Ik snap echt niet wat die vrouwen in Hans zien, hij is dan wel wat jong van geest en (zegt hij?) nog rete vitaal maar ik vind het echt een ouwe man in doen en laten en uiterlijk. Er zijn zat mannen op leeftijd die er een stuk beter uit zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
Te laat ingestart hier, Hans boft maar weer met Mickey. Lijkt me een leuk mens. Iris vind ik maar een creep.
En Raoul heeft een goeie keus gemaakt, snap het helemaal met al die camera's op je snufferd
Die gaan wel contacten later gok ik
Ik heb zijn uitnodigingsfilmpje niet gezien, maar ik snap em ook niet helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat die vrouwen in Hans zien, hij is dan wel wat jong van geest en (zegt hij?) nog rete vitaal maar ik vind het echt een ouwe man in doen en laten en uiterlijk. Er zijn zat mannen op leeftijd die er een stuk beter uit zien.
Oh en Iris vind ik ook een nepperd en een creepy figuur.
Stukje ASS, plus all over creepynessquote:
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:57 schreef Kanaroe het volgende:
Een Monique en een Robin komen bij mij steeds normaler over, naarmate het programma vordert
Sjeeeeses ik zit er in hoor
Ja echt, ik zie Robin en Pearl nu ook echt als een stelletje en die Mandy als een indringerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.
Je weet toch waarvoor je tekent voordat je aan zo'n programma begint?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:34 schreef Kanaroe het volgende:
En Raoul heeft een goeie keus gemaakt, snap het helemaal met al die camera's op je snufferd
Ik denk niet dat sommige beseffen hoe groot de impact is van een camera op je neus. Ik snap wel een beetje wat hij zegt dat het geen goede basis is om een relatie op te bouwen zeker als er meerdere mannen zijn. Zei het al eerder denk dat hij en Claudia zeker wel gevoelens hebben maar dat de setting voor hem te veel werd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch waarvoor je tekent voordat je aan zo'n programma begint?
Dat lijkt mij wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch waarvoor je tekent voordat je aan zo'n programma begint?
Hij heeft al wat toegelicht (pos/neg) in Boulevard.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:23 schreef June. het volgende:
Ik zet ook mijn geld in op Raoul en Claudia na de uitzending hoor.
Wel zonde voor Elsje zelf, want Gilbert geeft volgens mij totaal niet om haar. Voor hem is het een spel dat hij probeert te winnen. En Elsje tuint er met beide ogen in.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:59 schreef June. het volgende:
Elsje kan beter alle toekomstige mannen naar huis sturen. Ze geeft hen toch geen kans en laat glibberige Gilbert lekker over haar heen glijden.
Het is nog steeds een hork en wil van alle walletjes vreten die er zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig he? Ik vond het echt een hork in het begin. Maar hij smelt ook voor die dame, dat is echt leuk om te zien.
Ik, maar kijk nooit Boulevard.. heb je een samenvatting? Of is dat een te grote spoilerquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij heeft al wat toegelicht (pos/neg) in Boulevard.
Voor wie er meer over wil weten.
Rick Evers.quote:Zij is Hyper Mandy, Hyper Mandy
’t Is soms net een echte vent
En veel gelul op elk moment
Zij is Hyper Mandy, Hyper Mandy
Gelukkig gaat Hyper Mandy morgen naar huis. Ik hoop dat het wel een beetje aan het begin van de uitzending zit, want ik kan niet meer. Robin is het inmiddels ook poepzat. Dat mannelijke gedrag, die flauwe grappen en dat geklets over hoe ze het mes gebruikt.
Ik had vroeger ook zo’n collega die alles vertelde wat ze aan het doen was. “Hmmm, eens even kijken, als ik nou deze tabel hier plaats… Oh nee, dat is niet handig… Hey, wat is dat? Oh, een mailtje van Tom… Oh nee, dat meen je niet… Hij komt gewoon niet volgende week... Potverdorie wat balen zeg… Nou ja, dan moet ik Frank maar vragen om de banners mee te nemen… Eens kijken, waar was ik gebleven… Oh ja, die tabel…”
Als je de hele dag met zo’n persoon op kantoor zit, duurt de dag lang, kan ik jullie vertellen. Zo moet Pearl zich ook voelen met Hyper Mandy de hele dag om haar heen. Gelukkig gaf het elandenpark een beetje afleiding. Daar moesten ze natuurlijk wel heen, want Zweden = eland. En Billy, Pax en Ektorp natuurlijk, maar dat is reclame dus dat hebben ze eruit geknipt. Pearl vond vooral de bizons bizonder. Ze maakt hem gewoon.
In Noorwegen heeft Hans hele andere problemen, want er was iets met de linker voorband. Waarschijnlijk te veel spiritus gebruikt. En er kwam ook nog een andere vrouw bij. Mickey. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, want Hans was nog niet klaar met kijken naar Iris. Die doet iets met hem. ‘Binnen gebeurt er iets bij mij’, aldus opa Hans. Volgens mij is het gewoon ordinaire geiligheid, maar zoiets zeg je niet op tv natuurlijk.
Mickey is waarschijnlijk snel weer vertrokken, maar dat is geen punt. Ze is namelijk vrij snel verliefd en meestal is dat niet op een man. Het kan bijvoorbeeld op een lantaarnpaal zijn, een bosmarmot of een hoopje sneeuw. Nee, over die Mickey hoeven we ons geen enkele zorgen te maken.
Bij Elsje heeft Mathijs slecht geslapen. Hij vond het gedrag van Gilbelsje gisteravond respectloos naar hem toe en besloot er iets van te zeggen. Gilbert gaf aan dat hij dat niet bewust deed. ‘Soms gaat mijn hand ineens naar haar billen. Ik wil dat eigenlijk zelf ook niet. En toen jij naar de wc ging, draaide mijn tong ineens rondjes in haar linker oor. Daar baal ik van en het spijt me.’
Met Mathijs terug naar huis had Gilbert zijn vrouwtje weer voor zich alleen. En als klap op de vuurpijl gingen ze ook nog met sledehonden rijden en kaneelbroodjes eten bij het vuur. ‘Het is hier echt www.ikwilnietmeerweg.nl’, aldus Gilbert.
Ik zag dat de bewuste domeinnaam inmiddels gereserveerd is. Wel jammer, want ik had er wat leuks mee willen doen. Gelukkig is www.ikbengeilegilbert.nl nog beschikbaar. Ik overweeg ook om er een carnavalskraker van te maken:
Ja ja ja, ik ben geile Gilbert
Ik glibber en ik glij
Want als ik Elsje zie
Dan ben ik oh zo blij
Wordt een dikke hit, dat zie je zo.
In Zwitserland zit Wim nog altijd te wachten totdat Monique zijn liefde beantwoordt. De Australische Pink Floyd was geen succes, maar Wim heeft nog wat troeven achter de hand: Peter wegpesten bijvoorbeeld. Zo heeft Wim bewust de spoelknop van de wc gemold in de hoop dat Peter dat niet kon repareren. Helaas voor Wim lukte dat wel.
Plan C is om Peter te ontmoedigen om ooit naar Zwitserland te komen. ‘Dat zeg jij wel zo makkelijk, maar je kunt echt niet zomaar hier komen wonen hoor. Ze zijn hier heel streng, met name voor mannen met leren jasjes en paardenstaartjes. Als ze je na tienen zo op straat zien lopen, proppen ze je mond vol met bedorven Zwitserse kaas en dwingen ze je dat door te slikken. Iemand die ik ken is op die manier vergiftigd. Ik zou het dus toch nog even heroverwegen als ik jou was.’
Het meest droevige van vanavond was uiteraard het vertrek van Raoul. Zijn hond heeft een nekhernia en dat is natuurlijk sneu genoeg. Maar wat ook meespeelde, is dat hij het niet trekt om Claudia te leren kennen met Hans International de hele tijd in zijn nek. Iemand die elke ochtend weer tien nieuwe landen opsomt waar hij geweest is, dat is natuurlijk loodzwaar.
Bovendien ligt er nog een ander gevaar op de loer. Want wie zegt dat Hans niet in een andere vuilniszak nog een oud jasje heeft gevonden, dat morgen aantrekt en ineens ‘You’re the First, the Last, My Everything’ van Barry White inzet. Dat risico wil je niet nemen.
Dus Raoul vertrekt. Zonder banaan, maar met een warme kus van Claudia. Een definitief afscheid? We zullen zien.
Morgen gaat André darten met Lisette. Knap dat die man feilloos aanvoelt wat vrouwen leuk vinden.
Graag echt in een spoilerquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij heeft al wat toegelicht (pos/neg) in Boulevard.
Voor wie er meer over wil weten.
Huh? Ik wijs er gewoon op dat Boulevard een interview met hem heeft. Voor de liefhebber. Is online te vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag echt in een spoilerOf helemaal niet.
![]()
Blues vroeg om een samenvatting, vandaar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Ik wijs er gewoon op dat Boulevard een interview met hem heeft. Voor de liefhebber. Is online te vinden.
Ahquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blues vroeg om een samenvatting, vandaar.
Was niet rot bedoeld, meer angst voor een spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |