Als ik dan alweer het helmengedoe bij het skeleton hoort dan gaan mijn haren alweer overeind staanquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter nooit zo'n problemen met schroeibritten, dan zijn ze niet met zoveel
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de winter nooit zo'n problemen met schroeibritten, dan zijn ze niet met zoveel
Ik word altijd wel moe van de Noren die alles winnen als er geskied wordt op een niet al te hellend vlak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?
De VS'ers.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk land moeten we dan problemen mee hebben?
Ik vind het toch wel een beetje lastig om keihard tegen Noorwegen te zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word altijd wel moe van de Noren die alles winnen als er geskied wordt op een niet al te hellend vlak.
Dat jaar dat ze waxproblemen hadden (2014?) was wel vermakelijk.
Eens, maar in die sporten juich ik wel wat harder voor Zweden en Finland.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje lastig om keihard tegen Noorwegen te zijn
Schotten*quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Die Engelsen zijn wel goed hoor dit toernooi tot nu toe
Zwitserduits?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:12 schreef hhh38 het volgende:
Zwitserland - Zweden is wel spannend. Maar dat taaltje van die Zwitsers is niet om aan te horen.
En veel spugen.quote:
Naja nu ook van Doddsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:22 schreef hhh38 het volgende:
Matige laatste steen van Canada, dit is inderdaad beslist.
Aanwezig! Dit wil ik wel ff zien voor we naar de 3000 gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ongeslagen Britten tegen ongeslagen Amerikanen over een halfuurtje.
Opvallend jaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:59 schreef Arnhemunited het volgende:
Zuid-Korea wint voor het eerst dit toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |