Ja, doe die gewoon achter elkaar zodat je ze beide kan kijken.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel beetje jammer dat ze de halve finales tegelijk doen.
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar het is wel minder gemakkelijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, doe die gewoon achter elkaar zodat je ze beide kan kijken.
Er zijn ook nog wel andere dingen aan de gang rond die tijd, dus ik denk dat ik wel ga kiezen voor VS - Italie.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar het is wel minder gemakkelijk.
OWS traditiesquote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Redefine het volgende:
Nu maar eens naar curling kijken. Al is dat nog steeds met een half oog naar beide wedstrijden omdat nu alles tegelijk is terwijl er de rest van de dag nauwelijks sport was.
Er is nu op zich verder alleen schaatsen. Maar ja, vanaf 7 uur dan weer Schansspringen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:03 schreef Redefine het volgende:
Nu maar eens naar curling kijken. Al is dat nog steeds met een half oog naar beide wedstrijden omdat nu alles tegelijk is terwijl er de rest van de dag nauwelijks sport was.
Rodelen run 2 zo. Maar het is meer dat je die twee halve finales gelijkertijd hebt.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nu op zich verder alleen schaatsen. Maar ja, vanaf 7 uur dan weer Schansspringen.
Ja er kan geen play-in meer zijn tegenwoordig toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rodelen run 2 zo. Maar het is meer dat je die twee halve finales gelijkertijd hebt.
Bij de mixed was die vorige keer al niet. Weet niet hoe het zat met de vrouwen en mannen teams.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er kan geen play-in meer zijn tegenwoordig toch?
Ik heb deze OS één betje geplaatst. Op Zweden mixed curling. Moet jij eens raden bij welke wedstrijdquote:Op maandag 9 februari 2026 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steal voor Zweden. GB in enige problemen
Die 0-9?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb deze OS één betje geplaatst. Op Zweden mixed curling. Moet jij eens raden bij welke wedstrijd
Gokken is voor de dommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |