abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220060019
Die huurhut en gasten-hut van Hanneke straalt zowel van buiten als binnen DDR gezelligheid uit.

Heb al eerder hier geschreven dat ik niet dood gevonden zou willen worden in zo'n wintersport plaats.
Voor een week is het leuk maar daarna weer fijn naar huis.

Iedere keer weer die berg op alsof het nooit verveelt ;-)

Weet trouwens niet waarom een vent hier in NL z'n stek zou opgeven om daar bij Hanneke in te trekken

Ze werkt daar als een soort ZZP-er in de marketing, (dus tijdelijk ingehuurd), Ze huurt er een degelijk maar minstens zo saai appartement. Ze heeft praktisch gezien nul binding en vastigheid met Oostenrijk om voor haar daar naartoe af te reizen.
pi_220060026
Pak em honties, pak Glibbert
pi_220060042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
Te laat ingestart hier, Hans boft maar weer met Mickey. Lijkt me een leuk mens. Iris vind ik maar een creep.

En Raoul heeft een goeie keus gemaakt, snap het helemaal met al die camera's op je snufferd
Die gaan wel contacten later gok ik
Ik snap echt niet wat die vrouwen in Hans zien, hij is dan wel wat jong van geest en (zegt hij?) nog rete vitaal maar ik vind het echt een ouwe man in doen en laten en uiterlijk. Er zijn zat mannen op leeftijd die er een stuk beter uit zien.
Oh en Iris vind ik ook een nepperd en een creepy figuur.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220060070
Iris toont nul interesse.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220060081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik snap echt niet wat die vrouwen in Hans zien, hij is dan wel wat jong van geest en (zegt hij?) nog rete vitaal maar ik vind het echt een ouwe man in doen en laten en uiterlijk. Er zijn zat mannen op leeftijd die er een stuk beter uit zien.
Oh en Iris vind ik ook een nepperd en een creepy figuur.
Ik heb zijn uitnodigingsfilmpje niet gezien, maar ik snap em ook niet helemaal
Zal ook wel iets met de omgeving te maken hebben, 'het avontuur in het noorden' ofzo

En die Iris met haar verzorgingsachtergrond (?) en het leeftijdsverschil brrrr, bijzonder intrigerend
pi_220060084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Iris toont nul interesse.
Stukje ASS, plus all over creepyness

[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 10-02-2026 21:53:15 ]
pi_220060136
Een Monique en een Robin komen bij mij steeds normaler over, naarmate het programma vordert
Sjeeeeses ik zit er in hoor :D
  dinsdag 10 februari 2026 @ 21:59:23 #208
208890 June.
Seriously?
pi_220060151
Elsje kan beter alle toekomstige mannen naar huis sturen. Ze geeft hen toch geen kans en laat glibberige Gilbert lekker over haar heen glijden. :r
Shine bright like a diamond.
pi_220060194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:57 schreef Kanaroe het volgende:
Een Monique en een Robin komen bij mij steeds normaler over, naarmate het programma vordert
Sjeeeeses ik zit er in hoor :D
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220060221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.
Ja echt, ik zie Robin en Pearl nu ook echt als een stelletje en die Mandy als een indringer _O-
  dinsdag 10 februari 2026 @ 22:23:08 #211
208890 June.
Seriously?
pi_220060284
Ik zet ook mijn geld in op Raoul en Claudia na de uitzending hoor.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 22:46:25 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220060420
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:34 schreef Kanaroe het volgende:

En Raoul heeft een goeie keus gemaakt, snap het helemaal met al die camera's op je snufferd

Je weet toch waarvoor je tekent voordat je aan zo'n programma begint?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 februari 2026 @ 22:58:51 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220060460
Wim wordt steeds erger met zijn jaloerse competatieve gedrag. Bah.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220060614
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik denk niet dat sommige beseffen hoe groot de impact is van een camera op je neus. Ik snap wel een beetje wat hij zegt dat het geen goede basis is om een relatie op te bouwen zeker als er meerdere mannen zijn. Zei het al eerder denk dat hij en Claudia zeker wel gevoelens hebben maar dat de setting voor hem te veel werd.
pi_220060678
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat lijkt mij wel inderdaad
Maar het ook daadwerkelijk meemaken en dan ook ècht gevoelens krijgen voor iemand op tv lijkt mij wel erg lastig.
Raoul kwam bij mij wel integer over i.t.t. veel andere deelnemers, hij vond het gewoon te intiem om met het publiek te delen, denk ik

Plus wat @Soury hierboven zegt
  woensdag 11 februari 2026 @ 08:11:10 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220061281
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:23 schreef June. het volgende:
Ik zet ook mijn geld in op Raoul en Claudia na de uitzending hoor.
Hij heeft al wat toegelicht (pos/neg) in Boulevard.
Voor wie er meer over wil weten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220061447
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:59 schreef June. het volgende:
Elsje kan beter alle toekomstige mannen naar huis sturen. Ze geeft hen toch geen kans en laat glibberige Gilbert lekker over haar heen glijden. :r
Wel zonde voor Elsje zelf, want Gilbert geeft volgens mij totaal niet om haar. Voor hem is het een spel dat hij probeert te winnen. En Elsje tuint er met beide ogen in.
pi_220064541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is nog steeds een hork en wil van alle walletjes vreten die er zijn.
En kan iemand die Wim een knal voor zijn harses geven, wat een eikel.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220064783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:11 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik, maar kijk nooit Boulevard.. heb je een samenvatting? Of is dat een te grote spoiler :D
pi_220064812
quote:
Zij is Hyper Mandy, Hyper Mandy
’t Is soms net een echte vent
En veel gelul op elk moment
Zij is Hyper Mandy, Hyper Mandy

Gelukkig gaat Hyper Mandy morgen naar huis. Ik hoop dat het wel een beetje aan het begin van de uitzending zit, want ik kan niet meer. Robin is het inmiddels ook poepzat. Dat mannelijke gedrag, die flauwe grappen en dat geklets over hoe ze het mes gebruikt.

Ik had vroeger ook zo’n collega die alles vertelde wat ze aan het doen was. “Hmmm, eens even kijken, als ik nou deze tabel hier plaats… Oh nee, dat is niet handig… Hey, wat is dat? Oh, een mailtje van Tom… Oh nee, dat meen je niet… Hij komt gewoon niet volgende week... Potverdorie wat balen zeg… Nou ja, dan moet ik Frank maar vragen om de banners mee te nemen… Eens kijken, waar was ik gebleven… Oh ja, die tabel…”

Als je de hele dag met zo’n persoon op kantoor zit, duurt de dag lang, kan ik jullie vertellen. Zo moet Pearl zich ook voelen met Hyper Mandy de hele dag om haar heen. Gelukkig gaf het elandenpark een beetje afleiding. Daar moesten ze natuurlijk wel heen, want Zweden = eland. En Billy, Pax en Ektorp natuurlijk, maar dat is reclame dus dat hebben ze eruit geknipt. Pearl vond vooral de bizons bizonder. Ze maakt hem gewoon.

In Noorwegen heeft Hans hele andere problemen, want er was iets met de linker voorband. Waarschijnlijk te veel spiritus gebruikt. En er kwam ook nog een andere vrouw bij. Mickey. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, want Hans was nog niet klaar met kijken naar Iris. Die doet iets met hem. ‘Binnen gebeurt er iets bij mij’, aldus opa Hans. Volgens mij is het gewoon ordinaire geiligheid, maar zoiets zeg je niet op tv natuurlijk.

Mickey is waarschijnlijk snel weer vertrokken, maar dat is geen punt. Ze is namelijk vrij snel verliefd en meestal is dat niet op een man. Het kan bijvoorbeeld op een lantaarnpaal zijn, een bosmarmot of een hoopje sneeuw. Nee, over die Mickey hoeven we ons geen enkele zorgen te maken.

Bij Elsje heeft Mathijs slecht geslapen. Hij vond het gedrag van Gilbelsje gisteravond respectloos naar hem toe en besloot er iets van te zeggen. Gilbert gaf aan dat hij dat niet bewust deed. ‘Soms gaat mijn hand ineens naar haar billen. Ik wil dat eigenlijk zelf ook niet. En toen jij naar de wc ging, draaide mijn tong ineens rondjes in haar linker oor. Daar baal ik van en het spijt me.’

Met Mathijs terug naar huis had Gilbert zijn vrouwtje weer voor zich alleen. En als klap op de vuurpijl gingen ze ook nog met sledehonden rijden en kaneelbroodjes eten bij het vuur. ‘Het is hier echt www.ikwilnietmeerweg.nl’, aldus Gilbert.

Ik zag dat de bewuste domeinnaam inmiddels gereserveerd is. Wel jammer, want ik had er wat leuks mee willen doen. Gelukkig is www.ikbengeilegilbert.nl nog beschikbaar. Ik overweeg ook om er een carnavalskraker van te maken:

Ja ja ja, ik ben geile Gilbert
Ik glibber en ik glij
Want als ik Elsje zie
Dan ben ik oh zo blij

Wordt een dikke hit, dat zie je zo.

In Zwitserland zit Wim nog altijd te wachten totdat Monique zijn liefde beantwoordt. De Australische Pink Floyd was geen succes, maar Wim heeft nog wat troeven achter de hand: Peter wegpesten bijvoorbeeld. Zo heeft Wim bewust de spoelknop van de wc gemold in de hoop dat Peter dat niet kon repareren. Helaas voor Wim lukte dat wel.

Plan C is om Peter te ontmoedigen om ooit naar Zwitserland te komen. ‘Dat zeg jij wel zo makkelijk, maar je kunt echt niet zomaar hier komen wonen hoor. Ze zijn hier heel streng, met name voor mannen met leren jasjes en paardenstaartjes. Als ze je na tienen zo op straat zien lopen, proppen ze je mond vol met bedorven Zwitserse kaas en dwingen ze je dat door te slikken. Iemand die ik ken is op die manier vergiftigd. Ik zou het dus toch nog even heroverwegen als ik jou was.’

Het meest droevige van vanavond was uiteraard het vertrek van Raoul. Zijn hond heeft een nekhernia en dat is natuurlijk sneu genoeg. Maar wat ook meespeelde, is dat hij het niet trekt om Claudia te leren kennen met Hans International de hele tijd in zijn nek. Iemand die elke ochtend weer tien nieuwe landen opsomt waar hij geweest is, dat is natuurlijk loodzwaar.

Bovendien ligt er nog een ander gevaar op de loer. Want wie zegt dat Hans niet in een andere vuilniszak nog een oud jasje heeft gevonden, dat morgen aantrekt en ineens ‘You’re the First, the Last, My Everything’ van Barry White inzet. Dat risico wil je niet nemen.

Dus Raoul vertrekt. Zonder banaan, maar met een warme kus van Claudia. Een definitief afscheid? We zullen zien.

Morgen gaat André darten met Lisette. Knap dat die man feilloos aanvoelt wat vrouwen leuk vinden.
Rick Evers.

pi_220064970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Graag echt in een spoiler ;) Of helemaal niet. :+
  woensdag 11 februari 2026 @ 16:14:08 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220065485
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Graag echt in een spoiler ;) Of helemaal niet. :+
Huh? Ik wijs er gewoon op dat Boulevard een interview met hem heeft. Voor de liefhebber. Is online te vinden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220065611
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Huh? Ik wijs er gewoon op dat Boulevard een interview met hem heeft. Voor de liefhebber. Is online te vinden.
Blues vroeg om een samenvatting, vandaar.
Was niet rot bedoeld, meer angst voor een spoiler.
pi_220066055
Haha, vond Pearl wel grappig, een bizon, heel bijzonder. En Claudia, wil je nog iets meenemen, een banaan?

En hoe die hond naar Geilbert keek.
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:19:11 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220067172
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 16:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Blues vroeg om een samenvatting, vandaar.
Was niet rot bedoeld, meer angst voor een spoiler.
Ah
Hier is het item te bekijken.
Niet bekijken als je niets wilt weten.

[ Bericht 21% gewijzigd door Duderinnetje op 11-02-2026 19:29:39 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 februari 2026 @ 20:34:01 #226
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220068901
Moest de aflevering van gisteren eerst nog terugkijken. Zou Elsje even heel hard door elkaar willen schudden. Alsof je naar een film zit te kijken waarin de praktijken van een loverboy gevolgd worden :{
pi_220069042
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Moest de aflevering van gisteren eerst nog terugkijken. Zou Elsje even heel hard door elkaar willen schudden. Alsof je naar een film zit te kijken waarin de praktijken van een loverboy gevolgd worden :{
Elsje is zelf ook vervelend bezig met dat eten voeren. Doet dat even niet
pi_220069229
Goedenavond, ik heb ineens ondertiteling...of is dat altijd zo
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 februari 2026 @ 21:01:30 #229
22592 crew  Ole
pi_220069242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
Goedenavond, ik heb ineens ondertiteling...of is dat altijd zo
Ik ook! Nee niet altijd
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 februari 2026 @ 21:02:03 #230
22592 crew  Ole
pi_220069247
Mandy laat die man eens uitpraten!
pi_220069254
Leuke vrouw die Mandy. _O_ Deed die niet iets in de thuiszorg oid.
Zo’n vrouw die je zeker aan je bed wil hebben als je ziek bent. O+
pi_220069264
Waarom gaat Robin eerst vragen hoe ze het vindt? Terwijl hij al weet dat hij naar huis gaat sturen. Apart wel
Leuke vrouw bij Klaas maar het lijkt wel alsof ze elke keer een soort proef moeten doorstaan, gelukkig vind Barbara het leuk om te doen.
pi_220069270
Je bent zelf kil en koud en niet heel gezellig Iris
Mein gott, knap staaltje projectie
pi_220069318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:05 schreef Kanaroe het volgende:
Je bent zelf kil en koud en niet heel gezellig Iris
Mein gott, knap staaltje projectie
Nog een prestatie dat het kaarsvet smelt bij haar.
pi_220069324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:04 schreef Soury het volgende:
Waarom gaat Robin eerst vragen hoe ze het vindt? Terwijl hij al weet dat hij naar huis gaat sturen. Apart wel
Leuke vrouw bij Klaas maar het lijkt wel alsof ze elke keer een soort proef moeten doorstaan, gelukkig vind Barbara het leuk om te doen.
Omdat Robin nog steeds gewoon een simpele, horkerige vent is.
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 februari 2026 @ 21:09:55 #236
22592 crew  Ole
pi_220069330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Nog een prestatie dat het kaarsvet smelt bij haar.
:')
pi_220069351
Mickey is gek op Hans.
Hans is gek op Iris.
Iris is gek op niemand en geniet van haar moment op de tv.
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:14:46 #238
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220069382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mickey is gek op Hans.
Hans is gek op Iris.
Fixed.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220069413
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mickey is gek op Hans.
Hans is gek op Iris.
En dan nog even zo'n seksueel getint grapje erin gooien met haar kaarsvet. Die pakt Hans helemaal in terwijl er geen sprankje gevoelens is bij haar. Kansloos voor Mickey
pi_220069425
Kouwe Iris kan leuk met die kinky Hans die bij Claudia zit :! O-)
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:25:08 #241
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220069456
Je zou maar bij Hanneke komen een enorme klik hebben en dan niet kunnen skieen.
pi_220069464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:25 schreef pmponer het volgende:
Je zou maar bij Hanneke komen een enorme klik hebben en dan niet kunnen skieen.
Kan je het toch leren.
pi_220069475
Oei Hans probeerde woorden in Mickey's mond te leggen toen hij vroeg of ze wel daar zou kunnen aarden. Moeilijk? zei hij gelijk _O- Hij wil haar het liefst zo snel mogelijk wieberen.
pi_220069485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Oei Hans probeerde woorden in Mickey's mond te leggen toen hij vroeg of ze wel daar zou kunnen aarden. Moeilijk? zei hij gelijk _O- Hij wil haar het liefst zo snel mogelijk wieberen.
Volgens mij verstond hij haar niet. Zij zei "mogelijk"
pi_220069497
De stewardess wil 1 dag per week naar de bergen en 6 naar de stad. Die kan daar niet wonen. _O-
pi_220069502
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
De stewardess wil 1 dag per week naar de bergen en 6 naar de stad. Die kan daar niet wonen. _O-
Inderdaad!
En Klaas draait er weer omheen tegenover haar
pi_220069522
Mooi nummer, there's a limit to your love O+
pi_220069528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:29 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Volgens mij verstond hij haar niet. Zij zei "mogelijk"
Hij zei dat ze waarschijnlijk een andere indruk heeft om daar te wonen. Toen snel moeilijk? voordat ze antwoordde dat alles mogelijk was. :')
pi_220069536
Ze is niet geïnteresseerd. Ze blijft toch zitten. :')
pi_220069542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij zei dat ze waarschijnlijk een andere indruk heeft om daar te wonen. Toen snel moeilijk? voordat ze antwoordde dat alles mogelijk was. :')
Ah, oké
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:37:56 #251
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220069551
Mickey zou daar zo niet gelukkig worden. Ga lekker naar huis, Jottum!
pi_220069555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:33 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi nummer, there's a limit to your love O+
Ja! Kon t niet plaatsen maar meteen even opgezocht, dank.
pi_220069603
Twin Peaks muziekje O+ bij Iris
pi_220069615
Wat spuit Robin allemaal in die hottub?
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:55:49 #255
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220069653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
Wat spuit Robin allemaal in die hottub?
Een soort anti vaginale schimmel olie ofzo
pi_220069662
Gezellig borrelen met Hanneke haar vrienden en twee kleuter *O* Party ....
pi_220069674
Klaas heeft een grap gemaakt *O* *O*
pi_220069687
En nog een grap! Moet niet gekker worden Klaas
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:01:24 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220069701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:58 schreef Kanaroe het volgende:
Klaas heeft een grap gemaakt *O* *O*
Ja Klaas heeft zijn dooie vrouw op zijn arm getatoot.. leuke info voor je verse date ^O^
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:01:55 #260
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220069707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:00 schreef Kanaroe het volgende:
En nog een grap! Moet niet gekker worden Klaas
Ja maar na een nachtje slapen blijk je niet op dezelfde pagina te zitten.
Klaas, het is niet je vrouw....
pi_220069708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ja Klaas heeft zijn dooie vrouw op zijn arm getatoot.. leuke info voor je verse date ^O^
Had ie beter meteen gewoon kunnen vertellen i.p.v. die misplaatste grap over de parenclub 8)7
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:02:40 #262
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220069711
quote:

[..]
tja, dan moeten mensen niet naar betekenis van je tattoo's vragen toch?
Wat moet je dan zeggen? Het lekker bij die parenclub laten?
pi_220069714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja maar na een nachtje slapen blijk je niet op dezelfde pagina te zitten.
Klaas, het is niet je vrouw....
Ik denk dat Klaas beter geen alcohol kan drinken
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:03:46 #264
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220069718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik denk dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie. (en mogelijk zijn dochter ook niet)
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:04:26 #265
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220069723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
tja, dan moeten mensen niet naar betekenis van je tattoo's vragen toch?
Wat moet je dan zeggen? Het lekker bij die parenclub laten?
Zoiezo al je priveleven op je lichaam laten zetten is te dom voor woorden :N
pi_220069735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik denk dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie. (en mogelijk zijn dochter ook niet)
Daar lijkt het wel op inderdaad
Aan een overleden partner kan niemand tippen dus de dames lopen sws 1-0 achter
pi_220069747
quote:

[..]
Nou het is een teken en geen portret. Overdrijven is ook een vak.
pi_220069761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:04 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Zoiezo al je priveleven op je lichaam laten zetten is te dom voor woorden :N
Nou ja privé leven? Iets als herinnering van zijn vrouw wat hij kan zien als hij klimt. Vond het wel mooi, beter dan een naam of een gezicht :X
pi_220069793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.
Die stoere bonk die eerste was daar had hem onder tafel gezopen en lekker Spaans kunnen lullen :P
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:14:56 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220069820
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja privé leven? Iets als herinnering van zijn vrouw wat hij kan zien als hij klimt. Vond het wel mooi, beter dan een naam of een gezicht :X
Nou ja, ik ga niet mee in die bullshit , als alles top uitwerkt ( waar ik niet in geloof..) en de Date van Klaas tot in lengte van dagen tegen die "Herinnering" aan moet liggen ;)
pi_220069855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:

[..]
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.
Die stoere bonk die eerste was daar had hem onder tafel gezopen en lekker Spaans kunnen lullen :P
Haha, ja Mylene, die was gewoon mee gaan darten met de locals

Maar Klaas heeft al eerder na een drankje een dame lopen paaien en de volgende dag spijt gekregen
Zo bedoelde ik het
pi_220069900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:14 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nou ja, ik ga niet mee in die bullshit , als alles top uitwerkt ( waar ik niet in geloof..) en de Date van Klaas tot in lengte van dagen tegen die "Herinnering" aan moet liggen ;)
Vond het niet iets storends qua tattoo maar persoonlijk zou ik het al moeilijk vinden om met een weduwnaar te daten. Doe mij maar een gescheiden kerel dan :+
pi_220069934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind André ook helemaal niks.

Waar ik aan het begin hoopte dat hij als eerste iemand zou vinden. Neh.
Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders. :')
pi_220069962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders. :')
Ja die tietenfoto's had hij wel even weg moeten halen, maar het is een simpele ziel en die moet een simpele meid hebben.
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:32:26 #275
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220069963
quote:

[..]

Kalenders moet hij lekker zelf weten.
Maar ik vind hem ook echt een rare kwibus inderdaad.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220070109
Rick Evers:
quote:
Lieve Lisette,

Dat viel niet mee hè, dat dartavondje. En je kon natuurlijk niet weten dat de vrienden van André allemaal bejaarde Spanjaarden waren. Zag je die gast met die hanenkam? Dat leek verdorie Peter Wright wel. Oh nee, sorry. Die ken jij natuurlijk niet.

Dat je niets met darten hebt, zag ik al toen je de eerste darts gooide. Het leek alsof je aan het speerwerpen was. Geeft verder niets, maar doe maar niet meer. En ga ook maar niet meer mee op maandagavond. Nooit meer. Ik heb namelijk een veel beter idee voor jou.

Vanaf nu is maandagavond meisjesavond. Laat Dré lekker pijltjes gooien en cerveza’s drinken met zijn caballero’s. Hoe langer hij wegblijft, hoe beter. Dan heb jij meer tijd voor jouw favoriete Netflix-serie. Pak er een flesje rood bij, koop een paar lekkere huissokken en misschien zelfs een dikke poes voor op schoot. Maandagavond is vanaf nu jouw favoriete avond.

Graag gedaan,
Rick

Bij Hans op de BSO was het knutseldag vandaag. De kinderen mochten allemaal een paar kaarsen uitzoeken en tekeningen maken met het druppende vet. Iris maakte een boom, Hans een schapenkop en Mickey zat maar wat te druppen. Na afloop mocht iedereen zijn eigen tekening mee naar huis nemen.

Iris vroeg of Hans nog plannen had om naakt op tafel te gaan liggen voor een ander spelletje met kaarsenvet. Ik ben blij dat dit plan de realisatiefase uiteindelijk niet gehaald heeft. Een oude man met 1 voet en 1 piemel schreeuwend op tafel omdat een magere vrouw heel gefocusseerd kaarsvet op zijn torsø druppelt. Niet bepaald een situation waar ik naar uitkijk.

Snel door naar het liefste stel van dit seizoen. Robin en Pearl. Zien jullie dat, Gilbert en Elsje? Zo kan het ook hè? Elkaar leuk vinden, maar toch van elkaar afblijven omdat er nog een derde persoon is. Diepe buiging voor Robin, Pearl en ook voor Hyper Mandy die haar vertrek mega sportief oppakt.

Dan de persoon waarvan niemand eigenlijk weet waarom ze meedoet. De kijkers niet, Hanneke zelf niet en de mannen die langskomen ook niet. Eerder gingen de niet-zingende vrachtwagenchauffeur en Little Timmy al met gierende bandjes naar huis en nu is er iemand op bezoek die weliswaar zijn best doet, maar ondertussen de fles kinderchampagne met geen mogelijkheid open krijgt. Zucht.

Leuk detail: Dave (zo heet die gast bij Hanneke) vroeg of Hanneke kamerplanten heeft. Deze vraag was natuurlijk voor Claudia bedoeld. Ik denk dat zij morgen weer aan de beurt is. Benieuwd welke trui Hans International dan aan heeft.

Oh wacht, we zijn er nog helemaal niet. Was ik toch bijna Klaas vergeten. En hij had nog wel zo’n spannende date bedacht: ijsklimmen. Dat hoort namelijk bij Klaas als Bassie bij Adriaan. Of zoals de ouwe berggeit het zelf zegt: ‘ik ben graag in het ijs onderweg’. Barbara vindt ijsklimmen, sneeuw en bergen ook leuk, maar lekker winkelen in Hoog Catharijne heeft ook wel wat.

Ze sloten de dag af in een restaurantje waar ze elkaars tattoos bespraken. Klaas heeft een ohm-teken dat hem aan zijn vrouw herinnert en Barbara een kompas. Zo kan ze altijd de weg naar huis vinden. En dat komt mooi uit, want Klaas lijkt er morgen alweer tabak van te hebben. Die heeft dus overduidelijk zijn dochter gesproken.

Tot morgen!

Rick, ik had verwacht dat je nog iets zou zeggen over die blotevrouwenkalenders bij André in de garage. Ikzelf ook, maar ja. Je kunt niet alles hebben. Bovendien: hij heeft ze niet zelf opgehangen hè.

donderdag 12 februari 2026 @ 08:46:56 #277
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220071141
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:32 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Kalenders moet hij lekker zelf weten.
Maar ik vind hem ook echt een rare kwibus inderdaad.
Ik heb ze niet opgehangen, maar ik kijk er wel naar huhuhuhuh.
Echt kerel, je bent geen 14 meer toch? clown.
  donderdag 12 februari 2026 @ 09:07:22 #278
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220071250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Hij had ze wellicht even weg kunnen halen ja. Maar er zijn meer klushokken/garages waar volwassen mannen werken en waar zo’n kalender hangt. Meestal wel bij het wat simpeler volk ja. :D

Wat mij meer stoort zijn die sneren van haar. Zou dat echt niet tof vinden. Al denk ik dat dat grappen uit ongemak zijn voor haar. Wellicht wil ze leuk gevonden worden. Zo van: kijk mij vlot, grappig en ad rem zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220071501
Hard gelachen om dat typische darts shirtje, dan zie je er direct nog een stuk simpeler uit dan die al is.
pi_220071819
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Rick Evers.

[ link | afbeelding ]
Geweldig!!!!!!!!!!!!! _O- _O- _O-
pi_220071928
quote:

[..]

Een typische vrijgezel. Enige wat hij naast zijn werk doet in de weinige vrije tijd die overblijft is aan die motor kloten en darten. Gezellig!!!!!!!!!!!!! ^O^
pi_220071946
Haha, dat mensen zich druk maken om die kalenders. Ja dat is de tijdgeest tegenwoordig, back to the 50's. Laat die jongen lekker, ziet hij ook een keer een naakte vrouw.
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:12:48 #283
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220071949
ik had in het begin mijn bedenkingen bij Robin maar ik vind hem wel leuk met Pearl. (Ondanks het feit dat iedereen al vroeg wist hoe hun verhaal is geëindigd Ze passen goed bij elkaar..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220072017
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef Puzzie het volgende:
ik had in het begin mijn bedenkingen bij Robin maar ik vind hem wel leuk met Pearl. (Ondanks het feit dat iedereen al vroeg wist hoe hun verhaal is geëindigd Ze passen goed bij elkaar..
In het begin heeft hij het een beetje verpest door zijn allereerste gaste te trakteren op lege kasten en koeling en er geen eten in huis was gehaald en hij alles maar aan haar overliet. Inmiddels is hij verbeterd en heeft nu een leuke kokkin en afwashulp in huis dus waarom nog ruilen? *O*
pi_220072163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik denk dat hij die kalenders heel normaal vind en schrok er een beetje van dat het haar opviel en de camera die lekker inzoomde >:)
  donderdag 12 februari 2026 @ 11:25:34 #286
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220072624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik denk dat hij die kalenders heel normaal vind en schrok er een beetje van dat het haar opviel en de camera die lekker inzoomde >:)
zou heel goed kunnen, maar dan kan je toch zeggen, ja dat vind ik mooi.
Nou ja het zal het moment ook wel zijn.
pi_220074053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef Chea49 het volgende:

[..]
In het begin heeft hij het een beetje verpest door zijn allereerste gaste te trakteren op lege kasten en koeling en er geen eten in huis was gehaald en hij alles maar aan haar overliet. Inmiddels is hij verbeterd en heeft nu een leuke kokkin en afwashulp in huis dus waarom nog ruilen? *O*
Ik vind dat Robin goed en respectvol is omgegaan met de aanwezigheid van Mandy, terwijl hij eigenlijk al wel voor Pearl heeft gekozen, maar in het begin was het een enorme hork en mensen veranderen simpelweg gewoon niet, hij doet nu wat meer zijn best, maar ik ben toch bang dat zodra het in kannen en kruiken is met Pearl en hij zich comfortabel voelt gewoon weer de "oude" Robin word, hij beperkt zich tot de airfryer en magnetron en als Pearl wat "ingewikkelder" wil eten moet ze zelf maar boodschappen doen en koken.
pi_220075459
quote:

[..]

Andre zoekt geen vrouw, zijn moeder wil een schoondochter, waar kennen we dat ook al weer van?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220076860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat mensen zich druk maken om die kalenders. Ja dat is de tijdgeest tegenwoordig, back to the 50's. Laat die jongen lekker, ziet hij ook een keer een naakte vrouw.
Inderdaad, wat een gezeur over die kalenders.
Dat was vroegurrrrrrrrr heel normaal. Ze hingen bij iedere dealer in de garage. Nauwelijks vulgair te noemen.
Het zijn inmiddels bijna collector items.

Snap niet waarom men tegenwoordig zo preuts is, terwijl men wel graag naar Real life programma beelden kijkt waarin kandidaten intiem en of vreemdgaan of elkaar de hersens willen inslaan.

Andre blijft uiteindelijk wel iemand die zelfs met externe hulp lastig aan de vrouw te brengen is. Draaiende camera erbij schijnt ook niet te helpen / wennen.

Hij is een goede partij voor iemand die op een dood kruispunt in de bergen, 7 dagen per week in een hotel wilt wonen en werken.

Moeders is een gezellige vrouw ondanks dat ze wel heel erg graag een schoondochter wilt.
Met vader is het onmogelijk ruzie maken. Heeft nergens een mening over, laat zich niet horen en glimlacht alles stilletjes weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 12-02-2026 18:20:12 ]
pi_220078106
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:39 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Inderdaad, wat een gezeur over die kalenders.
Dat was vroegurrrrrrrrr heel normaal. Ze hingen bij iedere dealer in de garage. Nauwelijks vulgair te noemen.
Het zijn inmiddels bijna collector items.

Heeft helemaal niks met preuts te maken :') , eerder met gebrek aan klasse.
Ook vroeger zijn er mensen geweest die het smakeloos vonden.
Maar niet simpele André met z’n opmerkingen die ook richting ordinair gaan.

Maar ieder z’n ding hoor. :)
pi_220079354
Jeetje Klaas Vaak, laat lekker, doe eens gek en geniet van die vrouw als je haar leuk vindt. Dat gezeur over de toekomst :{w
Stel dat het een jaartje lange afstand relatie is so what !!! Wat een moeilijke vent.
pi_220079379
Klaas had moeten vragen om een vrije vrouw zonder enkele vorm van verantwoordelijkheid.
Joh op deze manier wordt het hem niet.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2026 @ 20:46:35 #293
22592 crew  Ole
pi_220079381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Jeetje Klaas Vaak, laat lekker, doe eens gek en geniet van die vrouw als je haar leuk vindt. Dat gezeur over de toekomst :{w
Stel dat het een jaartje lange afstand relatie is so what !!! Wat een moeilijke vent.
Heb het gevoel dat een vrouw bij hem aan alle eisen moet voldoen.
pi_220079390
Hans voelt dat de nieuwe zich opdringt.
Hij vindt Iris leuk maar zij denkt dat ze een blok aan zijn been is hahaha
pi_220079393
Hans zit zo weer zonder Grietje
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2026 @ 20:47:18 #296
22592 crew  Ole
pi_220079394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Klaas had moeten vragen om een vrije vrouw zonder enkele vorm van verantwoordelijkheid.
Joh op deze manier wordt het hem niet.
Dan vindt hij alsnog wel wat.
pi_220079399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:47 schreef Kanaroe het volgende:
Hans zit zo weer zonder Grietje
in zijn nietje zit hij zo
pi_220079409
Klaas wil gelijk de band hebben zoals hij met zijn vrouw had en vergeet "even" dat er waarschijnlijk toen ook een 'aanloopje' nodig was.
pi_220079481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Ja maar het is geen jaartje.

Bij veel mensen zie je dat ze daar nooit zouden willen wonen en / of het kan niet vanwege kinderen.
Die vrouw wil ook niet 7 dagen per week in de bergen wonen.
Waarom reageert zij met al die verschillen dan? Deze mensen die een oproep doen zoeken bijna altijd iemand die bij ze komt wonen. :)

Er doen gewoon een hoop mensen mee voor het stukje tv. Even bekend worden. Net als die jongen bij Hanneke met een klein zoontje.
pi_220079485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:47 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
in zijn nietje zit hij zo
Is dat een uitdrukking? In je nietje zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')