En dat heeft dan vooral te maken met de tvkijk functies.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.
((en ot, heb je Ziggo ook gehad, is KPN fijner?)
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:15 schreef Silenus het volgende:
Luisteren jullie trouwens de reality check - winter vol liefde-podcast? Ik vond de aflevering van gisteren heel grappig, kan het aanraden.
Ja, wel ietwat omslachtigquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat ik doe om het vooruitspoel probleem op te vangen is, later beginnen met kijken maar dan wel vanaf het begin, en dan bij het eerste reclame blok overschakelen op live kijken en dan terug spoelen. Ja het is wat gedoe maar je hebt dan geen of een stuk minder reclames te verwerken.
Kom van ziggo, maar kpn deed me een financieel aantrekkelijk aanbodquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Teruglezen is minder.
((en ot, heb je Ziggo ook gehad, is KPN fijner?)
Beetje zoals half bekend Nederland dat op Ibiza woont.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Zit nog de aflevering van gisteren terug te kijken. Die nieuwe man bij Elsje gooit alles op hun zweedse connectie, maar ondertussen spreekt ie geen zweeds en gaat daar alleen maar met nederlanders omWat doe je daar dan vraag ik me af.
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan een paar kusjes uitdelen (op de mond) en de volgende dag maar Marja haar koffers pakken.
Dat deed niet goed natuurlijk (waar bemoeit ze zich mee) maar ja als hij het niet voelt heeft het geen zin maar dan geef je iemand ook geen kus op de mond.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.
Voor dat gesprek zag ik ook geen vonk bij hem. Zij wil wel.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal die dochter wel wat mee te maken hebben. Anders begrijp ik er echt helemaal niks van.
Wat doet ze verkeerd als hij haar mening vraagt?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed niet goed natuurlijk (waar bemoeit ze zich mee) maar ja als hij het niet voelt heeft het geen zin maar dan geef je iemand ook geen kus op de mond.
Nee zag ook geen vonk, maar wat gaat ie haar dan nog knuffelen en kussen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor dat gesprek zag ik ook geen vonk bij hem. Zij wil wel.
Soms zeggen de kandidaten ook dat ‘dat’ die ene persoon is waar ze het meest naar uit keken. Misschien was het voor hem deze.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Huh, ineens is Klaas een hele andere man bij die nieuwe vrouw?Zat hij al die tijd al op haar te wachten ofzo?
Misschien hopen dat er dan een vlammetje gaat branden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zag ook geen vonk, maar wat gaat ie haar dan nog knuffelen en kussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |