Ik ook.quote:
GB - Noorwegenquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:47 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Ik ook.
Iemand een idee welke wedstrijd je het beste op kan zetten?
Zodra het baanwielrennen klaar is gaan die al wat curlen ja, maar voor het eerste uurtje heb je HBO nodig vrees ikquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:59 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Kan het gewoon bij Eurosport? Of heb ik hbo nodig voor 2 weken?
Ik heb het gewoon netjes opgezegd na Parijs.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk gewoon via hbo max. Gebruik ik dat abo ook weer eens.
Games of thrones spin-ffs en the gilded age zijn leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon netjes opgezegd na Parijs.
Straks ook maar weer voor een maand afsluiten. Kan al zo weinig kijken, dan wil ik minimaal kunnen kijken wat ik wil.
Italiaanse Alliander doet hun werk niet?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook in Italië hebben ze last van netcongestie
Alweer?quote:
Je bent zelf troep.quote:
De commentator uit laten praten is er ook niet meer bij tegenwoordigquote:
De verliezer moet van de laatste end begint de volgende end. Zie in de uitslag dat ze vier ends verloren hebben dus dan de volgende moesten beginnen. En als ze de eerste end door de toss ook al moeten beginnen dan is het 5 (GB) om 3 (Noorwegen) die zij moesten beginnenquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Hoe gaat het nu met de ends die je mag beginnen? Voor mijn gevoel mocht team GB vaker beginnen.
Niet helemaal waarquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De verliezer moet van de laatste end begint de volgende end. Zie in de uitslag dat ze vier ends verloren hebben dus dan de volgende moesten beginnen. En als ze de eerste end door de toss ook al moeten beginnen dan is het 5 (GB) om 3 (Noorwegen) die zij moesten beginnen
Het is inderdaad iets genuanceerder. Al is een end verliezen in de praktijk vaak ook wel niet scoren en dat is wat GB in de ends voorafgaand aan die ze moesten beginnen ook gebeurd. Dus daar nu vooral vanuit gegaanquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet helemaal waar
In mixed doubles curling, the team that did not score in the previous end (or the team that did not have the hammer if the end was blanked) chooses where to place the two pre-positioned stones and gets the hammer. The team whose stone is placed as the center guard (Position A) throws the first stone of the end, while the team with the hammer (Position B) throws the last.
Ik zit nu te luisteren en ik zou zeggen het schuim staat op mijn bek.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:
De podcast van Thijs en Hidde en Jip (Clubhuis Milaan) hebben wel een interessant interview met Lisenka Bomas, die deel uitmaakt van het Nederland mixed dubbel. O.a. over Broom gate en Broom gate 2.0. Ze heeft wel een beetje een stopwoordje, dus daar moet je doorheen luisteren.
Bij Thijs staat het schuim vermoedelijk heel ergens anders op.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zit nu te luisteren en ik zou zeggen het schuim staat op mijn bek.
Bedankt Google voor deze automatische vertaling.quote:Lisenka Bomas is een Nederlandse vrouwelijke krultang
quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie die Lisenka was, dus even gegoogled. Krijg ik dit antwoord:
[..]
Bedankt Google voor deze automatische vertaling.
Hier ook.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:06 schreef franklop het volgende:
En we zijn weer van start. Italie - ZKo staat op de achtergrond op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |