Ja! Kon t niet plaatsen maar meteen even opgezocht, dank.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:33 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi nummer, there's a limit to your love
Een soort anti vaginale schimmel olie ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
Wat spuit Robin allemaal in die hottub?
Ja maar na een nachtje slapen blijk je niet op dezelfde pagina te zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:00 schreef Kanaroe het volgende:
En nog een grap! Moet niet gekker worden Klaas
Had ie beter meteen gewoon kunnen vertellen i.p.v. die misplaatste grap over de parenclubquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Klaas heeft zijn dooie vrouw op zijn arm getatoot.. leuke info voor je verse date
tja, dan moeten mensen niet naar betekenis van je tattoo's vragen toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Klaas heeft zijn dooie vrouw op zijn arm getatoot.. leuke info voor je verse date
Ik denk dat Klaas beter geen alcohol kan drinkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar na een nachtje slapen blijk je niet op dezelfde pagina te zitten.
Klaas, het is niet je vrouw....
Dat zou zomaar kunnen, ik denk dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie. (en mogelijk zijn dochter ook niet)quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaas beter geen alcohol kan drinken
Zoiezo al je priveleven op je lichaam laten zetten is te dom voor woordenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
tja, dan moeten mensen niet naar betekenis van je tattoo's vragen toch?
Wat moet je dan zeggen? Het lekker bij die parenclub laten?
Daar lijkt het wel op inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik denk dat hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie. (en mogelijk zijn dochter ook niet)
Nou het is een teken en geen portret. Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja privé leven? Iets als herinnering van zijn vrouw wat hij kan zien als hij klimt. Vond het wel mooi, beter dan een naam of een gezichtquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoiezo al je priveleven op je lichaam laten zetten is te dom voor woorden
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaas beter geen alcohol kan drinken
Nou ja, ik ga niet mee in die bullshit , als alles top uitwerkt ( waar ik niet in geloof..) en de Date van Klaas tot in lengte van dagen tegen die "Herinnering" aan moet liggenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja privé leven? Iets als herinnering van zijn vrouw wat hij kan zien als hij klimt. Vond het wel mooi, beter dan een naam of een gezicht
Haha, ja Mylene, die was gewoon mee gaan darten met de localsquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.
Die stoere bonk die eerste was daar had hem onder tafel gezopen en lekker Spaans kunnen lullen
Vond het niet iets storends qua tattoo maar persoonlijk zou ik het al moeilijk vinden om met een weduwnaar te daten. Doe mij maar een gescheiden kerel danquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga niet mee in die bullshit , als alles top uitwerkt ( waar ik niet in geloof..) en de Date van Klaas tot in lengte van dagen tegen die "Herinnering" aan moet liggen
Ik vind André ook helemaal niks.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
André mag het ook al niet meer. Nou je gaat wel lekker hard met dat bier. Tip André zo'n zeikerd wil je niet hebben.
Die stoere bonk die eerste was daar had hem onder tafel gezopen en lekker Spaans kunnen lullen
Ja die tietenfoto's had hij wel even weg moeten halen, maar het is een simpele ziel en die moet een simpele meid hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind André ook helemaal niks.
Waar ik aan het begin hoopte dat hij als eerste iemand zou vinden. Neh.
Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders.
Kalenders moet hij lekker zelf weten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind André ook helemaal niks.
Waar ik aan het begin hoopte dat hij als eerste iemand zou vinden. Neh.
Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |