abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220070109
Rick Evers:
quote:
Lieve Lisette,

Dat viel niet mee hè, dat dartavondje. En je kon natuurlijk niet weten dat de vrienden van André allemaal bejaarde Spanjaarden waren. Zag je die gast met die hanenkam? Dat leek verdorie Peter Wright wel. Oh nee, sorry. Die ken jij natuurlijk niet.

Dat je niets met darten hebt, zag ik al toen je de eerste darts gooide. Het leek alsof je aan het speerwerpen was. Geeft verder niets, maar doe maar niet meer. En ga ook maar niet meer mee op maandagavond. Nooit meer. Ik heb namelijk een veel beter idee voor jou.

Vanaf nu is maandagavond meisjesavond. Laat Dré lekker pijltjes gooien en cerveza’s drinken met zijn caballero’s. Hoe langer hij wegblijft, hoe beter. Dan heb jij meer tijd voor jouw favoriete Netflix-serie. Pak er een flesje rood bij, koop een paar lekkere huissokken en misschien zelfs een dikke poes voor op schoot. Maandagavond is vanaf nu jouw favoriete avond.

Graag gedaan,
Rick

Bij Hans op de BSO was het knutseldag vandaag. De kinderen mochten allemaal een paar kaarsen uitzoeken en tekeningen maken met het druppende vet. Iris maakte een boom, Hans een schapenkop en Mickey zat maar wat te druppen. Na afloop mocht iedereen zijn eigen tekening mee naar huis nemen.

Iris vroeg of Hans nog plannen had om naakt op tafel te gaan liggen voor een ander spelletje met kaarsenvet. Ik ben blij dat dit plan de realisatiefase uiteindelijk niet gehaald heeft. Een oude man met 1 voet en 1 piemel schreeuwend op tafel omdat een magere vrouw heel gefocusseerd kaarsvet op zijn torsø druppelt. Niet bepaald een situation waar ik naar uitkijk.

Snel door naar het liefste stel van dit seizoen. Robin en Pearl. Zien jullie dat, Gilbert en Elsje? Zo kan het ook hè? Elkaar leuk vinden, maar toch van elkaar afblijven omdat er nog een derde persoon is. Diepe buiging voor Robin, Pearl en ook voor Hyper Mandy die haar vertrek mega sportief oppakt.

Dan de persoon waarvan niemand eigenlijk weet waarom ze meedoet. De kijkers niet, Hanneke zelf niet en de mannen die langskomen ook niet. Eerder gingen de niet-zingende vrachtwagenchauffeur en Little Timmy al met gierende bandjes naar huis en nu is er iemand op bezoek die weliswaar zijn best doet, maar ondertussen de fles kinderchampagne met geen mogelijkheid open krijgt. Zucht.

Leuk detail: Dave (zo heet die gast bij Hanneke) vroeg of Hanneke kamerplanten heeft. Deze vraag was natuurlijk voor Claudia bedoeld. Ik denk dat zij morgen weer aan de beurt is. Benieuwd welke trui Hans International dan aan heeft.

Oh wacht, we zijn er nog helemaal niet. Was ik toch bijna Klaas vergeten. En hij had nog wel zo’n spannende date bedacht: ijsklimmen. Dat hoort namelijk bij Klaas als Bassie bij Adriaan. Of zoals de ouwe berggeit het zelf zegt: ‘ik ben graag in het ijs onderweg’. Barbara vindt ijsklimmen, sneeuw en bergen ook leuk, maar lekker winkelen in Hoog Catharijne heeft ook wel wat.

Ze sloten de dag af in een restaurantje waar ze elkaars tattoos bespraken. Klaas heeft een ohm-teken dat hem aan zijn vrouw herinnert en Barbara een kompas. Zo kan ze altijd de weg naar huis vinden. En dat komt mooi uit, want Klaas lijkt er morgen alweer tabak van te hebben. Die heeft dus overduidelijk zijn dochter gesproken.

Tot morgen!

Rick, ik had verwacht dat je nog iets zou zeggen over die blotevrouwenkalenders bij André in de garage. Ikzelf ook, maar ja. Je kunt niet alles hebben. Bovendien: hij heeft ze niet zelf opgehangen hè.

donderdag 12 februari 2026 @ 08:46:56 #277
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220071141
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:32 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Kalenders moet hij lekker zelf weten.
Maar ik vind hem ook echt een rare kwibus inderdaad.
Ik heb ze niet opgehangen, maar ik kijk er wel naar huhuhuhuh.
Echt kerel, je bent geen 14 meer toch? clown.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 12 februari 2026 @ 09:07:22 #278
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220071250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Hij had ze wellicht even weg kunnen halen ja. Maar er zijn meer klushokken/garages waar volwassen mannen werken en waar zo’n kalender hangt. Meestal wel bij het wat simpeler volk ja. :D

Wat mij meer stoort zijn die sneren van haar. Zou dat echt niet tof vinden. Al denk ik dat dat grappen uit ongemak zijn voor haar. Wellicht wil ze leuk gevonden worden. Zo van: kijk mij vlot, grappig en ad rem zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220071501
Hard gelachen om dat typische darts shirtje, dan zie je er direct nog een stuk simpeler uit dan die al is.
pi_220071819
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Rick Evers.

[ link | afbeelding ]
Geweldig!!!!!!!!!!!!! _O- _O- _O-
pi_220071928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind André ook helemaal niks.

Waar ik aan het begin hoopte dat hij als eerste iemand zou vinden. Neh.
Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders. :')
Een typische vrijgezel. Enige wat hij naast zijn werk doet in de weinige vrije tijd die overblijft is aan die motor kloten en darten. Gezellig!!!!!!!!!!!!! ^O^
pi_220071946
Haha, dat mensen zich druk maken om die kalenders. Ja dat is de tijdgeest tegenwoordig, back to the 50's. Laat die jongen lekker, ziet hij ook een keer een naakte vrouw.
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:12:48 #283
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220071949
ik had in het begin mijn bedenkingen bij Robin maar ik vind hem wel leuk met Pearl. (Ondanks het feit dat iedereen al vroeg wist hoe hun verhaal is geëindigd Ze passen goed bij elkaar..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220072017
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef Puzzie het volgende:
ik had in het begin mijn bedenkingen bij Robin maar ik vind hem wel leuk met Pearl. (Ondanks het feit dat iedereen al vroeg wist hoe hun verhaal is geëindigd Ze passen goed bij elkaar..
In het begin heeft hij het een beetje verpest door zijn allereerste gaste te trakteren op lege kasten en koeling en er geen eten in huis was gehaald en hij alles maar aan haar overliet. Inmiddels is hij verbeterd en heeft nu een leuke kokkin en afwashulp in huis dus waarom nog ruilen? *O*
pi_220072163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik denk dat hij die kalenders heel normaal vind en schrok er een beetje van dat het haar opviel en de camera die lekker inzoomde >:)
  donderdag 12 februari 2026 @ 11:25:34 #286
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220072624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik denk dat hij die kalenders heel normaal vind en schrok er een beetje van dat het haar opviel en de camera die lekker inzoomde >:)
zou heel goed kunnen, maar dan kan je toch zeggen, ja dat vind ik mooi.
Nou ja het zal het moment ook wel zijn.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220074053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef Chea49 het volgende:

[..]
In het begin heeft hij het een beetje verpest door zijn allereerste gaste te trakteren op lege kasten en koeling en er geen eten in huis was gehaald en hij alles maar aan haar overliet. Inmiddels is hij verbeterd en heeft nu een leuke kokkin en afwashulp in huis dus waarom nog ruilen? *O*
Ik vind dat Robin goed en respectvol is omgegaan met de aanwezigheid van Mandy, terwijl hij eigenlijk al wel voor Pearl heeft gekozen, maar in het begin was het een enorme hork en mensen veranderen simpelweg gewoon niet, hij doet nu wat meer zijn best, maar ik ben toch bang dat zodra het in kannen en kruiken is met Pearl en hij zich comfortabel voelt gewoon weer de "oude" Robin word, hij beperkt zich tot de airfryer en magnetron en als Pearl wat "ingewikkelder" wil eten moet ze zelf maar boodschappen doen en koken.
pi_220075459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind André ook helemaal niks.

Waar ik aan het begin hoopte dat hij als eerste iemand zou vinden. Neh.
Het leek een goedzak, maar zo lief vind ik hem niet. En dan van die ordinaire opmerkingen en kalenders. :')
Andre zoekt geen vrouw, zijn moeder wil een schoondochter, waar kennen we dat ook al weer van?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220076860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat mensen zich druk maken om die kalenders. Ja dat is de tijdgeest tegenwoordig, back to the 50's. Laat die jongen lekker, ziet hij ook een keer een naakte vrouw.
Inderdaad, wat een gezeur over die kalenders.
Dat was vroegurrrrrrrrr heel normaal. Ze hingen bij iedere dealer in de garage. Nauwelijks vulgair te noemen.
Het zijn inmiddels bijna collector items.

Snap niet waarom men tegenwoordig zo preuts is, terwijl men wel graag naar Real life programma beelden kijkt waarin kandidaten intiem en of vreemdgaan of elkaar de hersens willen inslaan.

Andre blijft uiteindelijk wel iemand die zelfs met externe hulp lastig aan de vrouw te brengen is. Draaiende camera erbij schijnt ook niet te helpen / wennen.

Hij is een goede partij voor iemand die op een dood kruispunt in de bergen, 7 dagen per week in een hotel wilt wonen en werken.

Moeders is een gezellige vrouw ondanks dat ze wel heel erg graag een schoondochter wilt.
Met vader is het onmogelijk ruzie maken. Heeft nergens een mening over, laat zich niet horen en glimlacht alles stilletjes weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 12-02-2026 18:20:12 ]
pi_220078106
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:39 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Inderdaad, wat een gezeur over die kalenders.
Dat was vroegurrrrrrrrr heel normaal. Ze hingen bij iedere dealer in de garage. Nauwelijks vulgair te noemen.
Het zijn inmiddels bijna collector items.

Heeft helemaal niks met preuts te maken :') , eerder met gebrek aan klasse.
Ook vroeger zijn er mensen geweest die het smakeloos vonden.
Maar niet simpele André met z’n opmerkingen die ook richting ordinair gaan.

Maar ieder z’n ding hoor. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220079354
Jeetje Klaas Vaak, laat lekker, doe eens gek en geniet van die vrouw als je haar leuk vindt. Dat gezeur over de toekomst :{w
Stel dat het een jaartje lange afstand relatie is so what !!! Wat een moeilijke vent.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220079379
Klaas had moeten vragen om een vrije vrouw zonder enkele vorm van verantwoordelijkheid.
Joh op deze manier wordt het hem niet.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2026 @ 20:46:35 #293
22592 crew  Ole
pi_220079381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Jeetje Klaas Vaak, laat lekker, doe eens gek en geniet van die vrouw als je haar leuk vindt. Dat gezeur over de toekomst :{w
Stel dat het een jaartje lange afstand relatie is so what !!! Wat een moeilijke vent.
Heb het gevoel dat een vrouw bij hem aan alle eisen moet voldoen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220079390
Hans voelt dat de nieuwe zich opdringt.
Hij vindt Iris leuk maar zij denkt dat ze een blok aan zijn been is hahaha
pi_220079393
Hans zit zo weer zonder Grietje
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 februari 2026 @ 20:47:18 #296
22592 crew  Ole
pi_220079394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Klaas had moeten vragen om een vrije vrouw zonder enkele vorm van verantwoordelijkheid.
Joh op deze manier wordt het hem niet.
Dan vindt hij alsnog wel wat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220079399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:47 schreef Kanaroe het volgende:
Hans zit zo weer zonder Grietje
in zijn nietje zit hij zo
pi_220079409
Klaas wil gelijk de band hebben zoals hij met zijn vrouw had en vergeet "even" dat er waarschijnlijk toen ook een 'aanloopje' nodig was.
pi_220079481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Ja maar het is geen jaartje.

Bij veel mensen zie je dat ze daar nooit zouden willen wonen en / of het kan niet vanwege kinderen.
Die vrouw wil ook niet 7 dagen per week in de bergen wonen.
Waarom reageert zij met al die verschillen dan? Deze mensen die een oproep doen zoeken bijna altijd iemand die bij ze komt wonen. :)

Er doen gewoon een hoop mensen mee voor het stukje tv. Even bekend worden. Net als die jongen bij Hanneke met een klein zoontje.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220079485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:47 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
in zijn nietje zit hij zo
Is dat een uitdrukking? In je nietje zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')