Vrees dat Glibbert weer driftig z'n territorium gaat afbakenen door het cringy alphamannetje uit te hangen. En tussendoor even janken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
Het clubje leuke mannen is losgelaten.Hup Matthijs
Nu al zin inquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrees dat Glibbert weer driftig z'n territorium gaat afbakenen door het cringy alphamannetje uit te hangen. En tussendoor even janken natuurlijk.
Ik had ook wel hoge verwachtingen. Beetje tam ja.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaas zei toch dat hij een druk persoon was? Ik vind het maar een slome duikelaar.
Het is een beetje als kijken naar een ongeluk voor mij. Je wil eigenlijk wegkijken, maar kunt het nietquote:
Peter heeft goeie kreukels. Mooie geleefde kop.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Monique en die nieuwe man passen goed bij elkaar , allebei een kreukelkop.
En een leuke knotquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter heeft goeie kreukels. Mooie geleefde kop.
Sommige mannen kunnen het hebben, al ben ik dan wel nieuwsgierig naar "los"quote:
Op zich best een aardige vent lijkt mij, ik heb meer moeite met Monique zelf.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen het hebben, al ben ik dan wel nieuwsgierig naar "los"
Die hebben zo'n fluitding op de plee hangen en zijn wat in de warquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Was het hier dat mensen het hadden over terugkerend ‘vogelgefluit’ tijdens de uitzending? Wat bedoelt men daarmee, ik hoor het niet?
Ja naar mens, hoop dat Peter er niet in trapt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
'Ga je wel zijn bed opmaken.' Zo'n grap van Monique die eigenlijk geen grap is en haar vooral onuitstaanbaarder maakt.
Naar mensquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
'Ga je wel zijn bed opmaken.' Zo'n grap van Monique die eigenlijk geen grap is en haar vooral onuitstaanbaarder maakt.
Let op de vooruitblik!! Het is nog veel erger.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrees dat Glibbert weer driftig z'n territorium gaat afbakenen door het cringy alphamannetje uit te hangen. En tussendoor even janken natuurlijk.
Inderdaad niet heel geloofwaardig. Hij stelt ook alleen maar vragen waarmee hij daarna weer over zichzelf kan opscheppen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:56 schreef Soury het volgende:
Hans had zijn house muziek al klaar staan. Ja joh lekker anderhalf uur hakkuh.... tuurlijk
Niet een heel groot problemo toch?!quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Sterf Ziggo Sterf
Hieronder berichten over het niet meer kunnen doorspoelen.
https://community.vodafon(...)spoelen/td-p/1800646
quote:Als je een RTL-programma opneemt en gaat terugkijken terwijl de uitzending ook nog live bezig is, kun je niet langer reclames doorspoelen tot de opname volledig klaar is. Dit werkt nu hetzelfde als bij Replay TV. Deze werking is uitgeschakeld vanwege contractuele afspraken.
Zodra de opname volledig is afgerond, kun je weer gewoon reclame en programma’s doorspoelen en terugspoelen, behalve het ondoorspoelbare reclameblok aan het begin van maximaal 1 minuut.
Een opname wordt als afgerond beschouwd als het programma en de buffer tijd na het programma is opgenomen – het opname-icoontje verandert dan in een volledig rood rondje.
Ik verbaas me meer over het gekut om je maaltijd op schoot te eten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:55 schreef Ronaldussen het volgende:
Waarom kutten zoveel mensen met een aardappelschilmesje?Koop gewoon een groentemes: sneller klaar en minder gevaarlijk...
En allebei wel het neusje(...) er voor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Monique en die nieuwe man passen goed bij elkaar , allebei een kreukelkop.
Hij accepteert zijn echte leeftijd al zeker 30 jaar niet, en daar gaat hij nu zeker niet mee beginnen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:58 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Inderdaad niet heel geloofwaardig. Hij stelt ook alleen maar vragen waarmee hij daarna weer over zichzelf kan opscheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |