Als ik dan alweer het helmengedoe bij het skeleton hoort dan gaan mijn haren alweer overeind staanquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter nooit zo'n problemen met schroeibritten, dan zijn ze niet met zoveel
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter nooit zo'n problemen met schroeibritten, dan zijn ze niet met zoveel
Ik word altijd wel moe van de Noren die alles winnen als er geskied wordt op een niet al te hellend vlak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?
De VS'ers.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?
Ik vind het toch wel een beetje lastig om keihard tegen Noorwegen te zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word altijd wel moe van de Noren die alles winnen als er geskied wordt op een niet al te hellend vlak.
Dat jaar dat ze waxproblemen hadden (2014?) was wel vermakelijk.
Eens, maar in die sporten juich ik wel wat harder voor Zweden en Finland.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje lastig om keihard tegen Noorwegen te zijn
Schotten*quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Die Engelsen zijn wel goed hoor dit toernooi tot nu toe
Zwitserduits?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:12 schreef hhh38 het volgende:
Zwitserland - Zweden is wel spannend. Maar dat taaltje van die Zwitsers is niet om aan te horen.
En veel spugen.quote:
Naja nu ook van Doddsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:22 schreef hhh38 het volgende:
Matige laatste steen van Canada, dit is inderdaad beslist.
Aanwezig! Dit wil ik wel ff zien voor we naar de 3000 gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ongeslagen Britten tegen ongeslagen Amerikanen over een halfuurtje.
Opvallend jaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:59 schreef Arnhemunited het volgende:
Zuid-Korea wint voor het eerst dit toernooi.
Wel leuk dat er ook nog veel onderlinge wedstrijden zijn tussen die 4.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel matig dat deze ochtend alleen maar potjes zijn voor de uitgeschakelde landen.
Zwitserland acht ik ook kansloos, het gaat tussen USA, Italië, Canada en Zweden om die finaleplekken. Waarbij die 0-9 van Zweden tegen Noorwegen wel eens heel duur kan zijn.
Ja wordt nog wel spannend. Zwitserland zou bij 3 overwinningen wel door zijn en 2 overwinningen kan ook nog wel genoeg zijn, maar dat zie ik niet echt gebeuren.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel leuk dat er ook nog veel onderlinge wedstrijden zijn tussen die 4.
Kunnen de Italianen 2x winnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:08 schreef mitt het volgende:
Bijzonder dat als Italië vandaag wint van de VS ze meteen ook de halve finale tegen elkaar spelen..
Wel jammer dat er vandaag niet meer om een kwalificatieplekje gespeeld wordt (al zou het wel matig zijn geweest als de nummer 4 er in de laatste pot nog uit gespeeld wordt). Zwitserland en Canada stelletje sjookers.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:08 schreef mitt het volgende:
Bijzonder dat als Italië vandaag wint van de VS ze meteen ook de halve finale tegen elkaar spelen..
Ja spelen om niks helaas. Soort van 'finale' minder..quote:Op maandag 9 februari 2026 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat er vandaag niet meer om een kwalificatieplekje gespeeld wordt (al zou het wel matig zijn geweest als de nummer 4 er in de laatste pot nog uit gespeeld wordt). Zwitserland en Canada stelletje sjookers.
In de basis: Italië wint -> Italië tegen VS in de semi en Zweden - GB
VS wint: VS - Zweden en Italië - GB
Toch?
Ja, doe die gewoon achter elkaar zodat je ze beide kan kijken.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel beetje jammer dat ze de halve finales tegelijk doen.
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar het is wel minder gemakkelijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, doe die gewoon achter elkaar zodat je ze beide kan kijken.
Er zijn ook nog wel andere dingen aan de gang rond die tijd, dus ik denk dat ik wel ga kiezen voor VS - Italie.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar het is wel minder gemakkelijk.
OWS traditiesquote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Redefine het volgende:
Nu maar eens naar curling kijken. Al is dat nog steeds met een half oog naar beide wedstrijden omdat nu alles tegelijk is terwijl er de rest van de dag nauwelijks sport was.
Er is nu op zich verder alleen schaatsen. Maar ja, vanaf 7 uur dan weer Schansspringen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Redefine het volgende:
Nu maar eens naar curling kijken. Al is dat nog steeds met een half oog naar beide wedstrijden omdat nu alles tegelijk is terwijl er de rest van de dag nauwelijks sport was.
Rodelen run 2 zo. Maar het is meer dat je die twee halve finales gelijkertijd hebt.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nu op zich verder alleen schaatsen. Maar ja, vanaf 7 uur dan weer Schansspringen.
Ja er kan geen play-in meer zijn tegenwoordig toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rodelen run 2 zo. Maar het is meer dat je die twee halve finales gelijkertijd hebt.
Bij de mixed was die vorige keer al niet. Weet niet hoe het zat met de vrouwen en mannen teams.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er kan geen play-in meer zijn tegenwoordig toch?
Ik heb deze OS één betje geplaatst. Op Zweden mixed curling. Moet jij eens raden bij welke wedstrijdquote:Op maandag 9 februari 2026 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steal voor Zweden. GB in enige problemen
Die 0-9?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb deze OS één betje geplaatst. Op Zweden mixed curling. Moet jij eens raden bij welke wedstrijd
Gokken is voor de dommen.
Het was niet dominant en ze speelden een verschrikkelijk zesde end met twee stenen die totaal nergens op leken aan het eind waardoor Zweden voor 5 kon gaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Redefine het volgende:
Opmerkelijk dat GB na zo'n sterke poule het nu zo weggeeft. Heb er amper iets van gezien (deze wedstrijd).
Ja dit is even het drukste moment. Ga even iets later pas bij Big Air inschakelen denk ikquote:Op maandag 9 februari 2026 19:31 schreef Redefine het volgende:
De ene halve finale klaar. Dat scheelt weer een stream.
Big Air is nog wel een stuk tussendoor te doen totdat schansspringen weer begint. Scheelt daarnaast wel dat Italië - VS zo is afgelopen dan is het prima te doen op twee schermen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is even het drukste moment. Ga even iets later pas bij Big Air inschakelen denk ik
Op zich liggen ze er beter voor, maar de VS met de hammer zou dit toch moeten pakken.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gevaarlijke situatie voor de Italianen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |