Ik ook.quote:
GB - Noorwegenquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:47 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Ik ook.
Iemand een idee welke wedstrijd je het beste op kan zetten?
Zodra het baanwielrennen klaar is gaan die al wat curlen ja, maar voor het eerste uurtje heb je HBO nodig vrees ikquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:59 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Kan het gewoon bij Eurosport? Of heb ik hbo nodig voor 2 weken?
Ik heb het gewoon netjes opgezegd na Parijs.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk gewoon via hbo max. Gebruik ik dat abo ook weer eens.
Games of thrones spin-ffs en the gilded age zijn leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon netjes opgezegd na Parijs.
Straks ook maar weer voor een maand afsluiten. Kan al zo weinig kijken, dan wil ik minimaal kunnen kijken wat ik wil.
Italiaanse Alliander doet hun werk niet?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook in Italië hebben ze last van netcongestie
Alweer?quote:
Je bent zelf troep.quote:
De commentator uit laten praten is er ook niet meer bij tegenwoordigquote:
De verliezer moet van de laatste end begint de volgende end. Zie in de uitslag dat ze vier ends verloren hebben dus dan de volgende moesten beginnen. En als ze de eerste end door de toss ook al moeten beginnen dan is het 5 (GB) om 3 (Noorwegen) die zij moesten beginnenquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Hoe gaat het nu met de ends die je mag beginnen? Voor mijn gevoel mocht team GB vaker beginnen.
Niet helemaal waarquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De verliezer moet van de laatste end begint de volgende end. Zie in de uitslag dat ze vier ends verloren hebben dus dan de volgende moesten beginnen. En als ze de eerste end door de toss ook al moeten beginnen dan is het 5 (GB) om 3 (Noorwegen) die zij moesten beginnen
Het is inderdaad iets genuanceerder. Al is een end verliezen in de praktijk vaak ook wel niet scoren en dat is wat GB in de ends voorafgaand aan die ze moesten beginnen ook gebeurd. Dus daar nu vooral vanuit gegaanquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet helemaal waar
In mixed doubles curling, the team that did not score in the previous end (or the team that did not have the hammer if the end was blanked) chooses where to place the two pre-positioned stones and gets the hammer. The team whose stone is placed as the center guard (Position A) throws the first stone of the end, while the team with the hammer (Position B) throws the last.
Ik zit nu te luisteren en ik zou zeggen het schuim staat op mijn bek.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:
De podcast van Thijs en Hidde en Jip (Clubhuis Milaan) hebben wel een interessant interview met Lisenka Bomas, die deel uitmaakt van het Nederland mixed dubbel. O.a. over Broom gate en Broom gate 2.0. Ze heeft wel een beetje een stopwoordje, dus daar moet je doorheen luisteren.
Bij Thijs staat het schuim vermoedelijk heel ergens anders op.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zit nu te luisteren en ik zou zeggen het schuim staat op mijn bek.
Bedankt Google voor deze automatische vertaling.quote:Lisenka Bomas is een Nederlandse vrouwelijke krultang
quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie die Lisenka was, dus even gegoogled. Krijg ik dit antwoord:
[..]
Bedankt Google voor deze automatische vertaling.
Hier ook.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:06 schreef franklop het volgende:
En we zijn weer van start. Italie - ZKo staat op de achtergrond op
Komen gewoon van de kaysmarkt in Alkmaar zie ikquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leuke video over hoe ze de olympische curlingstenen maken
Bekijk deze YouTube-video
Alleen als ze daadwerkelijk de zijkant van de baan geraakt hebben (of zeker gaan raken, gezien de snelheid) halen ze stenen weg.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom halen ze die stenen aan de zijkant soms wel weg en soms niet?
Maar net haalden de Italianen hun eigen steen aan de zijkant weg, en volgens mij had die de zijkant nog niet geraakt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen als ze daadwerkelijk de zijkant van de baan geraakt hebben (of zeker gaan raken, gezien de snelheid) halen ze stenen weg.
Weet je nog welke steen het was? Kan even terugkijkenquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar net haalden de Italianen hun eigen steen aan de zijkant weg, en volgens mij had die de zijkant nog niet geraakt.
Dat is ook wat ik benoemde (zeker ook ter voorkoming dat hij via de zijkant ook nog terug naar andere steen kan)quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze doen niet zo heel moeilijk met stenen die overduidelijk de zijkant gaan raken.
Oh dat zou die dan mogelijk geweest zijn dan inderdaad. Ik keek zonder geluid, dus uitleg bij alles kreeg ik sowieso niet mee.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er was een ongeldige steen in end 4 omdat die de steen van de Koreanen wegstootte toen het nog niet mocht, ik denk dat je die bedoeld die steen van de Italianen werd weggehaald omdat het een illegale 'worp' was.
Die laatste stenen zijn wel vreemd jaquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:26 schreef tjoptjop het volgende:
Die Italiaanse gast kan er echt geen klote van
Vanochtend nog een fantastische wedstrijd van hem, lijkt moeite met het uitvogelen van deze baan te hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:26 schreef tjoptjop het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vanochtend nog een fantastische wedstrijd van hem, lijkt moeite met het uitvogelen van deze baan te hebben.
In de mixed die nu gaan zijn de dames van Italië, Zwitserland en Estland best aardigquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:44 schreef Coco het volgende:
Zijn er nog leuke (vrouwen) curling teams?
Vier jaar geleden was Constantini ook al de stukken betere van het team.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:26 schreef tjoptjop het volgende:
Wel weinig tijd op de klokquote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:29 schreef franklop het volgende:
En 3 stenen voor de US. Dat lijkt beslist met nog 1 end te gaan.
Dat is wel heel onbeschaamd van die vader...quote:Angela Romei is woedend dat ze niet mee mag doen aan de Olympische Spelen, nadat ze haar plek kwijt raakte aan de dochter van een directeur van het Italiaanse curlingteam.
....
"Ik ben echt gebroken. De directeur vertelde me dat het zijn besluit was en dat zijn dochter, die nog geen internationale wedstrijd heeft gespeeld, werd opgeroepen", vertelde een balende Romei over de situatie. Het internationaal sporttribunaal (het CAS) gaat zich nu buigen over de situatie en zal snel met een besluit komen. Mocht Mariani uitgesluiten worden van deelname, dan zal Romei als eerste reserve automatisch haar plaats innemen.
Jammer dat ze Brits isquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dodds is echt moeilijk aan het schroeien weer dit toernooi. Wat een fenomeen.
In de winter nooit zo'n problemen met schroeibritten, dan zijn ze niet met zoveelquote:
Als ik dan alweer het helmengedoe bij het skeleton hoort dan gaan mijn haren alweer overeind staanquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter nooit zo'n problemen met schroeibritten, dan zijn ze niet met zoveel
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter nooit zo'n problemen met schroeibritten, dan zijn ze niet met zoveel
Ik word altijd wel moe van de Noren die alles winnen als er geskied wordt op een niet al te hellend vlak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?
De VS'ers.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?
Ik vind het toch wel een beetje lastig om keihard tegen Noorwegen te zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word altijd wel moe van de Noren die alles winnen als er geskied wordt op een niet al te hellend vlak.
Dat jaar dat ze waxproblemen hadden (2014?) was wel vermakelijk.
Eens, maar in die sporten juich ik wel wat harder voor Zweden en Finland.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje lastig om keihard tegen Noorwegen te zijn
Schotten*quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Die Engelsen zijn wel goed hoor dit toernooi tot nu toe
Zwitserduits?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:12 schreef hhh38 het volgende:
Zwitserland - Zweden is wel spannend. Maar dat taaltje van die Zwitsers is niet om aan te horen.
En veel spugen.quote:
Naja nu ook van Doddsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:22 schreef hhh38 het volgende:
Matige laatste steen van Canada, dit is inderdaad beslist.
Aanwezig! Dit wil ik wel ff zien voor we naar de 3000 gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ongeslagen Britten tegen ongeslagen Amerikanen over een halfuurtje.
Opvallend jaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:59 schreef Arnhemunited het volgende:
Zuid-Korea wint voor het eerst dit toernooi.
Wel leuk dat er ook nog veel onderlinge wedstrijden zijn tussen die 4.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel matig dat deze ochtend alleen maar potjes zijn voor de uitgeschakelde landen.
Zwitserland acht ik ook kansloos, het gaat tussen USA, Italië, Canada en Zweden om die finaleplekken. Waarbij die 0-9 van Zweden tegen Noorwegen wel eens heel duur kan zijn.
Ja wordt nog wel spannend. Zwitserland zou bij 3 overwinningen wel door zijn en 2 overwinningen kan ook nog wel genoeg zijn, maar dat zie ik niet echt gebeuren.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel leuk dat er ook nog veel onderlinge wedstrijden zijn tussen die 4.
Kunnen de Italianen 2x winnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:08 schreef mitt het volgende:
Bijzonder dat als Italië vandaag wint van de VS ze meteen ook de halve finale tegen elkaar spelen..
Wel jammer dat er vandaag niet meer om een kwalificatieplekje gespeeld wordt (al zou het wel matig zijn geweest als de nummer 4 er in de laatste pot nog uit gespeeld wordt). Zwitserland en Canada stelletje sjookers.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:08 schreef mitt het volgende:
Bijzonder dat als Italië vandaag wint van de VS ze meteen ook de halve finale tegen elkaar spelen..
Ja spelen om niks helaas. Soort van 'finale' minder..quote:Op maandag 9 februari 2026 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat er vandaag niet meer om een kwalificatieplekje gespeeld wordt (al zou het wel matig zijn geweest als de nummer 4 er in de laatste pot nog uit gespeeld wordt). Zwitserland en Canada stelletje sjookers.
In de basis: Italië wint -> Italië tegen VS in de semi en Zweden - GB
VS wint: VS - Zweden en Italië - GB
Toch?
Ja, doe die gewoon achter elkaar zodat je ze beide kan kijken.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel beetje jammer dat ze de halve finales tegelijk doen.
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar het is wel minder gemakkelijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, doe die gewoon achter elkaar zodat je ze beide kan kijken.
Er zijn ook nog wel andere dingen aan de gang rond die tijd, dus ik denk dat ik wel ga kiezen voor VS - Italie.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar het is wel minder gemakkelijk.
OWS traditiesquote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Redefine het volgende:
Nu maar eens naar curling kijken. Al is dat nog steeds met een half oog naar beide wedstrijden omdat nu alles tegelijk is terwijl er de rest van de dag nauwelijks sport was.
Er is nu op zich verder alleen schaatsen. Maar ja, vanaf 7 uur dan weer Schansspringen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Redefine het volgende:
Nu maar eens naar curling kijken. Al is dat nog steeds met een half oog naar beide wedstrijden omdat nu alles tegelijk is terwijl er de rest van de dag nauwelijks sport was.
Rodelen run 2 zo. Maar het is meer dat je die twee halve finales gelijkertijd hebt.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nu op zich verder alleen schaatsen. Maar ja, vanaf 7 uur dan weer Schansspringen.
Ja er kan geen play-in meer zijn tegenwoordig toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rodelen run 2 zo. Maar het is meer dat je die twee halve finales gelijkertijd hebt.
Bij de mixed was die vorige keer al niet. Weet niet hoe het zat met de vrouwen en mannen teams.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er kan geen play-in meer zijn tegenwoordig toch?
Ik heb deze OS één betje geplaatst. Op Zweden mixed curling. Moet jij eens raden bij welke wedstrijdquote:Op maandag 9 februari 2026 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steal voor Zweden. GB in enige problemen
Die 0-9?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb deze OS één betje geplaatst. Op Zweden mixed curling. Moet jij eens raden bij welke wedstrijd
Gokken is voor de dommen.
Het was niet dominant en ze speelden een verschrikkelijk zesde end met twee stenen die totaal nergens op leken aan het eind waardoor Zweden voor 5 kon gaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Redefine het volgende:
Opmerkelijk dat GB na zo'n sterke poule het nu zo weggeeft. Heb er amper iets van gezien (deze wedstrijd).
Ja dit is even het drukste moment. Ga even iets later pas bij Big Air inschakelen denk ikquote:Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Redefine het volgende:
De ene halve finale klaar. Dat scheelt weer een stream.
Big Air is nog wel een stuk tussendoor te doen totdat schansspringen weer begint. Scheelt daarnaast wel dat Italië - VS zo is afgelopen dan is het prima te doen op twee schermen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is even het drukste moment. Ga even iets later pas bij Big Air inschakelen denk ik
Op zich liggen ze er beter voor, maar de VS met de hammer zou dit toch moeten pakken.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gevaarlijke situatie voor de Italianen
ruimt mooi even de rotzooi van Mosaner op, had zomaar een hele dure steal kunnen zijn.quote:
Ja, zij is duidelijk de betere van het Italiaanse team.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ruimt mooi ever de rotzooi van Mosaner op
Doet ze al in elke wedstrijd al geloof ik. Althans, die ik heb gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ruimt mooi ever de rotzooi van Mosaner op, had zomaar een hele dure steal kunnen zijn.
Dat gebeurt wel eens en dan wordt je steen afgekeurd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:22 schreef Ploplap het volgende:
Dat ze nooit met de bezem een steen aantikken.
Mosana mag blij zijn met zijn teamgenote.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mosana mag blij zijn met zijn teamgenote.
Kan iemand ze vertellen dat je met een bezem het vuil opveegt?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:50 schreef Strani het volgende:
Op SVT1 is men nu in de studio bezig met een uitleg van wat zo'n bezem nou eigenlijk doet.
Bij Melodifestivalen zouden ze ook moeten uitleggen wat die backings op tape allemaal doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:50 schreef Strani het volgende:
Op SVT1 is men nu in de studio bezig met een uitleg van wat zo'n bezem nou eigenlijk doet.
Vreemde keuze ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, precies ingeschakeld toen de biatlonuitslag in beeld stond.
Dat ze optyfen met die spoilers in andere streams.
Het ESF voortaan ook maar met een poule- en knockoutfase houden?quote:
En de derde cirkel is 'mensen met een crimineel verleden', zodat alleen @Redefine in het midden komt te staanquote:
Enige wat in de reguliere wereld crimineel is, zijn mijn acties jegens. Maar gezien dat alleen tegen jou is heb ik daarvoor juist schouderklopjes gekregen i.p.v. veroordelingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En de derde cirkel is 'mensen met een crimineel verleden, zodat alleen @:redefine in het midden komt te staan
'Is dat huis nou nog niet schoon?'quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
Je zult toch maar de buren zijn van zo'n curling-koppel en niet weten wat ze precies aan het doen zijn met dat geschreeuw.
@H_T zou zeggen dat mannen gewoon niet gewend zijn aan huishoudelijk werk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef zorro28 het volgende:
Dropkin is wel een goede workout aan het doen, hij is continu buiten adem van het vegen
Vooral als ze roepen dat het harder en sneller moet?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
Je zult toch maar de buren zijn van zo'n curling-koppel en niet weten wat ze precies aan het doen zijn met dat geschreeuw.
Dat vind ik vooral bij die Schotse.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:21 schreef Strani het volgende:
Dat lijkt mij wel handig bij deze sport.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:29 schreef Strani het volgende:
Je moet het ze wel nageven; ze weten goed te communiceren wat ze nodig hebben.
Thiesse is vooral erg goed in het roepen van 'hard'quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:29 schreef Strani het volgende:
Je moet het ze wel nageven; ze weten goed te communiceren wat ze nodig hebben.
Ja. Terwijl die arme jongen weet dat 'ie al aan z'n limiet zitquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Thiesse is vooral erg goed in het roepen van 'hard'
Mourinho glundert.quote:
Of niet snel genoeg geveegd?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:36 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een beetje het 'park the bus' van het curling.
quote:
Wel nog een punt geïncasseerd, niet de 0 gehouden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:36 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een beetje het 'park the bus' van het curling.
Chelsea kreeg ook nog weleens een doelpunt tegen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel nog een punt geïncasseerd, niet de 0 gehouden.
Zweden heeft de belangrijke uitgoal al gemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel nog een punt geïncasseerd, niet de 0 gehouden.
Dat is een pleonasmequote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:41 schreef Redefine het volgende:
VS maakt toch wel wat slordige foutjes.
Nou ja als je daar dan toch zit als toeschouwer, kan je er maar beter een beetje enthousiast over zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:43 schreef Felagund het volgende:
Publiek wordt helemaal gek omdat er wat stenen worden weggespeeld.
Misschien dat ChatGPT weet hoe je Zweden kan verslaan met curling.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:49 schreef Felagund het volgende:
Dat je mobiel kan/mag gebruiken tijdens de wedstrijd is wat apart.
Het was de Zweedse man, misschien dat hij live ging posten op Fok.se.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien dat ChatGPT weet hoe je Zweden kan verslaan met curling.
Je moet natuurlijk wel kunnen nakijken of je nog een toptijd hebt neergezet bij Strava.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:49 schreef Felagund het volgende:
Dat je mobiel kan/mag gebruiken tijdens de wedstrijd is wat apart.
Het ziet er wel uit als een Fokkerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was de Zweedse man, misschien dat hij live ging posten op Fok.se.
"450 poäng. Det var verkligen fantastiskt."quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was de Zweedse man, misschien dat hij live ging posten op Fok.se.
Die is aan het kijken in het slechtste OS van Zweden ooit topic of ze als als losers weg worden gezet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit als een Fokker
Dat die losers dit niet in 10-0 kunnen winnen, dan ben je het niet waard om voor Zweden uit te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is aan het kijken in het slechtste OS van Zweden ooit topic of ze als als losers weg worden gezet.
Als ze verliezen natuurlijk commentaar. Als ze winnen 'We pakken alleen maar goud in sporten waar niemand naar kijkt he.'quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat die losers dit niet in 10-0 kunnen winnen, dan ben je het niet waard om voor Zweden uit te komen
Voor een Amerikaan had het wel gekund?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:01 schreef Strani het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat zo'n scheiding door het midden niet de beste kapselkeuze is voor de Zweed.
Die maken wel vaker vreemde modekeuzes.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor een Amerikaan had het wel gekund?
Twaalf lagen van oranje make up die alleen tot aan je oren loopt is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die maken wel vaker vreemde modekeuzes.
Ja, Noorwegen won nog met 9-0 van dit Zweden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:13 schreef Redefine het volgende:
Beide finales zijn gelukkig wel mooi spannend.
Opgeveegdquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Noorwegen won nog met 9-0 van dit Zweden.
Dat was gewoon zand in de ogen strooien van de concurrentie.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Noorwegen won nog met 9-0 van dit Zweden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |